|
کدخبر: 171578

خبر خوش برای کارنامه سبزهای آموزش و پرورش

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: مجوز جذب سهمیه ۱۰ هزار نفر از کارنامه سبزهای آموزش و پرورش در سراسر کشور صادر شد.

آموزشی خبر خوش برای کارنامه سبزهای آموزش و پرورش

کمال حسین پور اظهار داشت: با پیگیری از مسئولان و معاونان  وزارت آموزش و پرورش در زمینه جذب سهمیه کارنامه سبزهای آموزش و پرورش، با صدور مجوز ردیف استخدامی حدود ده هزار نفر موافقت شد.

وی تصریح کرد: در این راستا وزارت آموزش و پرورش باید بر اساس رشته، جنسیت، بومی گزینی و اخذ سهمیه منطقه، اقدام به جذب کارنامه سبز‌های سراسر کشور اعم از پیرانشهر و سردشت کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد که وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های باقی مانده در هر استان را از کارنامه سبزهای سال‌های گذشته تکمیل کند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، هر استان به نسبت سهمیه باقیمانده، سهم خود را از جذب کارنامه سبز دارد و این سهم برای هر استان محفوظ خواهد بود.

وی اظهار داشت: در نهایت فهرست پذیرفته شدگان هر استان بر اساس کارنامه داوطلبان احراز شده و چنانچه فردی تمایل به حضور در استان و منطقه پذیرفته شده را نداشته باشد، اولویت به داوطلبان بومی استان اختصاص می‌یابد.

 

منبع: تسنیم
  • سجادعلیدادی ارسالی در

    باسلام تکلیف نهایی استخدام کارنامه سبزها ی آموزش وپرورش به کجارسید؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه گناه کردیم که جوانان ما انگونه سرءردتن باشند ایا کسی به فریاد ما میرسد دو سال جوانان سرگردان یا جلوی مجلس یاجلوی وزارت حیچ کس پاسخگو نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها