|
کدخبر: 268034

اختصاصی گسترش نیوز:

۷شب اقامت در شهر بدروم چقدر آب می‌خورد؟

در این گزارش به بررسی نرخ انواع تور به مقصد بدروم پرداخته شده است.

گردشگری ۷شب اقامت در شهر بدروم چقدر آب می‌خورد؟

بدورم بیش از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه زیبایی و تفرجگاه دارد. بدروم شهری بسیار زیبا و ساحلی و پرطرفدار است که در کنار مراکز بسیار زیبا و پر جاذبه با معماری فوق العاده خاص به سبک مصری در کنار قلعه قدیمی واقع شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه که در کنار ساحل دریای اژه از مراکز بسیار زیبا و پر جاذبه با معماری فوق العاده خاص به سبک مصری در کنار قلعه قدیمی واقع شده است،

بدروم از شهرهای باستانی ترکیه به شمار می‌رود که امروزه به یک شهر تفریحی و گردشگری تبدیل شده است و تلفیقی از فرهنگ و آداب و رسومی اروپایی نیز می‌باشد و جالب است بدانید که فرهنگی که در این منطقه از کشور ترکیه بر جای مانده امروز بیشتر در بین مردم بومی و محلی دیده می‌شود و بخش‌های دیگری از فرهنگی که امروزه در شهر بدروم حاکم است از جمله برخی از جشن‌ها و مراسمات و برخی آداب و رسوم برگرفته از فرهنگ اروپایی است و بسیاری از مردم این منطقه به خصوص مردم محلی و بومی به زبان مادری خود با هم حرف می‌زنند اما در میان جوانان تحصیل کرده برخی به زبان انگلیسی نیز صحبت می‌کنند. شهر بدروم یکی از شهرهای ساحلی در غرب کشور ترکیه و نیز از شهرهای توریستی ترکیه نامیده و در میان گردشگران شناخته شده است و امروزه بدروم، همه عناصر و عوامل لازم برای تبدیل به یک منطقه توریستی را در خود جمع کرده و یکی از مراکز مهم گردشگری ترکیه است که در تابستان و زمستان مورد توجه اکثر توریست‌ها قرار می‌گیرد.

جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر بدروم در ترکیه

آرامگاه هالیکارناسوس، دروازه‌ ی میندوس، قلعه ی بدروم، بازار تورگوتریس و کارخانه کشتی‌‌سازی عثمانی از جاذبه‌های دیدنی شهر بدروم در کنار ساحل زیبای آن است.

در ادامه به بررسی قیمت انواع تور به این مقصد پرداخته شده است.

تور_بدروم

*قیمت ها به تومان محاسبه شده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها