|
کدخبر: 328185

دستمزد امباپه در رئال برای ۲۰۲۴ فاش شد / ۱۰۰ میلیون یورو پاداش برای یک سال!

فلورنتینو پرز برای فوق ستاره جدید رئالی ها مبالغ هنگفتی با عنوان حقوق خالص و پاداش های جالب توجه در نظر گرفته است. یکی از نشریات اسپانیایی در این خصوص مقاله ای را کار کرده و در مورد جزییات این پاداش های عجیب مطالبی را عنوان نموده است که در این گزارش خواهید خواند.

فوتبال دستمزد امباپه در رئال برای ۲۰۲۴ فاش شد / ۱۰۰ میلیون یورو پاداش برای یک سال!

کیلیان امباپه پس از کش و قوس های فراوان و سال ها انتظار، سرانجام با باشگاه مادریدی به توافق نهایی رسید و فصل آینده زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی خواهد کرد.

در خصوص مبلغ انتقال امباپه، پاداش ها و حقوق خالص او، بحث های زیادی در فضای مجازی شکل گرفته است و هر خبرنگار و رسانه ای به بیان ارقام و مبالغ ما بین طرفین می پردازد. حالا روزنامه آس در جدیدترین خبر خود، به بررسی و ارزیابی این مورد پرداخته که در ادامه می توانید آن را بخوانید.

داستان انتقال کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید بعد از سال‌ها به پایان رسید و این بازیکن فرانسوی رسما به تیم محبوبش پیوست. ام‌باپه بعد از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن و به عنوان بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابئو شد.

روزنامه آس درباره حقوق این بازیکن فرانسوی نوشت: ام‌باپه حقوق ۱۵ میلیون یوروی خالص دریافت می‌کند. او همچنین ۸۰ درصد حق عکس و ۱۰۰ میلیون یورو پاداش امضای قرارداد از رئال می‌گیرد.

کیلیان-امباپه-1

ام‌باپه روزهای بسیار خوبی را با پاری‌ سن‌ ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه تجربه کرد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا عنوانی است که این بازیکن فرانسوی سخت به دنبال آن است و به نظر می‌رسد که رئال به‌راحتی او را به این عنوان بزرگ خواهد رساند.

ستاره جدید رئال مادرید ماهیانه ۱۵ میلیون یورو حقوق خالص به علاوه‌ ۱۰۰ میلیون یورو پاداش امضای قرارداد دریافت خواهد کرد.

رئال مادرید ۱۵ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و با آمدن ام‌باپه مدعی اصلی قهرمانی در این جام خواهد بود.

امباپه آرزو می‌کند کاش در پاریس مانده بود!

 آنلکا در فصل ۰۰-۱۹۹۹ بازیکن رئال بود و با این تیم برنده لیگ قهرمانان نیز شد. گل‌های او به بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث رسیدن تیم به فینال شد و او که فصل بسیار بدی داشت، در نهایت توانست به نوعی آرزش‌هایش را ثابت کند. دوران حضور او در رئال ولی زود تمام شد.

نیکولاس آنلکا که سابقه یک فصل بازی برای رئال را دارد، به شوخی گفت کیلیان شاید به زودی از پیوستن به رئال پشیمان شود.

 آنلکا در فصل ۰۰-۱۹۹۹ بازیکن رئال بود و با این تیم برنده لیگ قهرمانان نیز شد. گل‌های او به بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث رسیدن تیم به فینال شد و او که فصل بسیار بدی داشت، در نهایت توانست به نوعی آرزش‌هایش را ثابت کند. دوران حضور او در رئال ولی زود تمام شد.

کیلیان-امباپه-2

دیروز و با رسمی شدن انتقال امباپه به رئال، آنلکا واکنش جالبی نشان داد و گفت: «هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست و امباپه این را خوب می‌داند. رئال و پی اس جی اصلا قابل قیاس نیستند. امباپه خیلی جوان بود که به پاریس رفت و این تیم تاریخچه بزرگی نداشت. او سال به سال بزرگتر شد و تا حدی به نظر می‌رسید قدرت و عظمتش از پی اس جی نیز بزرگتر شده اما در رئال یک ستاره مثل ستاره‌های دیگر تیم خواهد بود. رئال از همه فوق ستاره‌هایش نیز چند برابر بزرگتر است.»

آنلکا ادامه داد: «توصیه‌ای برای کیلیان ندارم چون اسپانیایی را روان حرف می‌زند و به سرعت خودش را با شهر و تیم جدیدش وفق می‌دهد. من از آرسنال به رئال رفتم و با هم تیمی‌هایم انگلیسی حرف می‌زدم. مشکل زبان که داشته باشید، سازگاری کمی طول می‌کشد. کیلیان ولی سال‌هاست خودش را برای این انتقال مهیا کرده است. مشکل بزرگ او ولی در شهر خواهد بود. او را یک لحظه نیز رها نخواهند کرد و باید به همه عکس و امضا بدهد. غیرممکن است بتواند به سینما یا رستوران برود. شاید آرزو کند در پاریس مانده بود (می خندد)».

ستاره سابق رئال در پایان گفت: «مطمئنم کیلیان از همان ابتدا ۱۰۰ درصد توانش را در زمین خواهد گذاشت. البته باید استراحت کافی بعد از یورو داشته باشد ولی او جوان است و سریع ریکاوری خواهد کرد.»

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها