|
کدخبر: 299690

با مکان های دیدنی آمریکا بیشتر آشنا شوید

مکان های دیدنی آمریکا

هر زمان نامی از آمریکا برده می شود، افرادی که در ایران زندگی می کنند به یاد سیاست و جنگ می افتند، این در حالی است که ایالات متحده آمریکا، مکان های دیدنی و جذاب زیادی دارد که در این مقاله شما را با جاذبه های گردشگری آمریکا آشنا خواهیم کرد.

شهرهای محبوب و معروف، مکان های تاریخی، پارک های طبیعی و یا مجموعه های تفریحی و سرگرمی در آمریکا می توانند در لیست مقاصد گردش در ایالات متحده قرار بگیرند.

در شرق ایالات متحده، بازدید از واشنگتن دی. سی. و نیویورک برای گردشگران تجربه ی متفاوتی از حضور در جامعه آمریکا خواهد بود.

از سوی غرب این کشور، لس آنجلس و سن فرانسیسکو را می توان دو شهر بسیار محبوب از بین جاذبه های گردشگری آمریکا دانست.

در جنوب غرب آمریکا، لاس وگاس در نوادا نیز تجربه سرگرم کننده ای را برای گردشگران فراهم می کند، همانطور که «گِرند کنیون» می تواند برای طبیعت گردان بسیار دیدنی و چشم نواز باشد.

در این بین نباید از زیبایی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آمریکا، یعنی سواحل مجموعه جزایر هاوایی غافل شد.

این ها فقط بخش از جاذبه های گردشگری آمریکا بود، پس برای آشنایی با 20 مکان برتر گردشگری در ایالات متحده تا انتها با این مقاله همراه باشید.

مکان های دیدنی و توریستی آمریکا

در این مقاله، قصد داریم تا برترین و پربازدیترین جاذبه های گردشگری آمریکا را برای افرادی که قصد ثبت نام در لاتاری آمریکا معرفی کنیم.

جاذبه های گردشگری ایالات متحده آمریکا

صنعت گردشگری در ایالات متحده همواره در حال رشد است و طیف گسترده ای از مکان های جذاب را برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی فراهم می کند.

ایالات متحده دارای طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری است، از اکوسیستم های تماشایی گرفته تا بناهای تاریخی و شهرهای پر از جنب و جوش.

در این مقاله به چند مورد از معروف ترین و چشم گیرترین مکان هایی که گردشگران را از سرتاسر جهان به ایالات متحده جذب می کنند، نگاهی خواهیم انداخت.

پارک ملی گرَند کنیون (The Grand Canyon National Park)

بازدیدکنندگان هنگام سفر از این شگفتی طبیعی آریزونا، و از عظمت و شکوه «گرند کنیون» شگفت زده می شوند.

این دره وسیع که رودخانه کلرادو آن را در طول میلیون ‌ها سال شکل داده است، مناظری خیره‌ کننده از صخره‌ های لایه بندی شده با رنگ ‌های درخشان را ارائه می‌دهد.

مسیرهای پیاده ‌روی متعدد در این پارک، و یا امکان پرواز با هلی‌کوپتر برفراز پارک گزینه‌ های پیشنهادی برای گردشگران جهت لذت بردن از طبیعت منحصربفرد گرند کنیون هستند.

گرند کانیون از آن مکان هایی است که زیبایی افسارگسیخته و عظمت طبیعت را به خوبی هر چه تمام تر نشان می دهد.

مجسمه آزادی، شهر نیویورک (Statue of Liberty, New York City)

مجسمه آزادی یا Statue of Liberty، یک مکان دیدنی مشهور در شهر نیویورک است.

این مجسمه را بی شک می توان یکی از سه نماد معروف ایالات متحده و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آمریکا دانست.

این مجسمه عظیم که بیانگر اصول آمریکایی آزادی و دموکراسی است در جزیره لیبرتی قرار دارد.

برای بازدید از این جاذبه گردشگری معروف در آمریکا، بازدیدکنندگان با کشتی به جزیره می روند و در عین حال از تماشای منظره شهر نیویورک لذت می برند.

پل گلدن گیت، سانفرانسیسکو (Golden Gate Bridge, San Francisco)

پل گلدن گیت، یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری در ایالات متحده، از ورودی خلیج سانفرانسیسکو می گذرد و یک شگفتی معماری به شمار می رود.

نمای شهر، خلیج و اقیانوس آرام با جزئیات خیره کننده خود، همگی از روی این پل معلق معروف قابل مشاهده هستند.

عبور از پل به صورت پیاده یا با دوچرخه به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که عکس های زیبایی بگیرند و نسیم خنک اقیانوس را احساس کنند.

تفریحگاه جهانی والت دیزنی، فلوریدا (Walt Disney World Resort, Florida)

تفریحگاه جهانی والت دیزنی در فلوریدا مکان ایده آلی برای افرادی است که به دنبال سفرهای خارق العاده و تجربیات شگفت انگیز هستند.

دنیای والت دیزنی با چهار پارک موضوعی یا تِم پارک خود، که شامل پادشاهی سحر و جادو (Magic Kingdom) و Epcot است، سرگرمی های بی وقفه را برای گردشگران در تمام سنین ارائه می دهد.

دیدن شخصیت ‌های معروف دیزنی، سواری در ترن های هیجان ‌انگیز، و تجربه بودن در دل انیمیشن های خاطره انگیز دیزنی باعث شده تا دنیای دیزنی در بین پربازدیدترین جاذبه های گردشگری آمریکا در بین مردم این کشور و بازدیدکنندگان خارجی قرار بگیرد.

دنیای والت دیزنی، فلوریدا

آبشار نیاگارا، نیویورک (Niagara Falls, New York)

آبشار نیاگارا، واقع در مرز بین ایالات متحده و کانادا، یک شگفتی طبیعی است که با قدرت و زیبایی شگفت انگیز خود بازدیدکنندگان را مجذوب می کند.

گردشگران می توانند با سوار شدن بر یک قایق، آبشار را از نزدیک مشاهده کنند، و تجربه ای فراموش نشدنی را تجربه کنند.

کاخ سفید، واشنگتن دی. سی. (.The White House, Washington D.C)

کاخ سفید را نماد شناخته شده دموکراسی آمریکایی می دانند، زیرا دفتر رسمی رئیس جمهور ایالات متحده است.

این کاخ تاریخی که در مرکز واشنگتن دی. سی. قرار دارد، گردشگرانی را از سرتاسر جهان به سوی خود می کشاند که به دلیل اهمیت تاریخی اش مشتاق دیدن آن هستند.

نمای بیرونی این سازه قابل تحسین است و گردشگران می توانند در مناظر اطراف مانند مرکز ملی و بنای یادبود واشنگتن گردش کنند.

لاس وگاس، نوادا (Las Vegas, Nevada)

شهر لاس وگاس، نوادا مکانی است که نیازی به معرفی ندارد. این شهر بی ‌نظیر با مکان های اقامتی پنج ستاره، رستوران‌ های درجه یک، مراکز خرید فوق ‌العاده، سرگرمی‌ های جالب، و جنب و جوش همیشگی خود شناخته می شود.

لاس وگاس، معروف به «مرکز سرگرمی جهان»، شهری است یک تجربه به یاد ماندنی برای بازدیدکنندگانی که هوس ماجراجویی و سرگرمی در آمریکا دارند، فراهم می کند.

شهر لاس وگاس

جمع بندی

در این مقاله ای که مطالعه کردید جاهای دیدنی مهم کشور آمریکا با توضیح جزئیات آورده شده است. هر گردشگری می تواند تفریح مورد علاقه خود را برای لذت بردن در ایالات متحده از ماجراجویی در دل شهرهای زنده تا مناظر بکر طبیعی، پیدا کند! جهت اطلاع از شرایط اخذ ویزای توریستی آمریکا و بررسی شانس قبولی خود در مصاحبه سفارت آمریکا، می توانید از مشاورین موسسه ایرانیان لاتاری بصورت رایگان کمک بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها