|
کدخبر: 57977

اختصاصی گسترش‌نیوز:

جشن در کارخانه بوگاتی + تصاویر پشت صحنه

بوگاتی اخیرا برای تولید دویستمین دستگاه از مدل شیرون خود جشنی گرفت. با توجه به این که ساخت چنین خودرویی بسیار سخت و پیچیده است، رسیدن به این عدد از تولید حتما جشن گرفتن نیز دارد.

گسترش‌نیوز: یکی از کارخانه‌های هوندا در اوهایو آمریکا در سال ۱۹۸۲ توانایی تولید ۲۰۰۰ خودرو در روز را داشت. در خصوص برند بوگاتی نمی‌توان چنین انتظاری داشت چرا که این خودروساز محصولاتی با پیشرانه ۱۶ سیلندر ساخته می‌شود. این خودروساز جشنی برای تولید دویستمین بوگاتی را گرفته که البته این شیرون از نسخه ۱۱۰ اسپرت است.

newchiron1.jpg

newchiron2.jpg

newchiron3.jpg

رئیس بوگاتی، استفن والکن در این خصوص گفت: هیچ چیزی نمی‌توان گفت جز این که احساس غرور و افتخار دست می‌دهد زمانی که دویستمین بوگاتی شیرون به تولید رسیده است. این بوگاتی به رنگ آبی خاصی که حالت استیل دارد ساخته شده و از لحاظ شماره تولید نیز یکی از خاص‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود. بوگاتی به صورت انحصاری ۵۰۰ دستگاه از شیرون را به تولید خواهد رساند بنابراین خودروساز ذکر شده تا کنون تقریبا نیمی از راه را پیموده است.

newchiron4.jpg

newchiron5.jpg

newchiron6.jpg

طبق گفته‌های بوگاتی نزدیک به ۱۰ ماه برای تولید هر یک از خودروها زمان نیاز است و این در حالی است که کارخانه چندین خودرو را به صورت زمان تولید می‌کند. تقریبا ۷۰ دستگاه از شیرون در سال ۲۰۱۷ به صورت کامل ساخته شد و تا پایان سال ۲۰۱۸ این رقم به ۷۶ دستگاه رسید. بوگاتی گفته که قرار است ۸۰ دستگاه نیز در سال ۲۰۱۹ به تولید برسد. لازم به ذکر است که دویستمین دستگاه از بوگاتی شیرون به یک فرد گمنام از سوئیس رسیده است.

newchiron8.jpg

newchiron7.jpg

newchiron9.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها