|
کدخبر: 182770

رتبه‌بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه، نظام رتبه‌بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود،‌ از افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی اعتبار حمایت از معلولان، خبر داد.

آموزشی رتبه‌بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سیزدهمین گفت‌وگوی زنده با مخاطبان در اینستاگرام گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به محض تصویب در مجلس از ابتدای فروردین‌ماه اجرا می‌شود و اعتبارات آن نیز در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده است.

وی افزود: فرهنگیان مانند همه کارمندان و کارکنان دولت مشمول فوق‌العاده حقوق می‌شوند، اما با توجه به مسئولیتی که دارند، باید برای آنها رتبه‌بندی نیز در نظر گرفته شود. پس از تصویب نظام رتبه بندی در مجلس، از ابتدای سال اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: با مصوبه مجلس، نظام رتبه بندی از فروردین ماه سال جاری اجرایی می‌شود و اعتبارات آن نیز در نظر گرفته شده است.

نوبخت تصریح کرد: در سال ۹۸، نظام رتبه‌بندی را با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا کردیم سال گذشته این رقم به ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعدادی از فرهنگیان جوان اعلام کردند که از فوق العاده ۲۱ درصد سقف قانونی استفاده نمی‌کنند؛ گفت: در جلسه با فرهنگیان توافق کردیم که تمامی فرهنگیان باید از این سقف قانونی استفاده کنند.

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد تسری قانون فوق‌العاده ویژه کارکنان سازمان زندان‌ها گفت: این قانون در سازمان زندان‌ها اجرایی شده است. گویا در احتساب برخی ضرایب ایراداتی وجود دارد که امور کارگزینی سازمان زندان‌ها متولی آن است. سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تأمین کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در گفت وگو با رئیس سازمان دامپزشکی موضوع تسری قانون فوق‌العاده را مطرح کرده و شیوه نامه اجرایی این کار تنظیم شده.

وی گفت: در مورد همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها مراتب رضایت‌مندی اعضای هیأت علمی از اجرای قانون به سازمان برنامه و بودجه منعکس شده است. البته اعضای غیرهیات علمی نیز مطالباتی دارند که در صورت ارتباط با سازمان، حتماً پیگیری خواهیم کرد.

نوبخت در پایان یادآور شد: در اجرای قانون حمایت از معلولان در سال گذشته ١٣٠٠میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که در سال جاری به هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین، ماهانه ۱۰۵ میلیارد تومان به صورت یارانه پرداخت می‌شد که به ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم
  • فرهنگی ارسالی در

    به آقای نو بخت بگویید شما دارید میرید به فکر آخرتت باش هشت سال با خانواده بزرگ فرهنگیان با دروغ بازی کردی در صورتی که خودت یک فرهنگی هستی به قول خودت آبروی فرهنگیان را با دروغ در این رسانه ها بردی
    هر روز یک دروغ بزرگ برای معلمان درست کردی
    در حالی که به فکر آخرت خودت نبودی
    بخدا این قشر بزرگ حق شان این نبود که طی این ۸
    سال گفتی و عمل نکردی

ارسال نظر