|
کدخبر: 62613

اختصاصی گسترش‌نیوز:

خودروی خیره‌کننده بنتلی در جشن ۱۰۰ سالگی + تصاویر

بنتلی به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس خود، از محصول مفهومی الکتریکی و خودران به نام EXP ۱۰۰ GT رونمایی کرد.

گسترش‌نیوز: این خودرو همانند بیشتر خودروهای مفهومی ظاهر خاص و متفاوت دارد که می‌توان آن را تا حدودی آینده نگرانه دانست. خودروی مورد نظر از هر زاویه‌ای جذاب و خیره‌کننده به نظر می‌رسد و عدد ۱۰۰ در نام آن نیز به دلیل صدمین سالگرد تاسیس این برند است. جلوپنجره‌ی بزرگ این خودرو با استفاده از ۶۰۰ ال‌ای‌دی ساخته شده است که این مورد باعث افزایش زیبایی و خاص‌تر کردن این خودرو می‌شود.

exp-1.jpg

exp6.jpg

exp4.jpg

معمولا در محصولات بنتلی برای چراغ‌های جلو از طرح سنتی و گرد استفاده می‌شود که این قاعده برای EXP ۱۰۰ GT نیز رعایت شده است. در بخش فنی این خودرو از پیشرانه الکتریکی با حداکثر گشتاور ۱۵۰۰ نیوتن.متر بهره می‌برد که عددی خارق‌العاده است و با استفاده از پیشرانه ذکر شده سرعت خودرو در مدت زمان ۲.۵ ثانیه می‌تواند به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز روی ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده و تنها با یک بار شارژ می‌توان مسافت ۷۰۰ کیلومتر را پیمود. بنتلی می‌گوید که با ۱۵ دقیقه شارژ سریع، باتری‌های این خودرو تا ۸۰ درصد شارژ می‌شوند.

exp3.jpg

exp2.jpg

exp4.jpg

همانطور که گفته شد این خودرو یک محصول خودران است که پنج حالت رانندگی دارد. در تمامی این پنج حالت، راننده می‌تواند بدون توجه به فرمان و سایر موارد از سفری کاملا راحت و آسوده لذت ببرند. به عنوان مثال در یکی از حالت‌ها تمامی شیشه‌ها به حالت مات در می‌آیند و راننده و سرنشین می‌توانند از سفری آسوده و بدون هیچ‌گونه دخالتی در رانندگی لذت ببرند. در این حالت هوای داخل خودرو نیز به صورت کاملا تصفیه شده است و یک حالت دیگر نیز وجود دارد که گزیده‌ای از بخش‌های مهم و برجسته سفرهای قبل را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها