|
کدخبر: 209532

انتخاب استاندار از میان نخبگان و نیروهای محبوب بومی به نفع گیلان است

ابراهیم نیازمند گشتی- خبرنگار

پس از انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور فصلی تازه در تاریخ انقلاب اسلامی آغاز شد. انتخاب آقای رئیسی امیدها را در دل محرومان و مستضعفان دوباره زنده کرد.

ابراهیم نیازمند

امروز دولت انقلابی در ابتدای مسیری سخت قرار دارد. از یک طرف کوهی از مشکلات و مسائل حل ناشده به دولت فعلی به ارث رسیده است و از طرف دیگر باید به امیدها و انتظارات به‌حق مردم مظلوم در سراسر کشور به‌سرعت پاسخ مناسبی داده شود.

دولت انقلابی در آغاز این راه دشوار قرار دارد و انتخاب مدیران و کارگزاران امین، انقلابی و متخصص گامی مقدماتی اما بسیار حیاتی برای ادامه این مسیر است.

 در این راستا به‌زودی استاندار جدید گیلان انتخاب و معرفی خواهد شد. بنابراین وظیفه خود می‌دانیم در این شرایط حساس با معرفی و حمایت از افراد امین و انقلابی گامی دیگر در حمایت از دولت انقلابی و مطالبات مردم برداریم.

آقای دکتر محمد دوستار فردی امین و انقلابی است و سال‌ها در سنگر علم و دانشگاه به مردم گیلان و کشور عزیزمان ایران خدمت کرده است

 وی مدیری جهادی و جوان است که مسائل استان گیلان را با گوشت و پوست خود لمس کرده و پیشران‌های توسعه استان را به‌خوبی می‌شناسد.

در پایان ضمن حمایت اعلام حمایت و پشتیبانی از تصمیمات دولت انقلابی در انتخاب مدیران و کارگزاران تراز انقلاب اسلامی، حمایت صریح خود را از انتخاب آقای دکتر محمد دوستار اعلام می‌داریم.

نویسنده: ابراهیم نیازمند گشتی- خبرنگار

 

نویسنده: ابراهیم نیازمند گشتی
  • دیوید ارسالی در

    فقط دکتر دوستار لیاقت دارد شخصیت بزرگوار ی است

ارسال نظر