|
کدخبر: 193618

ضرغامی چه برنامه ای برای گردشگری دارد؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ضرغامی فردی با تجربه، متخصص، ایده پرداز، دارای تفکر بوده و برای مدیریت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بسیار مناسب و موثر خواهد است.

گردشگری ضرغامی چه برنامه ای برای گردشگری دارد؟

صدیف بدری در رابطه با برنامه‌های عزت الله ضرغامی وزیر میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: آقای ضرغامی فردی با تجربه، متخصص، ایده پرداز، دارای تفکر بوده و برای مدیریت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی بسیار مناسب و موثراست. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجموعه‌ای حوزه‌های اقتصادی، تجاری و عمرانی بوده و بی‌تردید توسعه و رونق گردشگری، ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای جذب توریست و گردشگر در اماکن تاریخی و مناظر طبیعی کشور، حفظ و نگهداری بناهای تاریخی، میراث فرهنگی ماندگار کشور و رونق صنایع دستی به عنوان یک شغل روستایی و بومی به مدیری توانا و خلاق نیازمند است. 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به سوابق درخشان آقای ضرغامی در صدا و سیما و معاونت پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزینه بسیار خوبی برای رفع دغدغه‌های ملی در خصوص میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده و با توجه به برنامه‌های ارائه شده در کمیسیون عمران گام‌های موثری را در این حوزه بر خواهد داشت. 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت میراث فرهنگی دارای صراحت لحجه در بیان ایده و نظرات خود بوده و همچنین اهتمام خوبی برای پیگیری برنامه‌ها و رفع دغدغه‌های و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود دارد. لذا بند معتقدم با اخذ رای در صحن علنی می‌تواند یکی از وزرای کارآمد دولت باشد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها