|
کدخبر: 220707

چه هتلی را برای اقامت در مشهد انتخاب کنیم؟

شهر پهناور مشهد که یکی از توریستی­ترین شهرهای ایران می­باشد و در فصول مختلف، مردم زیادی از ایران و خارج از ایران برای تفریح و زیارت به این شهر سفر می­کنند، هتل­های فراوانی دارد. خیلی از افرادی که به این شهر سفر می­کنند، برایشان مهم است که هتل نزدیک حرم باشد و بتوانند خیلی راحت و با پای پیاده، خود را به حرم برسانند، برای برخی دیگر هزینه هتل و یا معیارهای دیگر، مهم است. ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل­های معروف این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان که تمایل داشتید به مشهد سفر کنید، اقامت در این هتل ­ها را در گزینه­ هایتان بررسی نمایید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می­توانید هر یک از هتل­های مشهد را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشهد

هتل درویشی

یکی از معروف­ترین هتل­های شهر مشهد که جزو هتل­های ۵ ستاره این شهر نیز می­باشد، هتل درویشی مشهد است. این هتل که ۲۵ طبقه دارد و یکی از بلندترین هتل­های مشهد بحساب می­آید، در بلوار امام رضا این شهر ساخته شده و اگر بخواهید از هتل پیاده تا حرم بروید، حدود یک ربع باید زمان صرف کنید. هتل درویشی در سال ۹۰ افتتاح شد و کلا ۲۲۳ اتاق دارد. هتل درویشی امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی برای مسافرانش دارد که می­توان به ۵ رستوران و ۳ کافی شاپ و امکانات تفریحی و رفاهی دیگری مانند آرایشگاه، استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و همچنین ماساژ و حمام سنتی نیز اشاره کرد.

هتل پردیسان

یکی دیگر از هتل­های ۵ ستاره این شهر، هتل پردیسان مشهد می­باشد. این هتل که حدود ۲۰ سال از زمان ساخت آن می­گذرد، در نزدیکی باغ ملک آباد مشهد ساخته شده است. اگر در طبقات بالاتر این هتل اقامت کنید، قطعا از منظره بی­نظیر باغ ملک آباد لذت خواهید برد. هتل پردیسان که در مجموع ۱۶۲ اتاق و سوئیت دارد، در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته تا خدمات باکیفیت­تری را به مسافرانش ارائه دهد. شما می­توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را میل کنید. از هتل پردیسان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۲۵ دقیقه با تاکسی یا اتومبیل شخصی راه است.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هر یک از هتل­ های مشهد با بهترین قیمت، کافیست در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام شهر مشهد را در قسمت هتل جستجو کرده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ لیست کاملی از هتل­ها و هتل آپارتمان­ها و اقامتگاه­های مشهد را برای شما فراهم می­کند و می­توانید با مقایسه امکانات هر هتل، موقعیت مکانی آن و نزدیکی به حرم و همچنین هزینه هر اتاق، هتل مورد نظر را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها