|
کدخبر: 265971

هزاران پروژه نیمه‌تمام به جا مانده

سید محمد رضا میر تاج الدینی- نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس

گاه سفر آمد؛ نه هنگام درنگ است/ چاووش می‌گوید که ما را وقت تنگ است،وادی پر از فرعونیان و قبطیان است/موسی جلودار است و نیل اندر میان است.

"انقلاب اسلامی" در مسیر چهل و اندی سال ،از بسیاری از موانع و فراز و نشیب ها به رهبری امامین انقلاب ،عزتمندانه و پیروزمندانه عبور کرده است و اکنون ایران عزیز ما جایگاه خود را در جهان و در کل منطقه با اقتدار پیدا کرده است و به یکی از قدرت‌های منطقه‌ای تبدیل شده است.در جبهه داخلی رئیس جمهوری پای کار ؛مجلس و قوه قضاییه همراه و همسو شرایطی را فراهم آورده است که ما بتوانیم به بسیاری از مشکلات فائق آییم انشاالله.

میر-تاج-الدینی

انبوهی از مشکلات از سیاست های غلط و برنامه‌ریزی‌های نادرست گذشته،گرانی و تورم ،مشکل مسکن مخصوصا اجاره ،بیکاری جوانان ،حقوق بازنشستگان ؛دهها و صدها و هزاران پروژه نیمه‌تمام به جا مانده است.

خوشبختانه امروز آقای رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و ولایی با همتی بلند،پا به میدان گذاشته و به قلب مشکلات زده است.استان به استان و شهر به شهر با شهامت و شجاعت و با برنامه ،موانع و سنگ های بزرگ سد راه اقتصاد سالم را برمی دارد.

آقای رئیسی؛ ما تو را در این میدان و کارزار سخت با رانت خواران و فسادگران و تضعیف کنندگان حقوق مردم، تنها نخواهیم گذاشت؛چرا که شما را یارو یاور مخلص رهبری و افسر فداکار جبهه انقلاب می دانیم.اگرچه عده‌ای در فضای مجازی و در فضای بیرونی غیرمنصفانه و بعضا هتاکانه علیه شما می‌تازند؛ولی وقتی گرد و غبار بنشیند، نتیجه اقدامات بزرگ شما معلوم خواهد شد.

مدعیان اصلاحات،جریان انحرافی،قدرت طلبان بازمانده از پست و قدرت درآرزوی شکست برنامه های عدالت محور و تحول آفرین دولت نشسته اند، برخی چشمانشان را بر همه موفقیت های نظام می بندند و سیاه نمایی می کنند.برخی سیاه نمایی می کنند و فریادشان را بلند می کنند که پس از ۴۰ سال مشکل نان پیدا کرده‌ایم؛ نخیر آقا! مشکل نان پیدا نکرده اید؛ بلکه جلوی ۲ میلیون تُن رانت گندم و حیف و میل و قاچاق آن را گرفته ایم.

ایران امروز یک کشور مقتدر،موشکی و هسته‌ای و صنایع فضایی در صدر جهان است البته هیچکس منکر مشکلات موجود نیست، لکن به ریشه‌های عوامل آن باید توجه کرد.بله گرانی وجود دارد و دولت باید برای رفع آن همت مضاعف کند، با ۲۰۰ درصد و ۳۰۰ درصد افزایش یارانه ،قدرت خرید مردم را جبران کند ؛باید به این موضوع هم توجه کرد.

از سفر پر برکت رئیس جمهوری و آذربایجان شرقی تشکر می کنم؛ تصمیم های خوبی در این سفر داشته اند و مردم آذربایجان منتظر هستند که مصوبات یکی پس از دیگری اجرایی شود.تکمیل خط ریل بستان آباد به تبریز،راه اندازی ایستگاه خاوران،پایان دادن به پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه،انتقال آب ارس به تبریز ،استقلال مس آذربایجان از اولویت ها و مصوبات مهم بود.تصمیم بانک مرکزی در خصوص ارز صادراتی و فروش توافقی آن یکی از تصمیم های خوب بود.

نویسنده: سید محمد رضا میر تاج الدینی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها