|
کدخبر: 315698

گردشگر سلامت/مازندران/سلامت

دهکده گردشگری ۵۰ میلیون دلاری در مازندران راه اندازی شد / جذب توریست سلامت در رامسر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: مراحل اداری و صدور مجوز دهکده سلامت و بهداشت رامسر بزرگترین پروژه گردشگری سلامت مازندران به پایان رسید و به زودی اجرای این پروژه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیونی انجام می شود دلاری سازی بخش خصوصی در رامسر آغاز می شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: تشریفات اداری و صدور مجوز دهکده سلامت و تندرستی رامسر، بزرگترین پروژه گردشگری سلامت مازندران به پایان رسیده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری توسط اداره کل گردشگری استان مازندران آغاز می شود. بخش خصوصی در رامسرآغاز می‌شود

گردشگری دهکده گردشگری ۵۰ میلیون دلاری در مازندران راه اندازی شد / جذب توریست سلامت در رامسر

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، افزود: جذب سرمایه‌گذار خارجی در مازندران به ویژه برای رونق اقتصاد گردشگری از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به طور جدی در دستور کار قرار گرفت و طی 2 سال اخیر نیز با توجه به ظرفیت‌های ممتاز مازندران در جنبه‌های مختلف پزشکی و گردشگری با جدیت دنبال شد.

خیریانپور تصریح کرد: در همین راستا نیز پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار به منظور اجرای طرح بزرگ گردشگری سلامت در رامسر مورد توجه قرار گرفت که پس از شناسایی سرمایه‌گذار خارجی و انتخاب مکان مناسب برای بزرگترین طرح گردشگری سلامت، اکنون با پایان فرآیند اداری برای اجرای سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری عملیات اجرایی این طرح بزرگ به زودی در منطقه "گرسماسر" رامسر آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران اظهار کرد: با توجه به اتمام مراحل اداری و صدور مجوزها، کلنگ آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری استان مازندران با عنوان دهکده تندرستی و سلامت، به زودی در منطقه گرسماسر شهرستان رامسر به زمین زده می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده گردشگر داخلی و خارجی اجرای این طرح بزرگ گردشگری سلامت در مازندران یک ضرورت است که در این دولت پیگیری شد و اکنون در آستانه اجرایی شدن قرار دارد.

این مسوول تصریح کرد: برای اجرا شدن این طرح تلاش‌های زیادی صورت گرفت و استاندار مازندران تمام تلاش خود را به کار بست تا سرمایه‌گذار خارجی این طرح مهم را اجرا کند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها