|
کدخبر: 312643

جاب آفر کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

گردشگری جاب آفر کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

رودخانه‌ها و دریاچه‌های بزرگ، مناظر طبیعی بکر، کوه‌ها و پارک‌های ملی پهناور، در کنار اقتصادی پیشرو و استانداردهای بالای زندگی، تقریباً هر فردی را برای مهاجرت به کانادا و استفاده از این مواهب ترغیب می‌کند. درواقع داشتن منابع طبیعی فراوان به این کشور این فرصت را داده است که به عنوان کشوری ثروتمند، با ایجاد قوانینی برای مهاجرت پذیری هرچه بیشتر، بتواند به سرمایه‌های انسانی خود اضافه کرده و مسیر پیشرفت کشور را بیش از پیش سهولت بخشد.

جاب آفر کانادا نیز به عنوان یکی از برنامه‌های مهاجرتی، در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده و شمار زیادی از علاقه‌مندان به مهاجرت، توانسته‌اند با کمک گرفتن از مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با اکسپرتاپ، به راحتی روند مهاجرت خود را پشت سر بگذارند. در ادامه جهت آشنایی با جاب آفر کانادا با اکسپرتاب و نیز دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان اکسپرتاپ همراه ما باشید.

جاب آفر کانادا چیست؟

به منظور مهاجرت کاری به کانادا برنامه‌های متنوعی وجود دارد که یکی از آن‌ها جاب آفر کانادا است؛ اما حقیقتاً جاب آفر کانادا چیست؟ و چرا تا این میزان اهمیت دارد؟ در پاسخ باید بگوییم جاب آفر کانادا، یک پیشنهاد شغلی است که شما به عنوان متقاضی شغل از سوی یک کارفرما در کشور کانادا دریافت خواهید کرد. این پیشنهاد کاری دارای تمامی جزئیات و نحوه همکاری شما نظیر مدت همکاری، ساعات کار، میزان حقوق و... با طرف کارفرما، خواهد بود و در عین حال یک امتیاز مهم در مسیر مهاجرت کاری به کانادا خواهد بود. درواقع مهاجرت کاری شما همراه با جاب آفر اکسپرتاپ، بسیار آسان‌تر از افرادی خواهد بود که دارای این امتیاز نیستند.

شرایط جاب آفر کانادا چیست؟

از مهمترین و اصلی‌ترین شرایط برای دریافت جاب آفر کانادا، پیدا کردن شغل متناسب با تخصص و رشته تحصیلی و نیز سابقه کاری شما در کانادا خواهد بود. البته این شرایط تا حدودی وابسته به روشی است که شما برای اقامت کاری به کانادا اقدام کرده‌اید، اما به طور کلی جهت اخذ جاب آفر و درنهایت دریافت ویزای کاری کانادا، موارد زیر بسیار دارای اهمیت خواهد بود:

  • دریافت پیشنهاد کار تمام وقت از کارفرمایی کانادایی در گروه‌های شغلی A تا B
  • ارائه کردن مدارک جهت دارا بودن تمکن مالی لازم برای زندگی کردن در کشور کانادا
  • ارائه کردن مدارک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر
  • ارائه کردن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه، مرتبط با شغل مورد نظر
  • ارائه کردن مدارک مرتبط با سابقه کاری مرتبط با رشته و شغل مورد نظر
  • دریافت کردن تأییدیه LMIA توسط کارفرما کانادا و یا ارائه کردن مدارک مرتبط با معافیت آن
  • حضور کارفرما مورد نظر در لیست مجاز کانادا

مراحل جاب آفر کانادا چیست؟

اکسپرتاپ۱

مراحل جاب آفر کانادا تا حدودی با حساسیت و دقت همراه خواهد بود و از این رو استفاده از دانش اکسپرتاب به شما کمک می‌کند که بتوانید با کمترین نگرانی و چالش این مسیر را با موفقیت طی کنید.

دارا بودن رزومه مناسب

به طور کلی نخستین گام در این مسیر آماده کردن رزومه و کاور لتر است. داشتن یک رزومه انگلیسی قدرتمند شانس شما را برای متقاعد کردن کارفرما افزایش می‌دهد. تمامی اطلاعات تحصیلی شما، اطلاعات کاری و... باید به خوبی در رزومه درج شود.

ساختن پروفایل کاری

مرحله بعد ایجاد پروفایل کاری در برخی از شبکه‌های مجازی مطرح ازجمله لینکدین است. تخصص و مهارت‌های خود را در پروفایلتان درج کرده و تولید محتوا به زبان انگلیسی را در این پروفایل‌ها آغاز کنید.

پیدا کردن کارفرما

گام بعدی نوبت یافتن کارفرما خواهد بود و لازم است شما با کارفرمایان کانادا در ارتباط باشید تا بتوانید کارفرما واجد شرایط را در این کشور پیدا کنید. در این زمینه نیز چندان نگران نباشید، چراکه کارشناسان اکسپرتاپ می‌توانند راهنمایی‌ها و نکات لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار دهند.

همچنین برای یافتن کارفرما می‌توانید از روش‌های زیر نیز کمک بگیرید:

  • آژانس‌های کاریابی
  • شبکه‌ها و روابط اجتماعی
  • بانک مشاغل
  • لینکدین

مصاحبه

پس از برقراری ارتباط با کارفرما کانادایی و بررسی شدن رزومه شما، بی‌شک به یک مصاحبه دعوت خواهید شد، شما باید بتوانید توانایی‌های خود را در این مصاحبه به اثبات برسانید و در خصوص توانمندی‌های خود درکارفرما تا حدودی اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.

اخذ تأییدیه LMIA

مرحله بعد نوبت اخذ تأییدیه LMIA خواهد بود و درواقع کارفرما کانادایی جهت نهایی کردن شغل شما باید این تأییدیه را دریافت نماید.

دریافت مجوز کار کانادا

درنهایت پس از اینکه از سوی کارفرما جاب آفر را دریافت کردید، این فرصت را خواهید داشت که مجوز کار کانادا را دریافت کنید.

هزینه جاب آفر کانادا چقدر است؟

اکسپرتاپ۲

هزینه جاب آفر کانادا در سال جدید میلادی وابسته به چندین مورد مختلف است که فرد درخواست دهنده باید مجموع این موارد را پرداخت نماید. هزینه‌هایی ازجمله ترجمه کردن مدارک، هزینه انگشت نگاری، هزینه انطباق کارفرما و همین‌طور هزینه درخواست کار و... ازجمله این موارد به شمار می‌رود. بهتر است پیش از گرفتن نوبت از سفارت در رابطه با هزینه نهایی جاب آفر کانادا اطمینان حاصل کنید. همچنین شما می‌توانید پرسش‌های خود را در خصوص هزینه جاب آفر کانادا با تیم متخصصان اکسپرتاپ نیز مطرح کرده و از دانش و تجربه این کارشناسان در مسیر دستیابی به هدف مهاجرت کاری به کانادا استفاده کنید.

اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی مهاجرت به کانادا

شاید تصور کنید مراحل جاب آفر کانادا بسیار پیچیده است و یا دریافت مجوزهای لازم برای این منظور بسیار سخت و دشوار خواهد بود. تیم کارشناسان اکسپرتاب با پاسخگویی به موقع در این مسیر همراه شما خواهند بود تا مسیر دریافت مجوزهای لازم بسیار سریع و آسان و با کمترین چالش ممکن، انجام شود.

درواقع اگر به دنبال کم‌ترین هزینه مهاجرت کاری کانادا هستید و در عین حال قصد دارید بروزترین و دقیق‌ترین اطلاعات را متناسب با سال میلادی جدید، در خصوص مهاجرت کاری به کانادا داشته باشید بهتر است با تیم اکسپرتاپ به نشانی اینترنتی https://expertup.info  و شماره تماس 09021109021 همراه باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها