|
کدخبر: 324418

با امکانات هتل رز درویشی مشهد آشنا شوید.

هتل رز درویشی مشهد یکی از هتل‌ های نزدیک حرم مطهر رضوی در مشهد است که با پرسنل مجرب و حرفه ای، نظافت قابل قبول و امکانات مختلف خود توانسته است رضایت مهمانان بسیار زیادی را به خود جلب کند.

هتل رز درویشی مشهد یکی از هتل‌ های نزدیک حرم مطهر رضوی در مشهد است که با پرسنل مجرب و حرفه ای، نظافت قابل قبول و امکانات مختلف خود توانسته است رضایت مهمانان بسیار زیادی را به خود جلب کند. این هتل که جزو هتل‌ های سه ستاره در مشهد است، در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرد؛ به همین دلیل جزو هتل‌ های نوساز در مشهد محسوب می ‌شود که نمای زیبا و قابل توجهی دارد. در صورتی که قصد دارید با امکانات این هتل آشنایی بیشتری پیدا کنید، تا پایان مطلب با ما باشید تا اطلاعات جامعی را در مورد این اقامتگاه در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی یکی از هتل ‌های تازه ساخت در مشهد محسوب می شود که در ۲۲ طبقه و ۱۰۷ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت با ظرفیت و امکانات گوناگون طراحی شده است. افرادی که قصد زیارت دارند، این هتل بهترین مکان محسوب می ‌شود؛ زیرا با ۵ دقیقه پیاده‌ روی به راحتی می‌ توانید به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید. همچنین از دیگر مزایای آن می ‌توان به دسترسی آسان آن به بازار رضا، مرکز خرید ۱۷ شهریور و سایر مراکز خرید اشاره کرد که باعث می‌ شود اقامت در آن راحت ‌تر از سایر هتل ‌های موجود در مشهد باشد.

هتل رز درویشی مشهد طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی دارد. همچنین ظرفیت آن ۲۹۴ نفر است که به راحتی می‌ تواند حجم بالایی از مسافران را پوشش دهد. یکی از زیباترین قسمت‌ های هتل رز درویشی مربوط به لابی آن می شود که با استفاده از مبلمان مجهز و با بهترین کیفیت تجهیز شده است. این لابی ظرفیتی حدود ۳۰ نفر دارد و با طراحی داخلی خاص خود، می تواند اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم کند.

هتل رز درویشی مشهد

امکانات هتل رز درویشی مشهد

در هتل رز درویشی انواع امکانات و خدمات رفاهی منحصر به فرد در اختیار مهمانان و مسافران قرار می گیرد؛ همچنین یک هتل نوساز محسوب می شود که برای ساخت آن از استانداردهای روز جهانی استفاده شده است.

  • یکی از امکانات بسیار مهم که نظر مسافران را به خود جلب می ‌کند، این است که ایستگاه اتوبوس و سیستم حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌ روی می‌ توانید به آن برسید؛ در نتیجه دسترسی شما را به سایر نقاط مشهد آسان‌ تر می ‌کند.

  • یکی از مزیت ‌های بسیار مهم دیگر در مورد هتل رز درویشی، این است که ترانسفر فرودگاهی از هتل و بالعکس به صورت کاملاً رایگان در اختیار مسافران قرار دارد.

  • تمامی واحدهای اقامتی هتل رز درویشی با استفاده از جدیدترین امکانات طراحی شده‌ اند و انواع اتاق ‌های یک تخته آکونومی، یک تخته استاندارد، دو تخته دبل اکونومی، دو تخته توئین اکونومی، دو تخته دبل استاندارد، دو تخته توئین استاندارد، دو تخته ماه عسل، سه تخت اکونومی و انواع سوئیت‌ های مختلف در دسترس مهمانان قرار دارد.

پس می ‌توان گفت اقامت مهمانان در این هتل با توجه به سلیقه و شرایط آن ها صورت می‌ گیرد و به خواست مشتریان مناسب‌ترین اتاق به آن ها پیشنهاد می شود.

  • از امکانات مهم موجود در اتاق ‌های این هتل، می ‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت رایگان، تلویزیون، مبلمان مجهز، حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و غیره اشاره کرد.

  • برخی از امکانات دیگری که در هتل رز درویشی وجود دارند می ‌توان به خشکشویی، لباسشویی، کافی نت، خدمات مربوط به معلولین و سالمندان اشاره کرد که اقامت مسافران را در هتل بسیار آسان‌ تر می ‌کند.

امکانات هتل رز درویشی مشهد

امکانات تفریحی هتل رز درویشی مشهد

از امکانات مهم دیگر هتل رز درویشی مشهد، می توان به سالن ماساژ آن اشاره کرد که به صورت اختصاصی در اختیار مهمانان قرار دارد. همچنین باید دقت داشته باشید که در این هتل یک مجموعه آبی فوق العاده به نام اسپا وجود دارد که با مجهزترین و بهترین خدمات مانند سونای خشک، سونای بخار، استخر، جکوزی، حمام ترکی، دوش اختصاصی مجهز شده است که می ‌تواند لحظات خوش و خاطره ‌انگیزی را برای مهمانان فراهم کند.

همچنین در این هتل یک باشگاه ورزشی با تجهیزات به روز قرار دارد که در هر ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مسافران است. در نتیجه مسافران در کنار زیارت و تفریح خود می ‌توانند اوقاتی را به ورزش اختصاص دهند و از اوقات فراغت خود در مشهد بهترین استفاده ممکن را ببرند.

رستوران هتل رز درویشی

هتل رز درویشی خدمات متنوع را در رستوران، کافی شاپ و روف گاردین خود ارائه می‌ دهد. هر کدام از این مکان‌ ها با طراحی خاص و فضای دلنشین آماده پذیرایی از مسافران هستند. رستوران پاشا انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می ‌کند و آماده پذیرایی از ۱۲۱ مهمان هتل است.

روف گاردن یا بام سبز که در هتل رز درویشی قرار دارد، مکانی بسیار مناسب برای غذا خوردن در آرامش است. همچنین در این هتل یک کافه رستوران به نام رومانا وجود دارد که مهمانان برای نوشیدن چای، قهوه و انواع دسر می ‌توانند به این کافه مراجعه کنند. چشم انداز زیبا منحصر به فردی که کافه رستوران رومانو دارد، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

رستوارن هتل رز درویشی مشهد

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط مشهد

در صورتی که قصد رزرو هتل رز درویشی مشهد را دارید، بهتر است با امکانات و خدمات این هتل به صورت کامل آشنا باشید. جهت رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد پیشنهاد می دهیم تمامی مراحل برنامه‌ ریزی سفر خود را با مجموعه فلای تودی انجام دهید. این مجموعه با ارائه ۱.۵ میلیون هتل در جهان و ۹۰۰ خط هوایی توانسته است امکان سفر را در راحت ‌ترین شکل ممکن برای مسافران فراهم کند. علاوه بر این خدمات، برای تهیه تور داخلی و خارجی، دریافت ویزا و خرید بلیط قطار می ‌توانید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

در نظر داشته باشید شما می ‌توانید بهترین هتل ‌های موجود در مشهد را با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه برای خود رزرو کنید و هیچ گونه نگرانی هنگام اقامت خود در مشهد نداشته باشید.

شما عزیزان برای استفاده از تمامی خدمات فلای تودی می توانید وارد سایت یا اپلیکیشن این مجموعه شوید. همچنین در صورت بروز مشکل، با کارشناسان پشتیبانی ارتباط بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها