|
کدخبر: 267774

دیدنی‌ترین مکان‌های استانبول که باید بگردیم

سفر به استانبول زمانی به یاد‌ماندنی‌تر می‌شود که همه جاهای دیدنی این شهر را ببینید تا تجربه بهتری از سفر به استانبول داشته باشید. ما در این مقاله، تعدادی از این مکان‌های دیدنی را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت روشی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد این شهر را به شما ارائه خواهیم داد. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

استانبول

مسجد ایاصوفیه

یکی از مهمترین نمادهای شهر استانبول، مسجد ایاصوفیه این شهر است. این مسجد تاریخی که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته، یکی از محبوب‌ترین بناهای تاریخی این شهر است که تمامی گردشگران خارجی که به استانبول سفر می‌کنند، حتما به بازدید آن می‌روند. این مسجد ۱۵۰۰ سال پیش یک کلیسای بزرگ بود، اما ۹۰۰ سال بعد و پس از فتح استانبول توسط نیروهای عثمانی، از کلیسا به مسجد تبدیل شد. این مسجد پس از روی کار آمدن آتاتورک، به موزه ایاصوفیه تبدیل شد.

برج گالاتا

یکی دیگر از نمادهای معروف شهر استانبول که در سفر به این شهر، حتما باید از آن بازدید کنید، برج گالاتا این شهر است. این برج تاریخی که حدود هفتصد سال از زمان ساخت آن می‌گذرد، با ۶۷ متر ارتفاع، تا سال‌ها بلندترین برج شهر استانبول بود. زمانیکه این برج ساخته شد، هدفی پشت آن بود. هدف از ساخت برج گالاتا این بود که از بالاترین نقطه آن بتوانند حرکت و حمل و نقل کشتی‌ها را زیر نظر بگیرند و کشتی‌های دشمن را در صورت نزدیک شدن، شناسایی کنند. اگر به استانبول سفر کردید، می‌توانید خود را به این برج ۹ طبقه برسانید و به بالای آن بروید و از آنجا، شهر استانبول را از زیباترین منظره‌ی ممکن مشاهده کنید و لذت ببرید.

خیابان استقلال

یکی از معروف‌ترین خیابان‌های استانبول که به پاتوقی برای قدم زدن و گشت و گذار گردشگران و ساکنین استانبول تبدیل شده است، خیابان استقلال این شهر است. خیابان استقلال، خیابانی طولانی‌ست که از میدان استقلال این شهر شروع می‌شود. داخل این خیابان، رستوران‌های ترکی و بین‌المللی مختلف و همچنین برندهای پوشاک مختلفی فروشگاه دارند که می‌توانید به آنها سر بزنید. اگر حوصله قدم زدن را نیز نداشتید، می‌توانید با قطاری که از ابتدا تا انتهای این خیابان در حرکت است، این خیابان را بگردید.

خرید بلیط پرواز استانبول

هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط پرواز تهران استانبول به این شهر زیبای ترکیه سفر کنید، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ بزنید. سپس به بخش پرواز خارجی بروید، مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را انتخاب کنید و دکمه‌ی جستجو را بزنید. اسنپ‌تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر مورد نظرتان را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با مقایسه بلیط‌های موجود به لحاظ ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی و قیمت بلیط، بلیط مورد نظر را خریداری نموده و هزینه آن را با پرداخت ریالی و اینترنتی، پرداخت کنید و با خیال راحت، راهی استانبول شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها