|
کدخبر: 133879

طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در ایران + تصاویر

بسیاری از گردشگران همواره به دنبال تجربه کردن شور و هیجان هستند و جاذبه‌ها و تفریحات جذابی در سراسر دنیا برای پاسخ به این حس وجود دارد.

گردشگری طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در ایران + تصاویر

 طولانی ترین پل معلق خاورمیانه / یکی از این جاذبه‌ها پل معلق مشگین شهر یا طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است. معلق بودن یک طرف اما جذابیت مهم دیگر این پل آن است که بخشی از آن به صورت شیشه‌ای ساخته شده است. همین عامل باعث شده افراد برای تجربه کردن این فضا از این پل دیدن کنند.

پل۲

 طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در بخش شمال غربی کشورمان واقع شده است. گردشگران تور اردبیل می‌توانند از روی این پل دره زیبا و چشم نوازی که در بخش تحتانی پل قرار دارد را به تماشا بنشینند. بخش هیجان انگیز پل معلق مشگین شهر، قسمت شیشه‌ای آن می‌باشد که حس قرارگیری در جنگل را برای گردشگران تور داخلی تداعی می‌کند. این پل مشگین شهر در زمره بلندترین پل‌های غیر ثابت خاورمیانه به حساب می‌آید که امکانات تفریحی دیگری مانند اسب سواری، بالن سواری، شهربازی، زیپ لاین در اطراف آن در نظر گرفته شده تا گردشگران تور اردبیل بتوانند نهایت لذت را از این منطقه و منظره‌های موجود ببرند.

پل معلق ایران

طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در جنگلی خوش منظر و بر روی رودخانه خیاوچایی تاسیس شده که دیدن زیبایی‌های جنگل از روی این پل بسیار دل انگیز است.

پل۳

طولانی‌ترین پل خاورمیانه

پل معلق مشگین شهر دارای طول ۳۶۵ متر و عرض ۲ متر و ارتفاع حدود ۸۰ متری می‌باشد. این پل که نخستین پل معلق ایران نیز نام گرفته، به واسطه مهندس گنجعلی بیگ طراحی شد و نهایتا در سال ۱۳۹۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با بازدید از این پل می‌توانید کوه‌های سر به فلک کشیده سبلان را نیز مشاهده کنید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنید. در اطراف پل فضاهایی برای پیک نیک خانوادگی وجود دارد و گردشگران می‌توانند لحظات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.

پل۴

منبع: لحظه آخر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها