|
کدخبر: 62664

۲۲ هزار دانش‌آموز در انتظار تعیین تکلیف شهریه مدارس

‌رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲۲ هزار متقاضی مدارس غیر دولتی در استان در انتظار تعیین تکلیف شهریه مدارس غیردولتی هستند.

گسترش‌نیوز: مسعود عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون باید میزان افزایش شهریه مدارس غیر دولتی مشخص می‌شد، اضافه کرد: ۲۹ درصدافزایش شهریه مدارس غیردولتی از طرف وزارت آموزش و پرورش مشخص شد که مورد اعتراض وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت و همین مسئله موجب شده است تا نتیجه نهایی به استان‌ها اعلام نشود.

وی با بیان اینکه افزایش شهریه باید در کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت مصوب می‌شده است، ادامه داد: در این کارگروه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور نداشتند و نتیجه نهایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، مورد قبول وزارت صمت نبوده است.

عزیزی با تاکید براینکه باید در وهله نخست نتیجه اعتراض وزارت صمت مشخص شود، افزود: باید توافق بین این دو وزارت خانه به نتیجه برسد تا استان‌ها نیز بتوانند میزان افزایش شهریه‌ها را اعلام کنند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران مدارس و خانواده‌ها از وضعیت موجود شاکی هستند و نمی‌دانند باید چه کاری را انجام دهند.

به گفته وی، درحال‌حاضر به مدارس اعلام شده است که براساس شهریه سال گذشته دانش‌آموزان ثبت نام شوند و خانواده‌ها نیز در جریان افزایش شهریه‌ها قرار بگیرند.

عزیزی عنوان کرد: با توجه به اینکه خانواده‌ها در جریان افزایش شهریه‌ها قرار دارند، اما بازهم قطعی نشدن این مسئله در آینده برای مدیران مدارس دردسر ساز است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها