|
کدخبر: 185840

ممنوعیت دریافت وجه اجباری توسط مدارس

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت که در مدارس دولتی و غیردولتی دریافت وجه اجباری بابت دادن کارنامه اقدامی ممنوعه است.

آموزشی ممنوعیت دریافت وجه اجباری توسط مدارس

محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در بخش خبری پیگیری شبکه خبر درباره مجاری قانونی برای انعکاس اخد وجه اجباری از والدین درحین ثبت نام اظهارکرد: با توجه به اینکه در سطح مناطق و استان‌ها اداره رزیابی داریم همچنین سامانه رسیدگی به شکایات هم داریم که به مدیر مدرسه اطلاع می‌دهیم و ار تخلفی بارز باشد حتما پیگیری‌های جدی تری انجام می‌شود.

او ادامه داد: حتی در طول سال تحصیلی هم برخوردهایی با موارد تخلف شده و می‌شود ضمن اینکه دانش آموزان، اولیا و همکاران در هر زمانی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانی shekayat.medu.ir گزارش‌های مردمی را بدون نام ثبت کنند و ما هم موظفیم تا پاسخ را ظرف مدت ۱۰ روز به شاکیان بدهیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش درباره اخذ وجه هنگام دریافت کارنامه گفت که پرداخت هرگونه وجهی در قبال دریافت کارنامه چه در مدارس دولتی و چه غیردولتی ممنوع است؛ بارها این موضوع را اعلام کردیم که با توجه به وضعیت کرونا و مشکلات اقتصادی درخواست وجه به طور اجباری و بدون رضایت خانواده‌ها ممنوع است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها