|
کدخبر: 326176

اختصاصی گسترش نیوز

کالای محبوب پدرها میلیونی شد! / مراقب این وسیله با ارزش باشید +جدول قیمت

کنترل تلویزیون یکی از ابزارهای اساسی و حیاتی در هر خانه است که برای کاربران امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را فراهم می‌کند. در گزارش زیر به بررسی قیمت انواع کنترل ها در بازار میپردازیم.

اقتصاد کالای محبوب پدرها میلیونی شد! / مراقب این وسیله با ارزش باشید +جدول قیمت

کنترل تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی و ضروری است که امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه دارای دکمه‌های مختلفی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا تنظیمات مختلفی را بر روی تلویزیون خود اعمال کند، از جمله تغییر کانال، تنظیم صدا، روشن و خاموش کردن تلویزیون و ...

قیمت کنترل تلویزیون متناسب با امکانات، برند و کیفیت آن متغیر است. قیمت‌های کنترل‌های تلویزیون معمولاً در بازار متناسب با کیفیت و قابلیت‌های آن‌ها تعیین می‌شود. همچنین، برندهای مختلف نیز قیمت‌های متفاوتی برای کنترل تلویزیون خود دارند.

به طور کلی، قیمت کنترل‌های تلویزیون در بازار معمولاً تفاوت چشمگیری را شامل می شود به طوری که تعجب هر خریداری را برمی انگیزد. 

نکته ی حائز اهمیت این است که برای جلوگیری از آسیب به کنترل تلویزیون، از سقوط آن یا ضربه خوردن به سطوح سخت پرهیز کنید.

امروزه با پیشرفت زیاد تکنولوژی، این پیشرفت و توسعه در همه ی زمینه ها نمود پیدا می کند. ریموت های کنترل هم از این تکنولوژی دور نماندند.به طوری که قیمت های سرسام آوری را شامل شده اند.

قیمت ریموت های کنترل با توجه به کارایی هایی که دارند، طیف وسیعی از ارقام را شامل می شوند. اما مسئله قابل توجه این است که آیا کنترل تلویزیون با هر میزان تکنولوژی به کار رفته در آن، ارزش ۹ میلیون تومان وجه نقد را دارد؟! این تفاوت قیمت ها بیشتر از آنچه که باید به چشم میاید.

با مطالعه ی جدول زیر می توان این تفاوت قیمت ها را مشاهده کرد:

       کالا               قیمت(تومان)

ریموت کنترل لاجیتک مدل Ultimate

۸,۹۰۰,۰۰۰    

ریموت کنترل لاجیتک مدل Home Hub

۶,۸۰۰,۰۰۰

ریموت کنترل لاجیتک مدل Companion

۶,۴۰۰,۰۰۰

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ایکس ویژن کد Voice.p98

۱,۹۵۰,۰۰۰

ریموت کنترل ال جی مدل MKJ30036801

۶۵,۰۰۰

ریموت کنترل سامسونگ مدل BN59-00326

۷۵,۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها