|
کدخبر: 312418

دوحه/قطر/تور گردشگری

قیمت جدید تور گردشگری به دوحه/۵ شب اقامت در قطر چقدر هزینه دارد؟

سفر به حاشیه خلیج فارس در فصل پاییز یکی از انتخاب های ایده ال برای یک سفر لاکچری محسوب میشود.

گردشگری قیمت جدید تور گردشگری به دوحه/۵ شب اقامت در قطر چقدر هزینه دارد؟

قَطَر با نام رسمی دولت قطر، کشوری در غرب آسیا است که در شمال شرقی شبه‌جزیرهٔ عربستان قرار دارد و تنها با عربستان سعودی مرز زمینی مشترک دارد و توسط خلیج‌فارس احاطه شده‌است. پایتخت این کشور دوحه است که بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور را در خود جای داده‌است. بیشترین درازای کشور قطر بر مبنای داده‌های جغرافیایی ۱۶۰ کیلومتر مربع است. در اوایل سال ۲۰۱۷، کل جمعیت قطر ۲٫۶ میلیون نفر بود: ۳۱۳٫۰۰۰ تن شهروند قطری و ۲٫۳ میلیون نفر مهاجر. از نظر درآمد سرانه، چهارمین کشور قدرتمند بر پایهٔ سرانهٔ تولید ناخالص داخلی، و ششمین کشور بر پایهٔ سرانهٔ درآمد ناخالص ملی است.

بررسی هزینه های تور مسافرتی دوحه قطر ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

دوحه پایتخت و بزرگ ترین شهر قطر است.این شهر در امتداد ساحل غربی قطر است و مثل بیشتر شهرهایی که در کشورهای این ناحیه هستند ساختمان های مدرن و سنتی دارد، با اینکه خیلی از مسافران، زیاد برای دیدن خود دوحه وقت نمی گذارند اما این شهر هتل های خوبی دارد و در میان افرادی که شهری متفاوت از دبی می خواهند محبوبیت خود را پیدا کرده است، دوحه آب و هوایی گرم و خشک دارد، چون در بهار و تابستان هوای این شهر به شدت گرم است بهترین زمان برای سفر به آن بین نوامبر تا آوریل است، در این ماه ها به راحتی می توانید در شهر گردش کنید و جاههای مختلف آن را ببینید و بیشتر گردشگران هم در همین زمان به این شهر می روند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری خارجی این هفته، برای تور دو طرف هوایی از مقصد تهران به دوحه برای ۵ شب اقامت با اتاق ۲ تخته هتل ۵ ستارهLa Cigale Hotel مبلغ ۶۲,۱۳۰,۰۰۰ تومان و برای اتاق ۱ تخته مبلغ ۸۸,۳۸۰,۰۰۰ تومان را اعلام کرده است این در حالی است که هتل  ستارهDusit Doha Hotel برای اتاق ۲ تخته مبلغ ۴۷,۴۳۰,۰۰۰ تومان و برای اتاق ۱ تخته مبلغ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان را تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور قطر (۵ شب / آبان ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
La Cigale Hotel ۵ ۲ تخته ۶۲,۱۳۰,۰۰۰
۱ تخته ۸۸,۳۸۰,۰۰۰
Hilton Doha Hotel ۴ ۲ تخته ۵۳,۲۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۷۳,۱۵۰,۰۰۰
Dusit Doha Hotel ۳ ۲ تخته ۴۷,۴۳۰,۰۰۰
۱ تخته  

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها