|
کدخبر: 128442

واکنش وزیر آموزش و پرورش به خبر خودکشی دانش آموز دیری

وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه گفته شد دانش‌آموزی به خاطر نداشتن گوشی و تبلت خودکشی کرده واقعی نیست.

آموزشی واکنش وزیر آموزش و پرورش به خبر خودکشی دانش آموز دیری

محسن حاجی میرزایی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی با بیان اینکه سند آماده شده در این دوره مجلس پیرامون سلامت روان است، گفت: پیش نیاز اصلی موفقیت، سلامت جسمی و روانی است و اگر سلامت افراد به مخاطره بیفتد نقش آفرینی‌های دیگرشان با اختلال مواجه می‌شود.

حاجی میرزایی افزود: کرونا نیز پدیده غیرمنتظره‌ای بود که تعادل جامعه را به هم زد. این سند را به شورای‌عالی آموزش و پرورش ارجاع می‌دهم و در خواست می‌کنم آن را به عنوان یک پروژه ملی مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: مجموعه بزرگ آموزش و پرورش نیازمند افکار نو و خلاق و تدابیر راهگشاست. ماموریت آموزش و پرورش بسیار خطیر و پیچیده است و نیازمند اندیشه‌های خلاق و پویای نیروهای جوان است ما در جست وجوی این سرمایه‌های ارزشمند هستیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی برای حل مسائل جامعه به میدان می‌آیند و به ما راه‌حل می‌دهند در حال ارتقای توانمندی و ظرفیت‌های خودشان هستند و هرچه قدر توانمندتر باشند بهتر می‌توانند نقش آفرینی کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: نمایندگان مجلس دانش آموزی مسئول این هستند که نظرات جمع وسیعی از افرادی که آنها را نمایندگی می‌کنند جمع آوری کرده و در اختیار قرار دهند نقش مجلس دانش‌آموزی در درجه اول تقویت مهارت‌های اجتماعی است آن چیزی که جامعه ما برای آینده نیاز دارد بیش از فیزیک و ریاضی، توسعه مهارت‌های جمعی، افزایش بلوغ اجتماعی و افزایش توانایی حل مسئله است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها