|
کدخبر: 106732

در سفر به شمال شب را کجا بمانیم؟ از لیدوماتریپ بپرسید!

به یاد دارید آخرین باری که سفر رفتید کی بود؟ چه حسی داشتید؟ با یادآوری خاطرات آن لبخند به لبانتان آمد یا احساسات آزاردهنده و استرس زایی را تجربه کردید؟

گردشگری در سفر به شمال شب را کجا بمانیم؟ از لیدوماتریپ بپرسید!

هر یک از ما برای اینکه میزان رضایت خود را از سفر بالا ببریم، باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنیم و این فاکتورها برای فرد به فرد ما متفاوت هست. اما به طورکلی برنامه ریزی برای انتخاب شهر و مقصد مناسب، داشتن اقامتگاهی امن، راحت و حتی انتخاب همسفران خوبی که با آنها احساس راحتی و صمیمیت داشته باشیم از لازمه های یک سفر دلچسب هست.

مسافرین شهرهای مختلف، به خصوص شهرهای شمالی که اکثر اوقات شلوغ و پرمسافر هستند، دغدغه اسکان دارند و پیش از سفر و حتی در طول مسیر فکر اجاره ویلا در رشت، ماسال،  رامسر، چالوس و شهرهای مختلف شمالی، آنها را رها نمی کند. آیا شما این قبیل از دغدغه ها را پیش از سفر تجربه کرده اید؟ قابل درک هست! همه ما پیش از ورود به شهر مقصد سطوح مختلفی از استرس را در مورد مسایل مختلف تجربه می کنیم. بخش مهمی از این نگرانی ها مربوط به پاسخ دادن به این سوال هست: حالا شب را کجا سر کنیم؟

اقامت در نوشهری که میان جنگل و دریا احاطه شده...

جالب است بدانید که در نوشهر یک پارک جنگلی بسیار بزرگ با انواع گونه های جانوری مانند پلنگ ایرانی، روباه، مرال و خرس قهوه ای وجود دارد. این پارک سیسنگان نام دارد که می توانیم بگوییم یکی از بزرگترین پارک های جنگلی تفریحی و هیجان انگیز ایران هست.

در این پارک بزرگ علاوه بر اینکه می توانید از انواع تفریحات و ورزش های آبی در خط ساحلی لذت ببرید، می توانید اسب سواری و رستوران گردی کرده و از نمایشگاه های متنوعی بازدید کنید. به علاوه طبیعت حیرت انگیز نوشهر، نزدیکی به دریا و احاطه شدن در میان جنگل های شمالی، شما را وادار می کند تا تصمیم بگیرید شب را در این شهر بمانید و با اجاره ویلا در نوشهر سقفی امن و مطمئن داشته باشید و در عین حال فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر را پیدا کنید.

بسته به علایق خود و همسفرانتان می توانید یک کلبه در میان جنگل و یا یک ویلا کنار ساحل رزرو کنید.

وبسایت های رزرواسیون اقامتگاه مانند لیدوماتریپ، به شما این امکان می دهد که اقامتگاه اتان را پیش از سفر و به صورت آنلاین رزرو کنید. انتخابِ اینکه اقامتگاهتان ساحلی باشد، جنگلی و یا نزدیک به شهر، بر عهده خودتان هست.

لیدوما یک بازار آنلاین دو طرفه است که در آن مالکین، مشخصات، تصاویر و اطلاعات اقامتگاه اشان را ثبت می کنند و مسافرین با مشاهده آنها، واحد موردنظرشان را طبق سلیقه و بودجه موردنظرشان انتخاب و رزرو می کنند. در این میان کارشناسان و پشتیبانان لیدوماتریپ این فرآیند را تسهیل کرده و یک سامانه ارتباطی مطمئن، سریع و موثر میان مالکین و مسافرین هستند.

سفر به تنکابن و جنگل های دوهزار...

آگهی۲

به تنکابن شهسوار هم می گویند که در لغت به معنای شوالیه یا شاه سوار هست. تنکابن مناطق جنگلی و ییلاقی زیبای بسیاری دارد که به معنای واقعی بهشت گونه هستند و در تابستان آب و هوای خنکی دارند. قدم زدن در جنگل های سرسبز دوهزار و سه هزار در تنکابن، روح شما را به پرواز در می آورد و طروات دوباره ای به وجودتان می بخشد.

در تمام مدت زمانی که در این شهر هستید نیاز به اجاره ویلا در تنکابن پیدا خواهید کرد. برای پیدا کردن اقامتگاه دو راه پیش رو دارید. یکی از آنها این است که از املاکی ها و پلاکارد به دست های کنار خیابان، اقامتگاه رزرو کنید. از معایب این روش این هست که پروسه ای کلافه  کننده در پیش دارید و در مورد قیمت ها هیچ نظارتی وجود ندارد، ضمن اینکه خستگی و عدم آشنایی با شهر، ممکن است روی تصمیم شما تاثیر بگذارد. به همین خاطر بهتر است پیش از سفر با اجاره ویلا و اقامتگاه از لیدوماتریپ به این مشکلات غلبه کنید تا هنگام رسیدن به شهر مقصد سقفی امن و مطمئن برای اقامت داشته باشید.

لیدوماتریپ با تنوع بالایی از اقامتگاه ها که به صورت ویلا ساحلی، کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم گردی، خانه روزانه و سوئیت می باشد، برای سلایق مختلف، زمینه اقامتی هیجان انگیز و متفاوت را فراهم می کند.

در ییلاقات ماسال، میان ابرها اقامت کنید!

ماسال یکی از زیباترین ییلاقات گیلان هست که درمیان اقیانوسی از ابرها بر بالای کوه شناور هست. برای رسیدن به این اقیانوس ابری، باید جاده ای پیچ در پیچ را طی کنید، در میان راه می توانید از ماشین پیاده شوید و از نشستن رطوبت مه بر روی صورتتان و عطر خوش مراتع و سکوتی گوش نواز لذت ببرید. در نهایت با رسیدن به بالای کوه خود را میان بهشتی که ماسال نام دارد، خواهید دید.

پیشنهاد ما این هست که حداقل یک شب اقامت و اجاره ویلا در ماسال و یا کلبه جنگلی در ماسال را از دست ندهید. برای یافتن اقامتگاه در این منطقه پرطرفدار می توانید در وبسایت لیدوماتریپ، وارد اقامتگاه های شهر ماسال شده و پس از مشاهده تصاویر و مشخصات واحد موردپسندتان را رزرو نمایید.

برای اینکه بتوانید اقامتگاه ها را به ترتیب قیمت مشاهده کنید، بهتر است از طریق مرتب سازی، آنها را از ارزانترین تا گرانترین طبقه بندی کنید.

لیدوماتریپ، وبسایتی محبوب برای گردشگران

آگهی۳

مسافرین و گردشگران همیشه به این امید دل به جاده می زنند که بتوانند از لحظات سفری خود بیشترین استفاده را ببرند و زیباترین خاطرات زندگی خود را در آنجا رقم بزنند. لیدوماتریپ به عنوان استارتاپی که در جهت ارتقاء کیفیت سفر و گردشگری ایرانی ها قدم مهمی برداشته، تبدیل به یکی از قطب های مهم در زمینه ارائه خدمات اقامتی گردشگری شده و در هر شهری همراه مسافرین می باشد تا نقشی در ایجاد این خاطرات خوش سفری داشته باشد.

این مجموعه در حال حاضر در بیش از ۵۰۰ شهر کشور فعال است و ۷ هزار واحد اقامتی در سراسر ایران را پشتیبانی می کند.

برای آشنایی بیشتر با وبسایت لیدوماتریپ و اجاره ویلا در شمال، جنوب، شمال غرب و هر منطقه دیگری از ایران، می توانید همین حالا به وبسایتwww.lidomatrip.com  مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها