|
کدخبر: 300193

بزرگ‌ترین و بهترین آژانس مسافرتی کرج حتی یک بیلبورد هم ندارد!

گردشگری بزرگ‌ترین و بهترین آژانس مسافرتی کرج حتی یک بیلبورد هم ندارد!

بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های گردشگری در این طرف و آن طرف خیابان‌های تهران و کرج به قدریست که حرکت چشم‌هایمان برای مشاهده آن‌ها همانند انجام یک تمرین ورزشی می‌ماند. حتی در مکان‌هایی هم که خبری از بیلبورد نیست، پیامک‌های تبلیغاتشان برای تورهای استانبول، مشهد و کیش صبر ما را ضربه‌فنی می‌کند. البته ظاهر تبلیغات زیباست؛ اما از همان خوشگلی‌هایی که دردسر دارد. دردسر و استامینوفن خوردنش نیز برای ما افراد معمولی است. باتجربه‌ها نه‌تنها در موبایل بلکه در چشم‌هایشان نیز هرزنامه دارند. پس تبلیغات را ملاک قرار نمی‌دهند و برای خرید تور مسافرتی و تحقیق به صفحه اول گوگل می‌روند.

تشخیص بهترین آژانس‌های مسافرتی توسط گوگل

گوگل برخلاف اجاره‌دهندگان بیلبورد و شرکت‌های مخابراتی به باطن شرکت‌های گردشگری اهمیت می‌دهد. اینجاست که دیگر شاهد نام برخی از شرکت‌هایی که در خیابان چشم‌هایمان را خفه کرده بودند، نیستیم. به‌جای آن‌ها، آژانس‌های مسافرتی را می‌بینیم که در این بازار بزرگ گردشگری، پیمانه کوچک‌تری دارند. اما به‌جای پول پاشی و زندانی کردن چشم‌ها در بند نمایش‌های زجرآور تبلیغاتی، هدفمند پیش می‌روند.

سرمایه‌گذاری بر روی بخش پشتیبانی و مشاوره، بازاریابی اینترنتی و محتوایی و ارائه خدمات کامل در سفر به یک شرکت گردشگری اعتبار می‌بخشد. اعتباری که با آن نیازی به اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی 65 میلیون تا 5 میلیاردتومانی نیست. پس تعجبی ندارد که نام آژانس مسافرتی نهال گشت را در بین پنج سایت اول گوگل مشاهده کنیم.

به نام‌های دیده نشده، عادت می‌کنید!

احتمالاً نام نهال گشت را جایی نشنیده باشید. نه در خیابان، نه در پیامک و نه در تلویزیون که جدیداً صنعت گردشگری نیز به آن نفوذ کرده است. اما کافیست تور مدنظرتان را در گوگل سرچ کنید. در صفحه اول و بین نام شرکت‌هایی که در خارج و داخل خانه آن‌ها را مشاهده کردید، نام نهال گشت نمایان می‌شود. شاید تعجب کنید که چرا آژانسی که تابه‌حال تبلیغاتی پیامکی، بیلبوردی و تلویزیونی نداشته، در گوگل بالا است؟

در واقع روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی جدید در صنعت گردشگری، بهترین آژانس‌های مسافرتی را با هزینه‌ای کمتر به قدرت می‌رساند. دقیقاً همانند تقابل سلاح‌های چند هزار دلاری در مقابل تجهیزات سنگین چند میلیون دلاری غربی که قدرت را بدون پول پاشی نمایش می‌دهند. آژانس هواپیمایی نهال گشت نیز با استفاده از کسب اعتماد مسافران آن هم بدون زور و تبلیغات آزاردهنده به این قدرت رسیده و تبدیل به بزرگ‌ترین آژانس مسافرتی کرج شده است. اما این اعتماد چگونه به دست آمد؟

سلاح کم‌هزینه نهال گشت برای رقابت در صنعت توریسم

در قرن 21 حضور داریم و وب‌سایت نهال گشت هنوز امکان رزرو آنلاین تورهای گردشگری را ندارد! برای رزرو از این شرکت بایستی با شماره 02633143000 تماس بگیرید. اما این کار را از قصد انجام دادند. زیرا رزرو آنلاین تور گردشگری را یک مزیت نمی‌دانند. کارشناسان نهال گشت می‌گویند که مسافر یک IP یا کاربر معمولی اینترنت نیست. مسافر احساس دارد و این احساس او سفرش را خاطره‌انگیز یا زهرمار می‌کند. پس باید به او یک مشاوره حرفه‌ای قبل از رزرو تور به‌صورت تلفنی جهت داشتن سفری مناسب ارائه داد.

مشاوره تخصصی نهال گشت چگونه است؟

مسافری قصد سفر به استانبول را دارد. اگر به دلیل کاهش هزینه‌های سفر، تصمیم به رزرو هتلی در منطقه «دولاب دره» بگیرد، صدای تعمیرگاه‌های ماشین در اطراف هتل امان از روزگارش در می‌آورد. پس قبل از رزرو تور بایستی از یک فرد حرفه‌ای مشورت بگیرد تا این دچار این بلا نشود.

آژانس۱

هرکدام از کارشناسان نهال گشت، مشاوره یک الی سه مقصد مختلف را برعهده دارند. اغلب آن‌ها به این مقاصد سفر کردند و تحقیقات میدانی انجام دادند. همچنین یک دوره کارآموزی حرفه‌ای را نیز گذراندند تا نحوه تعامل با مسافر و اطلاعات دقیق از تورهای گردشگری را فرا بگیرند. در نتیجه مسافر پس از تماس با نهال گشت و ارتباط با کارشناسان مجرب، بهترین تور را نسبت به بودجه و نیازش رزرو می‌کند.

همراهی در سفر؛ شب و روز و در خواب و بیداری

قطعاً در حین سفر مشکلاتی ناخواسته به وجود می‌آید. در سفرهای خارجی نیز در صورت عدم آشنایی مسافر با مقصد، این مشکلات چندبرابر می‌شود. پس باید حتی در موقع خواب نیز هوای مسافر را در حین سفر داشت. به همین دلیل نهال گشت شماره کارشناس تور را جهت تماس در اختیار مسافر قرار می‌دهد. مسافر در صورت بروز مشکل در سفر حتی در ساعت 3 بامداد نیز می‌تواند با مشاور خود جهت راهنمایی و رفع مشکل تماس بگیرد. همچنین از طرف نهال‌گشت نیز تمامی خبرها مانند تعجیل و تأخیر در پرواز به مسافر اطلاع‌رسانی می‌شود.

رزرو تور از نهال گشت توسط آژانس‌های مسافرتی دیگر

آژانس گردشگری نهال گشت شرایط اقتصادی جامعه را برای سفر درک می‌کند. به همین دلیل سود دریافتی برای فروش تورهای خارجی و داخلی از سمت آژانس بسیار کم است. به‌قدری‌که حتی برخی از آژانس‌های مسافرتی دیگر نیز ترجیحشان رزرو تور از نهال گشت برای مسافرانشان است. البته نمی‌توان نام این آژانس‌ها را ذکر کرد. اما احتمالاً تبلیغاتشان را در خیابان‌های شهر مشاهده کردید.

همکاری نهال گشت با معتبرترین مرجع ویزا فارسی

نهال گشت یک برادر مهندس به نام ویزالند دارد. وضعیت تبلیغ و بازاریابی ویزالند نیز همانند نهال گشت است. در خیابان و بیلبوردهای تبلیغاتی نامی از آن نمی‌بینید. اما در فضای مجازی، رتبه اول گوگل را تصاحب کرده و یکه‌تاز است. به محتواهای دقیق و حرفه‌ای و ارائه ویزا تضمین شده به مسافران به این برادر مهندس، معتبرترین مرجع ویزا فارسی نیز می‌گویند. نهال گشت برای ارائه ویزاهای توریستی با برادر خودش در یک هلدینگ به نام هلدینگ نهال گشت ایرانیان همکاری می‌کند.

ارتباط با بهترین آژانس مسافرتی در کرج

اگر قصد دارید تا با بهترین آژانس مسافرتی در کرج یعنی نهال گشت ارتباط داشته باشید می‌توانید با شماره 02633143000 تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی nahalgasht.com مراجعه کنید. همچنین امکان دریافت مشاوره و رزرو تور به‌صورت حضوری نیز وجود دارد. کافیست به آدرس کرج، گلشهر، خیابان درختی، نرسیده به خیابان حافظ، آژانس گردشگری نهال گشت تشریف‌فرما شوید. مسافران تهرانی نیز می‌توانند به شعبه تهران به آدرس سعادت‌آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، خیابان کنی فرد (10)، پلاک 34، طبقه اول، واحد 2 مراجعه کنند یا با شماره 02191008111 تماس بگیرند.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها