|
کدخبر: 168814

اظهارات جدید حاجی میرزایی درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر لایحه رتبه بندی تدوین و در دولت تصویب و در مجلس شورای اسلامی، تقدیم ‌شود، گامی است برای حمایت از همکاران فرهنگی، که به آن اهتمام داریم.

آموزشی اظهارات جدید حاجی میرزایی درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وقتی یک اتفاق خوب در جامعه فرهنگی واقع می‌شود، اثرات آن را  برای سال‌های سال، می‌توان در جامعه مشاهده کرد، ما و شما مدیران وظایفی داریم، آن بخش از وظایفی که به ما محول شده، این است که شرایط، مقدمات و تمهیدات برنامه‌ها فراهم نموده و میسرها را هموار کنیم تا شما بتوانید اهداف نظام تعلیم و تربیت به به نحو مطلوبی محقق کنید؛ بنابراین ما در این مسیر،  تلاش کرده و همه توان و انرژی خود را به کار خواهیم گرفت.

حاجی میرزایی افزود: ایمان دارم که  برای افزایش رضایت شغلی همکاران و فراهم کردن زمینه‌های کار و تلاش آن‌ها، باید بیش از پیش تلاش کنیم، اگر لایحه رتبه بندی تدوین و در دولت تصویب و در مجلس شورای اسلامی، تقدیم ‌شود، گامی است برای حمایت از همکاران فرهنگی، که به آن اهتمام داریم. در سالی که گذشت، تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و در بسیاری از شاخص‌ها، وضعیت را در مقایسه با سال‌های قبل، ارتقا دادیم. منابع بیشتری را در اختیار استان‌ها قرار دادیم، تا شرایط مناسب‌تری را فراهم کنیم. البته به این معنا نیست که امروز، شرایط کاری همکاران مطلوب است؛ اما از هیچ کوششی برای بهبود شرایط، دریغ نکرده و نخواهیم کرد. 

عضو کابینه تدبیر و امید، تصریح کرد: به شما مدیران اطمینان می‌دهم همکاران شما در حوزه ستادی، تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کاری فرهنگیان، به کار گرفته‌اند. البته مسئولیتی هم بر عهده شماست؛ آن چه باعث به ثمر نشستن تلاش همه عوامل، می‌شود، «فعالیت و نقش آفرینی مدیران» در مدرسه است. نتایج فعالیت‌های ما باید در مدرسه مشاهده شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید اطمینان داشته باشند که همه دانش آموزان تحت آموزش قرار گرفته‌اند و به آموزش‌های با کیفیت دسترسی دارند. ما باید از تحقق اهداف تعلیم و تربیت در مورد دانش آموزان اطمینان حاصل کینم. آن کسی که باید این اطمینان را به ما بدهد، مدیران مدارس هستند.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    نادرستی هم اندازه دارد شما ۸ سال است هیچ غلطی نکردید حالاهم یک لایحه مبهم را به مجلس داده اید که غیر قابل اجرا است و می خواهید تقصیر را گردن مجلس بیندازید حقه بازهای نوکر آمریکا . این ۸ سال چه گوری بودید حالا در دقیقه ۹۰ ده ها هزار استخدام می کنید تا حالا بودجه نداشتید ؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    رتبه بندی که سرنوشت آن معلوم نیست

  • مهران ارسالی در

    فعلا که از بالا تا پایین نوکر روسیه شدن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها