|
کدخبر: 85228

کامیون بنز داخلی تبدیل به کِشَنده می شود

ایران خودرودیزل در نظر دارد تا کامیون بنز را در نسخه کشنده به بازار خودروهای کار و تجاری عرضه کند.

گسترش نیوز - تحریم‌های صنعت خودرو در حوزه خودروهای کار و تجاری تاثیر منفی زیادی داشته است تا جایی که طرح هایی مثل نوسازی ناوگان حمل‌ونقل و جایگزینی خودروهای فرسوده را کاملا به محاق برده است.

این تحریم‌ها موجب شده است تا فعالان صنعتی این بخش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند و آمار تولید در برخی از شرکت‌ها به صفر رسیده است.

فرسودگی ناوگان خودروهای حمل‌ونقل در کشور از یک سو موجب افزایش نرخ حمل‌ونقل بار برای اصناف مختلف شده و از سوی دیگر هزینه تعمیر و نگهداری را برای رانندگان و مالکان خودروهای سنگین افزایش داده است.

حال در این شرایط، ایران خودرودیزل گویا تصمیم دارد تا با اعمال تغییراتی در یکی از قدیمی‌ترین خودروهای این شرکت، سر و سامانی به وضعیت تولید این شرکت بدهد.

در خلال بازدید وزیر راه و شهرسازی از محصولات ایران خودرودیزل در حاشیه مراسم تحویل خودروی آتش نشانی ویژه فرودگاه در محل این شرکت یک دستگاه کامیون بنز قرار داشت که در توضیحات مدیرعامل ایران خودرو برای وزیر راه، مشخص شد ایران خودرودیزل در نظر دارد تا کامیون قدیمی بنز را با نام بنز ۲۶۳۰ به عنوان کشنده به بازار خودروهای سنگین عرضه کند.

بنز کشنده نسبت به مدل کامیون خود در ظاهر تغییرات چندانی نداشته است.

یکی از تغییرات ظاهری در این نسخه اضافه کردن یک گارد محافظ بر روی سپر جلوی کشنده و افزودن پروژکتور است که حداقل مشکل عبور از روی خودروهای مقابل در تصادف را از بین می‌برد. مشکلی که به دلیل فاصله زیاد سپر تا زمین موجب شده بود این کامیون به راحتی از روی خودروهایی مثل پراید عبور کند.

از مشخصات فنی این خودرو، اطلاعی در دست نیست.

منبع: پرشین خودرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها