|
کدخبر: 153980

پروازهای ایران و عراق ازسر گرفته شد + جزئیات

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای شرکت‌های هواپیمایی عراقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین دو کشور در هفته جاری از سرگرفته شده است و منعی برای صدور مجوز پروازها به عراق وجود ندارد.

گردشگری پروازهای ایران و عراق ازسر گرفته شد + جزئیات

محمد حسن ذیبخش درباره وضعیت پروازهای عراق اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، محدودیت های سفر در برخی مسیرهای پروازی اعمال شد که پرواز ایران به عراق نیز مشمول این محدودیت ها قرار گرفت.

وی افزود: با توافقات صورت گرفته بین دو کشور مقرر شد پرواز شرکت هواپیمایی عراقی در مسیر تهران- نجف- تهران و مشهد- نجف- مشهد از هفته جاری برقرار شود و در حال حاضر محدودیتی برای صدور مجوز به شرکتهای هواپیمایی ایرانی وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر امکان سفر هوایی برای مسافران عادی وجود دارد یا خیر؟ ادامه داد: مقرر شد تا پروازهای شرکت های هواپیمایی این کشور به ایران از سر گرفته شود و ایرلاین های ایرانی نیز می توانند با دریافت مجوز در مسیر پروازی مذکور به جابه جایی مسافران اقدام کنند.

ذیبخش اعلام کرد: در حال حاضر هفته ای دو پرواز از تهران و دو پرواز از مشهد به شهرهای نجف و بغداد برقرار است و اعزام و پذیرش مسافران مستلزم تایید کشور عراق است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر