|
کدخبر: 168156

خبرهای جدید از رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کارگروهی برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در این کیمیسون خبر داد.

آموزشی خبرهای جدید از رتبه بندی معلمان

سپیدان رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس، گفت: این لایحه در صحن مجلس اعلام وصول و برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شده است‌‌.

وی با بیان اینکه معاونت قوانین مجلس نیز این لایحه را بررسی و نظرات خود را اعلام کرده است، ادامه داد: این لایحه قطعا ایراداتی دارد که در کمیسیون باید آنها را برطرف کنیم.

نماینده تبریز در مجلس با اعلام اینکه در کمیسیون کارگروهی برای بررسی این لایحه تشکیل شده تا قانونی با کیفیت مصوب شود، اضافه کرد: دغدغه اعضای کمیسیون آموزش درحال‌حاضر این است که با تصویب این لایحه و تبدیل شدن آن به قانون دغدغه فرهنگی درباره این موضوع به پایان برسد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: با تلاش‌های که مجلس یازدهم داشت بالاخره پس از چند سال انتظار دولت این لایحه را به پارلمان ارائه کرد که سعی خواهیم کرد در اسرع وقت این لایحه را در کمیسیون بررسی و برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی ارجاع دهیم

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    خلاصه لایحه رتبه بندی روکشش بدین تاهفته معلم چون چیزی نداریدواسه گفتنراینورسانه ای کنیدی جمع ساده ام خوشحال بشن

  • ناشناس ارسالی در

    اجرا کنید دیگه خسته شدیم

  • فرید ارسالی در

    یکی از همکاران میگه خانومش که تو وزارت ب هداشته قبل از سال حقوقاشونو کلی بالا بر دن، از دو میلیون و دویست به بالا!حالا بم اند ۲۵درصد افزایش۱۴۰۰ رو . جالب این جاست که میگه به خانومم میگم این همه افزایش ح قوق ولی کسی خبردار نشد!؟
    جوابش جال ب بود: " گفت ما وزیری مثل آموزش و پ رورش نداریم که هر جا جار بزنه!"
    الحق وزیر ما رو خوب شناخته.

  • طاها ارسالی در

    ساده نباشید ! اینها همه یه جور بازیه! دی روز بودم بانک ملت ،کارمند بانک میگفت به ما در بازه زمانی بهمن و اسفند ۶۰ میلیون تومن بابت روز پدر و روز زن و ... پاداش د ادن. حالا ما معلمان فلک زده ،همیشه گدایی م!

  • معلم اقساطی ارسالی در

    رتبه بندی یک کلمه دهن پر کن هست،و بزرگتر ین فریب و کلاه که سر معلم ها سالهاست گذا شتن،همه ارگان ها از دی الی اسنفند 99 کلی افزایش حقوق داشتند بی سرو صدا بی منت بد ون شرط و شروط و آزمون و ... جمع کنید بسا ط دروغگوئیتون رو ما رو مثل بقیه کارمندا همسان سازی کنید رتبه بندی که از کنکور سخ ت تر هست گرفتنش پیشکش خودتون دو دهه است معلم ها رو دارید با این کلمه پشت سرتون م یکشید و امید واهی میدید،خدازتون نگذره که معلم گرسنه است...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها