|
کدخبر: 323436

فال روزانه/فال روز/فال ابجد

فال روزانه ۱۳ فروردین/ آینده چگونه خواهد بود؟

همراهان عزیز این مطلب صرفا جنبه سرگرمی دارد.

جامعه فال روزانه ۱۳ فروردین/ آینده چگونه خواهد بود؟

در مطلب زیر می توانید فال روزانه خود را مشاهده کنید.

فروردین

در حال حاضر با مشکلاتی روبرو هستید که ذهنتان را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی برای صحبت با یکی از دوستان صمیمی و مورد اعتمادتان بوجود خواهد آمد. غرور را کنار بگذارید و از او کمک بخواهید. راهنمایی و حمایت او دریچه ای نو از امید و راه حل را به روی شما خواهد گشود. در انجام کارهایتان از بی دقتی و شتابزدگی بپرهیزید.

اردیبهشت

در حال حاضر با طعم تلخ شکست روبرو شده اید و غم و اندوه این تجربه ناخوشایند بر شما سایه افکنده است. لازم است بدانید که هیچ کس بدون تجربه ی چالش ها و ناکامی ها، به قله ی موفقیت دست نخواهد یافت. به یاد داشته باشید که این ناکامی، پایانی برای مسیر شما نیست. ممکن است امروز در موقعیتی ناخوشایند قرار بگیرید و سعی کنید این مشکل را از اطرافیان و عزیزانتان پنهان کنید.

خرداد

در حال حاضر در حال انکار واقعیت ها هستید و سعی دارید با خیال پردازی و خودفریبی، از مواجهه با حقیقت طفره بروید. این عمل، اگرچه در کوتاه مدت ممکن است آرامش کاذبی را به ارمغان بیاورد، اما در بلندمدت ضررهای جبران ناپذیری را برای شما به همراه خواهد داشت. دیر یا زود مجبور خواهید شد با واقعیت روبرو شوید. ممکن است امروز در معرض صحبت های فردی حسود و ناآگاه قرار بگیرید. 

تیر

در مواقعی که احساس نیاز به کمک و یاری دارید، از دوستان و همکارانتان غافل نشوید. آنها با صمیمیت و گشاده رویی، در حل مشکلات و چالش هایتان یاری تان خواهند کرد. نگرانی شما در مورد حال یکی از عزیزانتان که غمگین و افسرده به نظر می رسد، ستودنی است. امروز فرصتی مغتنم برای ابراز همدلی و یاری رساندن به او است. 

مرداد

یکی از اعضای خانواده تان غمگین و افسرده به نظر می رسد و تمایلی به صحبت کردن در مورد موضوعی که باعث ناراحتی او شده است نشان نمی دهد. این حالت او بر روحیه ی شما و سایر اعضای خانواده نیز تاثیر منفی گذاشته است. با او صمیمانه صحبت کنید و با لحنی مهربان و دلسوزانه، او را به بیان مشکلش تشویق کنید. رویاپردازی و خیال پردازی، بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان است و به شما در ترسیم اهداف و آرزوهایتان کمک می کند.

شهریور

امروز اتفاقی غیرعادی و غافلگیرکننده شما را به خود جذب خواهد کرد. اگر زندگی تان در روزهای اخیر دچار روزمرگی و خستگی شده است، این اتفاق می تواند فرصتی برای تجربه ی هیجان و تنوع باشد. اگر در طول روز تماس هایی دریافت می کنید که احساس می کنید آرامش شما را برهم خواهند زد، تا جای ممکن از پاسخ دادن به آنها خودداری کنید.

مهر

امروز زمانی را به خلوت با خودتان اختصاص دهید. اگر تا به حال لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید را تهیه نکرده اید، امروز بهترین زمان برای این کار است. به تمام خواسته ها و آرزوهای خود فکر کنید و اجازه دهید افکارتان آزادانه در ذهنتان جاری شوند. آنها را اولویت بندی کنید و مراحل رسیدن به هر یک را مشخص کنید.

آبان

امروز اگر کسی از دوستان به گوش شنوا و یا شانه ای برای گریه کردن نیاز دارد، با آغوش باز و قلبی مهربان، در کنارش حضور پیدا کنید. حتی اگر کمی خسته و بی حوصله هستید یا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. گوش دادن به حرف های دوستتان، بدون قضاوت و با صبر و حوصله، می تواند مرهمی بر زخم های او باشد. در حال حاضر، شرایط برای سفر مناسب نیست. بهتر است برای چند روز برنامه ریزی سفر خود را به تعویق بیندازید و منتظر بمانید تا شرایط مساعدتر شود

آذر

امروز اگر احساس خستگی می کنید، بدون هیچ گونه عذاب وجدانی، به خودتان استراحت دهید. برنامه ی کاریتان را سبک تر کنید و یا به طور کلی کار را تعطیل کنید و به خودتان فرصتی برای تجدید قوا بدهید. استراحت مطلق، آرامشی عمیق تر از آنچه انتظارش را دارید به شما هدیه خواهد داد. 

دی

اگر امروز کمی عصبی هستید، به دنبال راهی برای تخلیه ی این تنش و اضطراب باشید. گوش دادن به موسیقی پرانرژی و خواندن با صدای بلند، می تواند روشی موثر برای رها شدن از این فشارها باشد. امروز اطلاعاتی در مورد مسائل مالی دریافت خواهید کرد. قبل از اتکا به این اطلاعات، به طور کامل تحقیق و بررسی کنید و از صحت آنها مطمئن شوید.

بهمن

یکی از افراد نزدیک شما، امروز در رفتار و حرف های خود صداقت کامل را به خرج نمی دهد. این شخص به دلیل اهمیتی که برای شما قائل است، سعی دارد حقیقتی را از شما پنهان کند و از گفتن آن طفره می رود. اگر در مورد موضوعی احساس تردید دارید، قبل از پذیرفتن حرف های دیگران، کمی تأمل کنید و به دنبال نشانه های حقیقت باشید. 

اسفند

با تلاش پیوسته و پشتکار، به دستاوردهای بزرگی خواهید رسید. شکست، احساسی سخت و ناخوشایند است، برای دستیابی به هدف، اغلب باید تلاش بیش از یک بار را تجربه کنید، به ویژه زمانی که به دنبال چیزی ارزشمند هستید. پس، به سادگی تسلیم نشوید. پیامی دریافت خواهید کرد که حاوی خبرهای تازه و گشایش در امور شما خواهد بود. این خبرها، امید و شادی را به زندگی تان هدیه خواهند داد. 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها