|
کدخبر: 296540

سفر به پاتایا چقدر هزینه می خواهد؟ +جدول

بررسی هزینه های تور مسافرتی پاتایا ویژه خرداد ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

جزیره پاتایا علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، یک فرهنگ غنی دارد. وقتی در تاریخچه این شهر عمیق می‌شوید، به‌وضوح رگه‌هایی از بودایی، کنفوسیایی و تائوییستی به چشم می‌خورد. بااین‌همه، فرهنگ‌های سنتی پاتایا مانع از رشد این شهر افسانه­ای نشده است و پاتایا توانسته خودش را با جامعه مدرن امروزی به‌خوبی هماهنگ کند.

مهمان‌نوازی تایلندی‌ها در اینجا هم حرف اول را میزند. با توجه به این گفته‌ها، حتما متوجه شده‌اید که چرا هر گردشگری برای تور مسافرتی پاتایا سر از پا نمی‌شناسد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی پاتایا، برای ۷ روز سفر رفت و برگشت هوایی به پاتایا و اقامت در هتل Wiz Hotel Pattaya  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۲۷,۸۸۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلMike Garden برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۳۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۳۶,۵۸۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

 

قیمت تور پاتایا ( ۸ شب / خرداد ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر / تومان)
 Wiz Hotel Pattaya ۳ ۲ تخته ۲۷,۸۸۰,۰۰۰
Wiz Hotel Pattaya ۳ ۱ تخته ۳۱,۹۰۰,۰۰۰
Grand Day Night ۴ ۲ تخته ۲۸,۷۹۰,۰۰۰
Grand Day Night ۴ ۱ تخته ۳۴,۳۵۰,۰۰۰
Nova Platinum ۴ ۲ تخته ۲۸,۸۹۰,۰۰۰
Nova Platinum ۴ ۱ تخته ۳۷,۳۲۰,۰۰۰
Mike Garden ۵ ۲ تخته ۳۰,۱۰۰,۰۰۰
Mike Garden ۵ ۱ تخته ۳۶,۵۸۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها