|
کدخبر: 36896

شغل‌های عجیب/ ۳

درآمد میلیونی فقط با یک دکمه!

«به درآمد میلیونی در ماه برسید. فقط کافیه روزی ۶ تا ۷ ساعت کامپیوتر یا لب تاپ را روشن و به اینترنت وصل کنید. بعد هم بیت کوین استخراج و بفروشید.»

گسترش نیوز: آگهی «استخراج بیت‌کوین در خانه» یکی از آگهی‌های پرطرفدار است که اتفاقا افراد بسیاری را هم درگیر کرده است. نگاهی سرسری به آگهی‌های فضای مجازی نشان می‌دهد آگهی دهندگان سعی می‌کنند ساعات کاری استخراج بیت کوین را کم و آسان و درآمد آن را بالا نشان دهند.

Typing.jpg

فقط لپ‌تاپ را روشن کنید بعضی از این آگهی‌ها برای جلب مشتری به کارجویان القا می‌کنند که حتی نیازی به صرف زمان پشت کامپیوتر هم ندارند و همه چیز با روشن بودن کامپیوتر انجام می‌شود. در یکی از این آگهی‌ها نوشته شده است: «در این روش کسب درآمد نیازی نیست شما پشت کامپیوتر لپ تاپ یا گوشی خود بنشینید و کار خاصی انجام بدهید بلکه فقط فعال نگه داشتن برنامه است. به امتحانش می ارزه شاید مسیر زندگی تون تغییر کنه.»

معمولا آگهی دهنده هزینه‌ای نمی‌خواهد و قرار است همه چیز رایگان و به نفع کارجو تمام شود. آموزش و شروع کار رایگان با فقط یک کلیک و مشاهده یک ویدئو!

آیا این یک شغل واقعی و پردرآمد است؟ بیت کوین یکی از پول‌های دیجیتالی است که به سرعت در فضای مجازی فراگیر شده‌اند و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. بیت‌کوین در ایران غیرقانونی نیست، اما شواهد از حرکت آن در مسیر قانونمند شدن حکایت می‌کند.

bitcoin1.jpg

آنچه از خبرها به گوش می‌رسد این است که تا پایان نیمه نخست امسال اولین قوانین و دستورالعمل‌های ارزهای مجازی مشخص خواهند شد، و به نظر می‌رسد این آغاز مسیری است که بیت کوین را به سمت قانونی شدن سوق خواهد داد.

تراکنش فوری و بدون واسطه، پرداخت جهانی، کارمزد بسیار پایین و بی‌تاثیری تحریم بر بازکردن حساب بیت کوین، از مهم‌ترین ویژگی‌های این پول است. البته باید صادقانه بگوییم که برخلاف تبلیغ‌های پر زرق و برق، استخراج بیت کوین برای خیلی از مردم در دنیا به صرفه نیست و بازگشت مالی چشم‌گیری ندارد.

از حرف تا عمل استخراج بیت‌کوین در خانه این یک صنعت تخصصی که برای کسب درآمد از آن باید هزینه‌های سرسام آور مصرف برق را به جان بخرید و با استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده قوی و سخت افزارهای تخصصی به صورت ۲۴ ساعته کامپیوتر خود را روشن نگه دارید.

ممکن است شانس با شما یار باشد و در زمان کوتاهی قیمت بیت کوین دوبرابر شود، اما از سوی دیگر هرچه زمان می‌گذرد، سختی شبکه و نیاز به قدرت محاسباتی بالاتر بیشتر می‌شود. به همین دلیل هم اگر قصد دارید استخراج بیت‌کوین را به عنوان شغل خود انتخاب کنید حتما باید دستگاه جدیدتر به همراه خنک کننده بخرید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها