|
کدخبر: 127975

اخراج تعدادی از معلمان زنجانی

یک فرهنگی خدابنده‌ای با اشاره به اینکه با آنها شبیه عروسک خیمه شب بازی رفتار می‌شود، گفت: به ما گفته شده در آموزش و پرورش نیرو نیاز نداریم، در حالی که مناطق اعلام نیاز کرده‌اند.

صبح امروز جمعی از فرهنگیان زنجان در پی عدم جذب مجدد آنها در آموزش و پرورش به نوع فعالیت این نهاد اعتراض کردند.

یک فرهنگی زنجانی اظهار کرد: پس از کار کردن در نهضت سوادآموزی یک سال آموزش و پرورش ما را به عنوان نیروی حق‌التدریس به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه حالا می‌گویند امسال نیرو زیاد است و دیگر نیاز نداریم، بیان کرد: این در حالی است که سال گذشته امتیاز بالایی داشتیم.

این فرهنگی خدابنده‌ای با اشاره به اینکه وقتی ما را به عنوان نیروی حق‌التدریس جذب کردند امسال ۲۰ تیر آزمون داخلی گرفتند، گفت: یک عده به دلایلی نتوانستند به امتحان بروند و ما جزو گروهی بودیم که نتوانستیم حد نصاب را کسب کنیم و آموزش و پرورش قطع همکاری خود را با ما اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مجوز داد تا افرادی که با آنها قطع همکاری شده است مجدد به کار گرفته شوند، بیان کرد: در همه استان‌ها این اتفاق روی داده اما در زنجان به کارگیری نیروها انجام نشده است.

این فرهنگی با اشاره به اینکه در حالی آموزش و پرورش مدعی است که نیرو نیاز ندارد که مناطق درخواست نیرو داده‌اند، افزود: کلاس‌های درس خالی از معلم هستند.

وی با بیان اینکه با آنها شبیه عروسک خیمه شب بازی رفتار می‌شود، بیان کرد: ۲۹ نفر با این شرایط بودیم که یک نفر به تهران رفت و آنجا مشغول به کار شد و ۲۸ نفر بلاتکلیف هستیم.

فرهنگی زنجانی با اشاره به اینکه این مشکل استانی است و مجموعه آموزش و پرورش استان ما را اذیت می‌کند، ادامه داد: معاون اداره کل اجازه نمی‌دهد ما شروع به کار کنیم، چرا که به ما ابلاغ داده شده است اما در میانه راه عذر ما خواسته شده است.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرتان مگه این آموزش پرورش کوفتی چ ی داره که اینقدر بهش سفت چسبیده اید بخدا اگر به 28 سال قبل برگردم عمرا معلمی را در این گداخانه دزد خانه تزویرخانه ریا خد عه نیرنگ و دروغگوهایی مثل اللهیارترکمن و جود داردمیپذرفتم اما افسوس و این افسوسم زمانی بیشتر میشود که احمقانی چون شماها ر ا میبینم البته در بین همکارانم که سابقه هایی بالاتر از من هم دارند احمق هایی مثل شما وجود دارند که بعد از گذشت 30 سال با زهم دارند بیگاری میدهند اگر شما آشغال ها نبودید حق تدریس مجازی به حق التدریس مجا نی تبدیل نمیشد

  • مهران ارسالی در

    نیروی حق التدریس که یکسال کار کرده باشه که فرهنگی حساب نمی شه
    برای اینکه ب تونن اقامه دعوی کنن باید ۵ سال سابقه با تدریس بیشتر از ۱۲ ساعت در هفته داشته با شند اگه اینطوری باشه که کل معلمین غیرانت فاعی باید استخدام دولت بشن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها