|
کدخبر: 119952

تمام مدارس استان تهران بازگشایی می شوند

استاندار تهران گفت: از ۱۵ شهریورماه همه مدارس سطح استان با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

جامعه  تمام مدارس استان تهران بازگشایی می شوند

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره بازگشایی مدارس استان، اظهار‌ کرد: طبق توافق دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و آموزش پزشکی، از ۱۵ شهریورماه همه مدارس سطح استان با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدارس مناطق قرمز نیز از هفته آینده دایر خواهند بود، ادامه داد: امکان دارد تغییراتی در وضعیت مناطق ایجاد شود و منطقه‌ای که امروز زرد است فردا قرمز شود یا سفید؛ بنابراین ما برنامه‌ای که در نظر گرفته‌ایم بر این فرض است که تمام مناطق در شرایط قرمز هستند و فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها بهداشتی باید در حد مطلوب و ایده‌آل رعایت شوند.

استاندار تهران با تأکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط تمامی مدارس، تشریح کرد: منظور ما از فاصله‌گذاری اجتماعی این است که اگر کلاسی ۲۴ دانش‌آموز دارد، ۱۲ نفر آن‌ها در یک روز حاضر می‌شوند و ۱۲ نفر در روز دیگر و به عبارتی دانش‌آموزان یک روز در میان به مدرسه خواهند رفت.

محسنی بندپی افزود: سایر تصمیمات ما مبنی بر کم کردن کلاس‌های درس، زنگ‌های تفریح، کاهش ماندگاری دانش‌آموزان در محیط مدرسه، رعایت پروتکل‌ها در تمام محیط‌های مدرسه و تعطیلی بوفه‌های مدارس بوده است که رعایت آن برای تمام مدارس اجباری است.

وی در پایان با بیان اینکه هرگونه تصمیم‌گیری مجدد در خصوص فعالیت مدارس در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا است، تصریح کرد: اگر شرایط شیوع کرونا باز بدتر شود، ستاد ملی کرونا در خصوص مدارس اعمال تصمیم خواهد کرد لکن در هر صورت نباید آموزش کشور تعطیل شود.

منبع: فارس
  • asal bijnavand ارسالی در

    مدارس را ب هیچ عنوان باز نکنید 😕😡

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر اگر بچه های مردم مبتلا بشن شما مدیونید هم این دنیا هم اون دنیا

  • ناشناس ارسالی در

    جناب استاندار که دستور میدید مدارس باز شن ایا راضی هستید بچه خودتون دراین وضعیت بره مدرسه

  • 😞😞😞😞🚫🚫🚫🚫 ارسالی در

    من خودم دانش اموز هستم به خدا میترسم با دوتا ماسک دستکش خیلی سخته اون همه ساعت ت و مدرسه باشی به خدا خیلی میترسم 😞😞😞

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها