|
کدخبر: 201718

داشتن پیشنهاد کاری از استان انتاریو؛ بهترین روش دستیابی به ویزای کاری کانادا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

کانادا؛ تجربه زندگی بی‌دغدغه

اگر می‌بینید دوستان و آشنایانتان خودشان را به هر دری می‌زنند تا بتوانند اقامت دائم یا حتی دائم کشور کانادا را بگیرند، حتما از خودتان خواهید پرسید که این کشور چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مطلب دقیقا قصد داریم شما را با ویژگی‌های بی‌نظیر کشور کانادا آشنا کنیم و سپس یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور در سال ۲۰۲۱ را پیشنهاد دهیم.

کانادا

کانادا به عنوان دهمین اقتصاد برتر دنیا، چند سالی است که سایه به سایه ایتالیا در حال پیشروی است و هیچ بعید نیست که ظرف چند سال آینده، رتبه خود را بهبود ببخشد. از طرفی، نرخ بیکاری در این کشور تک رقمی است و طبق آخرین گزارش‌ها، این نرخ به کمتر از ۸ درصد رسیده است. این به آن معنا است که حتی اگر بخواهید هم نمی‌توانید در کانادا بیکار بمانید! طیف وسیعی از مشاغل مختلف در این کشور وجود دارند که قطعا یکی از آنها باب میل شما خواهد بود و از آنجایی که نرخ دستمزدها در کانادا در سطح قابل توجهی هستند، مایل خواهید تا یک شغل مناسب خود را انتخاب کنید.

دیگر مزایای زندگی در کشور گوزن‌های شمالی

قبل از مهاجرت به کانادا و آشنایی با روش‌های اخذ ویزای این کشور، بهتر است بیش از پیش با مزایای زندگی در این کشور رویایی آشنا شوید تا همان یک ذره تردیدی هم که برای مهاجرت کردن دارید از بین برود:

آب و هوای پاک کانادا سبب شده تا شهروندان این کشور حتی یک ساعت هم هوای ناپاک را استنشاق نکنند.

کشور کانادا از شمال به آلاسکا و قطب شمال متصل است و برای تامین آب شیرین مصرفی، تا سالیان سال هیچ مشکلی شهروندان این کشور را تهدید نخواهد کرد.

کشور کانادا دارای منابع انرژی عظیمی است و برای چند برابر جمعیت فعلی خود، انواع اَشکال انرژی را ذخیره کرده است.

مناظر طبیعی منحصر به فرد کانادا سبب شده تا آخر هفته‌های بسیار پرجنبُ‌جوشی در انتظارتان باشند! یکی از این مناظر طبیعی که شهرت جهانی دارد، آبشار نیاگارا است که در مرز بین کانادا و آمریکا قرار دارد.

سیاست‌های آینده‌نگر کانادا یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این کشور را برای مهاجرت افراد واجد شرایط، به بهشت برین تبدیل کرده است؛ این سیاست‌ها در همه حال – حتی با تغییر کردن رئیس جمهورها – نیز پابرجا خواهند ماند.

امکان تحصیل به صورت رایگان برای افرادی که به صورت قانونی وارد خاک کشور کانادا شوند، میسر است.

نرخ جرم و جنایت در کانادا به قدری پایین است که خانم‌های جوان تنها به راحتی می‌توانند در ۲۴ ساعته شبانه‌‍روز در جامعه حضور داشته باشند.

رفتار خوب مردم بومی کانادا یکی دیگر از دلایلی است که مهاجرت به این کشور را برای افراد واجد شرایط، شیرین‌تر از عسل کرده است؛ مردم کانادا رابطه خوبی با مهاجرین دارند و برخلاف مردم برخی از کشورهای اروپایی اصلا نژادپرست و ناسیونالیست نیستند و تا آنجایی که بتوانند، سعی می‌کنند اقامت خوشی را برای مهاجرین رقم بزنند.

کانادا-مهاجرت

مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای کاری؛ بهترین روش در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در دو سال اخیر و جبران جمعیت پیر کانادا که دیگر امکان فعالیت‌های مهم را ندارند، دولت این کشور تصمیم دارد تا ظرف دو سال آینده نزدیک به دو میلیون مهاجر کار تخصصی را بپذیرد. لذا پر بی‌راه نیست وقتی می‌گوییم بهترین روش مهاجرت به کشور گوزن‌های شمالی، اخذ ویزای کاری این کشور است که یکی از بهترین انواع ویزای کانادا است.

از طرف دیگر، آمارها نشان می‌دهند که بیش از ۶۰ درصد افرادی که از طریق ویزای کاری وارد کانادا شده‌اند، موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شده و حالا به یکی از شهروندان کانادایی تبدیل شده‌اند. همین دلیل سبب شده تا مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری به پرطرفدارترین روش مهاجرتی به این کشور تبدیل شود. اما مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری به ۳ روشِ اکسپرس اینتری، استانی و مهاجرت کاری از طریق آتلانتیک امکان‌پذیر است.

استان انتاریو بهترین مقصد جهت مهاجرت کاری به کانادا

انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط خودتان و نیازهای کشور مقصد، تعیین می‌شود. یعنی ممکن است مهاجرت به انتاریو تا همین چند سال پیش گزینه بسیار جالبی نبوده، اما این استان در حال حاضر با توجه به نیازهایی که دارد، به بهشت افراد واجد شرایط تبدیل شده است.

برای اخذ پذیرش ویزای کاری استان انتاریو حتما باید پیشنهاد کار تمام وقت از یک کارفرما در این استان را داشته باشید تا مورد ارزیابی واقع شوید. اخذ حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در جدول امتیازبندی OINP به شما کمک می‌کند تا سرعت روند مهاجرت شما افزایش یابد. بدیهی است هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، شانس‌تان نیز افزایش خواهد یافت.

پاسپورت-کانادا

نحوه محاسبه امتیاز در جدول OINP

یکی دیگر از مسائلی که افراد واجد شرایط باید به آن توجه کنند این است که سن، میزان تحصیلات، میزان تجربه کاری، میزان مهارت‌های زبانی و غیره همگی در کسب حداقل امتیاز دخیل هستند. برای مثال، افراد بالای ۴۶ سال سن، هیچ امتیازی به آنها – با توجه به سن‌شان – تعلق نخواهد گرفت. به همین دلیل است که می‌گوییم برای مهاجرت به کانادا هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

در جدول ذیل لیست کاملی از خصوصیات فردی که به آنها امتیازهایی تعلق خواهند گرفت را آورده‌ایم:

  • مدرک زبان با بیشترین نمره                                                       ۲۸ امتیاز
  • مدرک زبان با حداقل نمره                                                         ۴ امتیاز
  • مدرک دکترا                                                                         ۲۵ امتیاز
  • مدرک کارشناسی ارشد                                                            ۲۳ امتیاز
  • مدرک کارشناسی                                                                   ۲۱ امتیاز
  • مدرک کاردانی                                                                      ۱۹ امتیاز
  • دیپلم                                                                                 ۵ امتیاز
  • تجربه کاری بیشتر از ۶ سال                                                       ۱۵ امتیاز
  • تجربه کاری ۵ تا ۴ سال                                                            ۱۳ امتیاز
  • تجربه کاری ۲ تا ۳ سال                                                           ۱۱ امتیاز
  • تجربه کاری ۱ سال                                                                 ۹ امتیاز
  • حداکثر امتیاز سن                                                                  ۱۲ امتیاز
  • افراد کمتر از ۱۸ سال و بیشتر از ۴۶ سال                            فاقد امتیاز
  • افراد بین ۱۸ تا ۳۵ سال                                                           ۱۲ امتیاز
  • امتیاز افرادی که در حال حاضر در کانادا مشغول به کار باشند                 ۱۰ امتیاز
  • داشتن وابستگان درجه یک که شهروند کانادا باشند                                      ۵ امتیاز
  • سطح زبان همسر                                                                   ۵ امتیاز

استان انتاریو در حال حاضر به چه مشاغلی بیشتر احتیاج دارد

در حال حاضر استان انتاریو که بهترین استان جهت مهاجرت کاری شناخته می‌شود، برای جبران کمبود نیروی کار تخصصی خود، به افرادی که در مشاغل ذیل تجربه کافی داشته باشند، توجه ویژه‌ای دارد:

متخصصین حوزه کامپیوتر و تکنولوژی – برنامه‌نویس، طراح وب، طراح اپلیکیشن و نرم افزار

متخصصین پزشکی – دندانپزشک، دامپزشک، پزشک عمومی و پرستار

متخصصین رشته ساخت و ساز – مهندسین عمران، مهندسین راه و جاده، مهندسین معمار

متخصصین مربوط به انرژی‌های پاک

فریب ویزاهای تضمینی را نخورید

با توجه به حساسیت پروسه مهاجرت، بسیاری از سودجویان از مخمصه‌ای که برای افراد واجد شرایط مهاجرت پیش آمده به طرز ناجوانمردانه‌ای سود می‌برند. ویزای صد درصد تضمینی قطعا کلاهبرداری است؛ چرا که هیچ شرکت و ارگانی نمی‌تواند اخذ هیچ نوع ویزایی را برای شما تضمین کند.

با هرمس اپلای؛ آینده‌ای روشن را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید

اگر به دنبال مهاجرتی بی‌دغدغه به کشور رویاهایتان را دارید، هرمس اپلای می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. این آژانس حقوقی و مهاجرتی با تجربه بسیار زیاد در اخذ انواع ویزاها، توانسته است بستری امن را برای شما جهت مهاجرت به کانادا فرآهم آورد.

با مشاورین هرمس اپلای می‌توانید به صورت رایگان جهت انتخاب بهترین روش مهاجرتی هم در ارتباط باشید و پس از آن صفر تا صدِ پروسه اخذ ویزا را به دست آنها بسپارید. پروسه اخذ ویزای کاری کشور کانادا می‌تواند چند سالی به طول بیانجامد و در صورتی که مسیر راه اشتباه رفته باشید، هرگز موفق به دریافت ویزا خود نخواهید شد. پس بهرت است از همان ابتدا کار را به کاردان بسپارید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر