|
کدخبر: 120092

آماده باش پلیس برای بازگشایی مدارس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش پلیس برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

آموزشی آماده باش پلیس برای بازگشایی مدارس

سردار حسین رحیمی درباره تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس اظهارکرد: برابر تصمیم‌گیری بنا شد تا مدارس از ۱۵ شهریورماه فعالیت خود را آغاز کنند و در همین راستا نیز تمام یگان‌های پلیس پایتخت تمهیدات خود در این خصوص به کار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این مورد انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال هم طرحی مشابه سال‌های قبل را برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها داریم، گفت: همانطور که گفتم در این خصوص برنامه‌ریزی مفصلی انجام شده است. از طرفی با توجه به غیرحضوری بودن آموزش در برخی محیط‌های آموزشی تمهیدات ما به شدت سال‌های قبل نیست و اقدامات لازم متناسب با وضعیت انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برنامه ویژه‌ برای امنیت محیط‌های پیرامونی مدارس و دانشگاه‌ها و نیز مدیریت ترافیک در اطراف این مراکز پیش‌بینی شده است، گفت: امسال با توجه به استفاده بیشتر از فضای مجازی پلیس فتا نیز تمهیدات بیشتری را اتخاذ کرده است و خوشبختانه تمام یگان‌های درمجموعه پلیس برای بازگشایی مدارس آمادگی لازم را دارند.

رحیمی در مورد اینکه احتمال دارد، مدارس به شکل حضوری برگزار شود، گفت: ما برای تمام شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم. حتی در چندین هفته قبل بحث آموزش به رانندگان سرویس‌های مدارس را در دستورکار قرار دادیم و پاکسازی اطراف محیط‌های آموزشی از عوامل نا امن‌کننده را نیز اجرا کرده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد که با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، پلیس تمهیدات ویژه و خاصی را برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در دستورکار خود قرار داده که البته بخش هایی از این موارد با توجه به وضعیت همانند سال‌های قبل نخواهد بود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها