|
کدخبر: 179893

وزیر میراث فرهنگی نیز رای خود را به صندوق انداخت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با حضور در یکی از شعب اخذ رای در تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

سیاست وزیر میراث فرهنگی نیز رای خود را به صندوق انداخت

علی‌اصغر مونسان به همراه همسرش روز جمعه (۲۸ خرداد) با حضور در ورزشگاه شهید عقیلی چیذر (یکی از شعب اخذ رای در تهران) رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حاشیه انداختن رای خود به صندوق بر حفظ و صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حال برگزاری است.

این رویداد از نخستین دقایق برگزاری با استقبال و مشارکت مردم مواجه و صف طویل رای‌دهندگان در بسیاری از شعب اخذ رای تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. 

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها