|
کدخبر: 224814

آخرین مهلت آشنایی با گرفتن تخفیف در بلیط‌های هواپیمایی!

سفر با هواپیما یکی از لذت بخش ترین، متفاوت‌ترین و آسان‌ترین راه سفر است. بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی خواهان استفاده از این شیوه برای سفرهای کاری یا حتی تفریحی خود باشند

سفر با هواپیما یکی از لذت بخش ترین، متفاوت‌ترین و آسان‌ترین راه سفر است. بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی خواهان استفاده از این شیوه برای سفرهای کاری یا حتی تفریحی خود باشند. نکته‌ای که در این بین همیشه مورد توجه مسافران قرار گرفته، نرخ بالای بلیط‌های هواپیمایی شناخته می‌شود. لذا این موضوع سبب می‌شود افراد زیادی برای دریافت تخفیف و کاهش این قیمت‌ها اقدام کنند و به نتایج مناسبی نرسند. چرا که این امر نیازمند داشتن اطلاعاتی دقیق در خصوص ارزان‌ترین زمان‌های خرید بلیط‌های مسافرتی است که ما در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین آنها را معرفی کنیم. به عنوان مثال بلیط هواپیما تبریز قاصدک۲۴ یکی از محبوب‌ترین بلیط‌های هواپیمایی است که در ایام خاصی با قیمت‌های مقرون به صرفه عرضه می‌شود. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما

آیا نرخ ‌ها در فصل تغییر می‌کنند؟

همانطور که می‌دانید نرخ بلیط هواپیما تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. به طور مثال نوع هواپیما، کلاس پروازی آن و حتی فاصله بین مبدا و مقصد سفر در این امر تاثیرگذار است. اما در این میان عامل دیگری به نام زمان نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. البته این فاکتور، هم زمان خرید بلیط را شامل می‌شود و هم زمان سفر، از این رو می‌بایست قبل از هر خریدی، به عامل زمان دقت کنید. چرا که قیمت‌ها در تابستان و پاییز دسخوش تغییر می‌شوند و فرصت را برای دریافت تخفیف‌های طلایی آماده می‌کنند.

فصل تابستان و معرفی هزینه ها

تابستان، فصل سفر است و بسیاری از خانواده‌ها به ویژه کسانی که فرزند محصل دارند در تابستان مسافرت می‌کنند. به همین خاطر در این فصل، تقاضا برای خرید انواع بلیط سفر از جمله بلیط هواپیما بیشتر است و طبیعی است که تامین‌کنندگان نیز از این فرصت استفاده کنند و بلیط خود را با نرخ به نسبت بالاتری به فروش برسانند. البته باز نمی‌توان گفت که نرخ بلیط هواپیما در تابستان به نسبت سایر فصل‌ها گرانتر است. چرا که این امر به مقصد سفر نیز وابسته است مثلا اگر شما تصمیم بگیرید که در تابستان به یکی از شهرهای جنوبی ایران سفر کنید معمولاً هزینه بالایی را برای خرید بلیط نمی‌پردازید. پس اگر با آب و هوای گرم مشکل نداشته باشید شاید بتوانید با سفر به کیش، قشم و اهواز یک سفر تابستانی اقتصادی را تجربه کنید.

قاصدک 24

از نظر زمان خرید بلیط نیز بهتر است یکی از روزهای وسط هفته را برای تهیه بلیط سفر خود انتخاب نمایید. چرا که معمولاً بلیط هواپیما در روزهای دوشنبه و سه شنبه ارزان نرخ تر است. البته این موضوع را نیز نمی‌توان یک قانون کلی دانست و بهتر است نرخ بلیط هواپیما حداقل یک هفته قبل از خرید، توسط کاربر در سایت مربوطه چک شود تا در نهایت مسافر بتواند یک بلیط ارزان را برای سفر خود خریداری نماید. البته ناگفته نماند که برای این کار، نرخ بلیط هواپیما و انواع دیگر بلیط سفر نظیر بلیط قطار و اتوبوس، باید از یک سایت معتبر نظیر قاصدک ۲۴ چک شود. چرا که این سایت انواع بلیط سفر خود را با کمترین سود و ارزانترین نرخ ممکن به فروش می‌رساند تا مسافر نیز بتواند سفری مقرون به صرفه را تجربه کند.

افت نرخ در پاییز!

در پاییز معمولاً با پایان یافتن سفرهای تابستانی، نرخ بلیط‌های هواپیما نیز کاهش می‌یابد. از این رو خانواده هایی که از نظر زمانی در مضیقه نیستند می‌توانند برنامه سفر خود را در این فصل بچینند و سفر مقرون به صرفه تری را تجربه کنند. البته برخی شهرها در پاییز طرفداران بیشتری دارند این قبیل مقاصد، معمولاً در این فصل خوش آب و هوا تر هستند و همین امر نیز موجب می‌شود تا تقاضا برای خرید بلیط آنها بیشتر باشد. به طور مثال مناطق کویری از جمله مقاصدی هستند که پاییز بهترین زمان سفر به آنها است. از این رو شاید بلیط هواپیما به مقصد این شهرها در پاییز پر فروش تر باشد اما به طور یقین نمی‌توان گفت که نرخ بالاتری نیز دارد. چرا که به طور معمول نرخ کلیه بلیط‌های سفر در این فصل کاهش می‌یابد.

تبریز

در نتیجه به طور کلی می‌توان گفت در شرایط یکسان معمولاً بلیط هواپیما در پاییز، ارزان نرخ تر است. دلیل این امر نیز این است که با کاهش سفرها دست اندرکان صنعت سفر و گردشگری تلاش می‌کنند که با جذب مخاطب سود بیشتری را از آن خود کنند. پس در یک معامله برد – برد با کاهش نرخ بلیط، مسافران را به سفر ترغیب می‌کنند. البته در برخی از سایت‌ها نظیر قاصدک ۲۴ همواره انواع بلیط سفر با پایین‌ترین نرخ ممکن به فروش می‌رسد. از این رو کاربر در هر فصلی از سال که مایل به سفر باشد می‌تواند بلیط ارزان هواپیما، قطار و یا حتی اتوبوس خود را از این سایت خریداری نماید.

در پایان خوب است بدانید بهترین بلیط‌ها با کمترین نرخ در قاصدک ۲۴ ارائه می‌شوند و از محبوب‌ترین آنها می‌توانیم به بلیط قطار تهران قاصدک ۲۴ (https: //soo.gd/cD۸V )، بلیط هواپیما مشهد، بلیط قطار شیراز و... اشاره کنیم. البته خدمات سایت قاصدک ۲۴ تنها به فروش بلیط ارزان هواپیما، بلیط اتوبوس و قطار خلاصه نمی‌شود و انواع بیمه مسافرتی نیز در این سایت به فروش می‌رسد. همچنین امکان رزرو هتل و ثبت نام تورهای گردشگری ماند تور کیش، تور ترکیه، تور دبی و... در این سایت وجود دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی آن نیز شما را در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته راهنمایی می‌کند و آماده ی خدمت رسانی به مسافران است.

منبع: ghasedak۲۴

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها