|
کدخبر: 282348

راهنمای سفر به اصفهان | ۷ مکان تاریخی و گردشگری اصفهان که حتما باید ببینید.

گردشگری راهنمای سفر به اصفهان | ۷ مکان تاریخی و گردشگری اصفهان که حتما باید ببینید.

چطور به اصفهان سفر کنیم؟

اصفهان جز استان های معروف و محبوب در کل دنیا است که سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی وارد آن می شوند در نتیجه نیازی به معرفی ندارد. این شهر به قلب تپنده ایران معروف است که در زمان صفویان پایتخت ایران بوده است و آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است.

اصفهان دارای آب و هوای معتدل و خشک است به همین دلیل در اواخر بهار و تابستان بسیار گرم ولی قابل تحمل است. شما در هر فصلی می توانید به این شهر سفر کنید و محدودیتی وجود ندارد.

شما برای سفر به اصفهان راه های مختلفی پیش رو دارید، می توانید از طریق خودروی شخصی، هواپیما، اتوبوس و قطار اقدام کنید. برای گردش در اصفهان و دسترسی به جاذبه های تاریخی آن بهتر است گزینه سفر با خودروی شخصی را انتخاب کنید. در صورتی که خودروی مناسبی برای سفر ندارید می توانید از خدمات کرایه ماشین در اصفهان استفاده کنید.

اصفهان از سمت شمال با قم و تهران، از سمت جنوب با شیراز و یاسوج، از سمت شرق با یزد و از سمت غرب با چهارمحال و بختیاری و لرستان همسایه است.

اجاره خودرو اصفهان

برای بازدید تمام این مکان های گردشگری و تاریخی اصفهان بهتر است از خودروی شخصی استفاده کنید. در صورتی که به هر دلیلی امکان استفاده از آن را نداشتید می توانید به شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در اصفهان درخواست دهید. شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که با سرچ در گوگل و پرس و جو از دوستان خود می توانید بهترین و معتبر ترین مجموعه رنت خودرو را پیدا کنید. شما با کرایه ماشین در اصفهان می توانید با آزادی عمل بیشتر و پرداخت هزینه کمتر به نسبت کرایه تاکسی در شهر بگردید بدون اینکه نگران استهلاک ماشین و عدم پیدا شدن تاکسی در ساعت های مختلف باشید.

اجاره ماشین در اصفهان به صورت اجاره خودرو بدون راننده به شما مشتریان عزیز ارائه می شود که برای دریافت این سرویس پس از انتخاب شرکت و ماشین میبایست مدارک و ضمانت نامه را ارسال کنید. در ضمن شما می توانید از شهر مبدا ماشین را کرایه کنید و به اصفهان سفر کنید و یا به محض حضور در هرنقطه از اصفهان خودرو را تحویل بگیرید. (هتل، فرودگاه، مکان های گردشگری و...)

مکان های قابل بازدید در اصفهان

  1. پارک جنگلی ناژوان:

    پارک ناژوان در کنار زاینده رود قرار داشته و از با صفاترین نقاط اصفهان است. این پارک دارای امکانات تفریحی بسیاری همچون رستوران و کافه، تله سیژ، آکواریوم، موزه صدف و چندین باغ دیدنی مانند باغ پرندگان، خزندگان و باغ پروانه‌ها می باشد.

  2. آکواریوم اصفهان:

    در آکواریوم زیبای اصفهان می توانید بیش از 300 گونه ماهی و اولین تونل آکواریوم ایران را ببینید. وارد تونل که بشوید، گویی پا به درون اقیانوس‌ها گذاشته‌اید.

  3. باغ پرندگان اصفهان:

    در این باغ زیبا و متفاوت می توانید انواع پرنده همچون پلیکان، طاووس، توکان‌ و... را ببینید. در باغ پرندگان اصفهان نزدیک 130 گونه پرنده وجود دارد که مشاهده آنها خالی از لطف نیست.

  4. پل خواجو:

    پل خواجو بهترین گزینه برای شب گردی و هم نشینی مردم اصفهان و گردشگران هم به شمار می‌آید. پیاده روی و یا نشستن در زیر پل و گوش سپردن به آوازخوانی و اجرای موسیقی هنرمندان خیابانی از دیگر جذابیت های این پل است.

  5. میدان نقش جهان:

    یکی از بزرگترین میدان‌های دنیا میدان نقش جهان است که در اطراف آن عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام و بازار تاریخی اصفهان احاطه شده است. بنابراین با بازدید از میدان نقش جهان، با یک تیر دو نشان زده‌اید و می توانید تمام این مکان های تاریخی را نیز بازدید کنید.

  6. چهلستون:

    چهلستون اصفهان از یک باغ بزرگ و کاخ تشکیل شده است. نقاشی‌های دیواری و آیینه کاری کاخ چهلستون ساختمان شما را شگفت‌زده می‌کنند. یک موزه از مجموعه نفیسی چون آثار سفال و سرامیک، ظروف شیشه‌ای، سکه، سنگ نگاره، فرش‌‌های دستباف و ... در داخل ساختمان به نمایش گذاشته شده است.

  7. کاخ هشت بهشت:

    هشت بهشت از مجلل‌ترین کاخ‌های از دوره صفوی است که در میان باغی زیبا جا خوش کرده است. این کاخ هشت ضلعی از اتاق‌های تو در تو و تزئینات خارق‌العاده معماری و آینه کاری ساخته شده است.

سفر-به-اصفهان-2

 اجاره ون اصفهان

همچنین در صورتی که خانوادگی و یا دوستانه سفر می کنید به دنبال خودروهای با ظرفیت بالا هستید به شما اجاره ون در اصفهان را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با توجه به تعدادتان، ون مورد نظرتان را اجاره کنید و لذت سفر خانوادگی و دوستانه خود را چند برابر کنید. خدمات کرایه ون به صورت با راننده انجام می شود. شما این سرویس را هم می توانید از شرکت های اجاره خودرو دریافت کنید.

اجاره خودرو فرودگاه اصفهان

خدمات اجاره خودرو فرودگاه اصفهان یکی از پرطرفدارترین سرویس های کرایه ماشین است. پس از انتخاب خودرو و ارائه بلیط پرواز، نماینده شرکت یک ساعت قبل از حضور شما در فرودگاه هستند. با در دست داشتن پلاکارت با اطلاعات شما و یا تماس، با شما ارتباط خواهند گرفت و خودرو را تحویل خواهند داد.

در اجاره خودرو شما به راحتی می توانید مکان تحویل و عودت خودرو را مشخص کنید. یعنی شما می توانید خودرو را در فرودگاه تحویل گرفته و درب هتل به نماینده شرکت عودت دهید.

سفر-به-اصفهان-3

سخن آخر

در انتها این متن قصد داریم یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت رنت خودرو در ایران را به شما معرفی کنیم تا به راحتی و بدون نگرانی از خدمات آن استفاده نمایید. شرکت سعادت رنت با سابقه 10 ساله خود توانسته ابرقدرت ترین شرکت در زمینه کرایه انواع ماشین، ون، اتوبوس شود. این مجموعه خودروهای خود را به دو دسته لوکس و اقتصادی تقسیم بندی کرده است تا هرکس با هر بدوجه ای بتواند به آسانی ماشین مورد علاقه خود را اجاره کند.

سعادت رنت با چندین شعبه فعال در ایران، ترکیه و امارات در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای اجاره ماشین بدون راننده شما می توانید با مراجعه به سایت سعادت رنت، خودروها را مشاهده کنید و براساس بودجه خود یکی را انتخاب کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه به رزرو آنلاین خودرو به مدت حداقل 3 روز اقدام کنید.

برای اجاره ون می توانید از طریق ارسال پیام در واتساپ با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و بدون ارائه هیچگونه مدرکی ون را در زمان و مکان مشخص با حداقل مدت 5 ساعت رنت کنید. 

سعادت رنت به مشتریان خود تمیزی، عدم نقص فنی و در حد نو بودن خودرو را تضمین می دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر