|
کدخبر: 307204

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی کجاست؟ (۵ پیشنهاد)

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی

اگر قصد دارید اولین بار به کشوری خارجی سفر کنید، باید به کشورهایی سفر کنید که شناخته شده هستند، یا ویزا نخواهند یا این که گرفتن ویزا برایشان کار ساده‌ایست و البته جاذبه‌های گردشگری متنوعی داشته باشند تا خاطراتی به یاد ماندی از اولین سفرتان به کشوری خارجی را برای خود رقم بزنید. اما بهترین کشور برای اولین سفر خارجی برای ایرانیان، کدام‌ها هستند؟ ۵ کشور زیر هر کدام ویژگی‌هایی دارند که از نظر ما می‌توانند، گزینه‌ای عالی به این منظور به حساب بیایند.

ترکیه

کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان توریست‌های کشورمان بوده و به هر کدام از شهرهای محبوبش که سفر کنید، ایرانی‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد. یکی از امتیازات شرکت در تور ترکیه، گزینه‌های متنوعی است که برای این سفر پیش رو خواهید داشت. شما می‌توانید به استانبول بروید و از زیبایی‌های پایتخت فرهنگی ترکیه، از جاذبه‌های تاریخی متعدد و مراکز خرید و تفریحی متنوع آن دیدن کنید یا به مقاصد ساحلی رفته و به سفرهای دریایی و فعالیت‌های آبی بپردازید. ترکیه شهرهای ساحلی زیبایی همچون آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و .... دارد که هر کدام آن‌ها می‌توانند، سفری معرکه را برایتان رقم بزنند.

البته امتیازات ترکیه به عنوان یکی از گزینه‌های لیست بهترین کشور برای اولین سفر خارجی به همین‌جا ختم نشده و نیاز نبودن به دریافت ویزا، طبیعت فوق‌العاده زیبا، مخارج پایین سفر به این کشور به واسطه‌ی نزدیکی به کشورمان و نزدیکی فرهنگی مردمش را نیز باید به آن‌ها اضافه کنید. 

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی

گرجستان

گرجستان کشوری به مراتب کوچک‌تر از ترکیه است اما این سرزمین شگفت‌انگیز نیز زیبایی‌های دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اغلب آن‌هایی که برای اولین بار قصد شرکت در تور گرجستان را دارند، سفر خود را برای پایتخت این کشور، تفلیس برنامه‌ریزی می‌کنند. شهری فوق‌العاده زیبا که به جاذبه‌های تاریخی، حمام‌های سولفور، کافه‌های متعدد و بسیاری چیزهای دیگر شناخته می‌شود و البته برای آن‌ها که طرفدار خرید و تفریح هستند نیز، مراکز متنوعی را پیش رو می‌گذارند.

اما اگر اهل ماجراجویی هستید، بهتر است پا را از پایتخت فراتر گذاشته و به دیدن طبیعت زیبای گرجستان بروید و از مناطق کوهستانی این کشور دیدن نمایید. همچنین شهر باستانی و غاری واردزیا یا اوپلیسخسیخه هر کدام، مکان‌هایی حیرت‌انگیز برای دیدن در گرجستان به شمار می‌آیند. اگر قرار است در تابستان به سفر بروید، یکی از گزینه‌ها به عنوان بهترین کشور برای اولین سفر خارجی می‌تواند همین گرجستان باشد چون باتومی یکی از مقاصد جذاب ساحلی در منطقه قفقاز را در خود دارد که از هر نظر، گزینه‌ای معرکه برای سفر به حساب می‌آید.

مالدیو

اگر می‌خواهید سفری لاکچری به کشوری فوق‌العاده زیبا را تجربه کنید، بدون شک باید به مالدیو بروید و در یکی از هتل‌های جزیره‌ای این کشور اقامت داشته باشید.  از خوبی‌های سفر به مالدیو می‌توان به دریافت ویزای فرودگاهی اشاره کرد که کار را برای سفر به این کشور راحت می‌کند. همچنین اقامت در هتل‌های جزیره‌ای، تمامی امکانات لازم را در یک محیط خصوصی در اختیار شما گذاشته و به این ترتیب، تمامی مشکلاتی که ممکن است در اولین سفر به آن‌ها بر بخورید را برایتان حل می‌کند.

البته مالدیو تنها به ویلاهای ساحلی یا شناور و امکانات لوکس ختم نشده و در سفر به این کشور، می‌توانید از سواحل استثنایی آن‌جا، تفریحاتی همچون قایق سواری، غواصی و اسنورکلینگ استفاده کرده و انواع فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی را تجربه کنید و به همین دلیل است که آن را جزوی از لیست بهترین کشور برای اولین سفر خارجی گنجانده‌ایم. 

ارمنستان

ارمنستان نیز از جمله کشورهایی‌ست که پیمان لغو ویزا با ایران امضا کرده و البته جزو کشورهای ارزان برای سفرهای خارجی به حساب می‌آید. اما آیا شرکت در تور ارمنستان، ارزشش هزینه و وقت شما را دارید؟ بدون شک! ارمنستان کشوری بسیار زیباست که در هر فصلی از سال، جذابیت‌های خود را دارد. بسیاری از گردشگران در سفر به ارمنستان به ایروان، پایتخت این کشور می‌روند. پایتختی فوق‌العاده زیبا که منظره‌ی کوه آرارات را در افق داشته و با مراکز فرهنگی متعدد خود، از شهرهای عالی در قفقاز برای سفر به حساب می‌آید.

طبیعت ارمنستان از طرفی دیگر، خود می‌توانید باعث شود تا این کشور را به عنوان یکی از بهترین کشور برای اولین سفر خارجی برای ایرانیان به حساب بیاوریم. اگر اهل کوه‌پیمایی یا بازدید از طبیعت کوهستانی باشید، جاهای زیادی در ارمنستان برای دیدن پیدا خواهید کرد. همچنین در نزدیک ایروان، دریاچه‌ی سوان قرار گرفته که بزرگ‌ترین دریاچه این کشور است و در طول تابستان، مرکزی برای فعالیت‌های آبی و تفریحات مختلف می‌شود و تجربه‌ای عالی از اولین سفر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

تایلند

مگر کسی هم هست که دوست نداشته باشد به تایلند سفر کند؟! کشوری که سالانه میلیون‌ها توریست را از سراسر دنیا به خود می‌بیند و در شهرها و جزایر مختلف خود، از این حجم از گردشگران میزبانی می‌کند. بانکوک پایتخت جذاب و بزرگ تایلند، در حال حاضر پربازدید ترین شهر دنیا به حساب می‌آید و با مراکز تفریحی متعدد خود، پاساژها و مراکز خرید لوکسش و دنیایی از جاذبه‌های گردشگری، یک تجربه ماندگار و فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند. همچنین تایلند، چندین و چند مقصد ساحلی نیز در خود دارد. از پوکت و پاتایا گرفته تا جزایری مثل کرابی و فی‌فی، همه می‌توانند، گزینه‌ای عالی برای سفر به این کشور باشند.

البته برای سفر به تایلند باید ویزا تهیه کنید، اما اگر شرکت‌های گردشگری مثل مقتدرسیر تابان تور خود را خریداری کنید، این موسسات به شما برای اخذ ویزا کمک کرده و مراحل آن را برایتان به انجام می‌رسانند. با این وجود، باز هم تایلند جزو بهترین کشور برای اولین سفر خارجی به حساب می‌آید. کشوری که هم برای افراد مجرد و هم خانواده‌ها، هم برای سفر به شهرهای بزرگ و هم گشت و گذار در مناطق ساحلی، هم برای اهل خرید و هم برای طبیعت گردان و خلاصه برای همه انتخابی عالی به حساب می‌آید.

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی

با مقتدرسیر تابان اولین سفر خود به کشوری خارجی را تجربه کنید

وقتی قرار است اولین سفر خود به کشوری خارجی را تجربه نمایید، بهتر است در تورهای گردشگری شرکت کرده تا از دردسرهای رایج این سفرها خلاص شوید و با خیالی راحت، تعطیلات خود را سیر نمایید. اما انتخاب یک شرکت توریستی مناسب، اولین قدم برای تجربه‌ای ایده‌آل از سفر به حساب می‌آید و مقتدرسیر تابان، شما را در تمامی مراحل سفر همراهی کرده و با ارائه خدمات عالی و تورهای متنوع، انتخابی بسیار عالی برایتان به شمار می‌آید.

حتی قبل از سفر نیز شما می‌توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مقتدرسیر تابان تماس گرفته و از آن‌ها چند و چون سفر به مقاصد مختلف را جویا شوید. برای مشاوره سفر، جویا شدن از تورهای مختلف و رزرو تور، می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲ – ۰۲۱ تماس گرفته یا به سایت رسمی مقتدرسیر تابان به آدرس mstiran.com مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها