|
کدخبر: 156429

روش ویژه برای تبدیل نیروهای پیمانی آموزش و پرورش به رسمی

نیروهای پیمانی در صورت شرکت در آزمون استخدامی که سازمان سنجش آموزش کشور هرساله برگزار می کند و کسب حداقل نصاب نمره آزمون به استخدام رسمی می‌شوند.

برای استخدام در دستگاه‌های دولتی حداکثر سن ۴۰ سال تعیین شده و سابقه خدمت به حداکثر سن اضافه می‌شود. بنابراین شرایط سنی به کارگیری نیروهای حق التدریس و مربیان پیش دبستانی جدید مطابق قانون مصوب مجلس و قانون مدیریت خدمات کشوری است.

بعد از رسمی شدن فرد، پیگیری برخی موارد برعهده سایر نهادهای نظارتی است. ابتدای امسال بخشنامه‌ای با امضای وزیر آموزش و پرورش صادر شد که مدارس و مراکز غیردولتی موظفند در تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد هر سال دو برابر نیروهای مورد نیاز خود را به هسته های گزینش معرفی کنند.

این هسته از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۶۷۷ ابلاغ تأیید گزینش برای داوطلبان ورود به آموزش و پرورش صادر کرده است.همچنین اجرای کارگاه های آموزش حضوری آشنایی با قانون گزینش کشور برای دانشجو معلمان پردیس های دانشگاه فرهنگیان و مؤسسین و مدیران مدارس غیردولتی و اجرای آموزش ضمن خدمت مجازی برای ۳۵ هزار  نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان در سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر اقدامات هسته گزینش است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها