|
کدخبر: 314856

قبل از تحویل فرش به قالیشویی آن را جارو بکشید

دلایلی که باید قبل از سپردن فرش به قالیشویی باید یکبار جارو بکشید را در ای مطلب توضیح داده ایم.

تمام انسان‌ها به تمیزی و پاکیزگی علاقه خاصی دارند، از همین رو سعی می‌کنند تا همواره محیط اطراف خود را پاک و تمیز نگه‌دارند. زیبایی و تمیزی منزل یکی از دغدغه‌های جامعه امروز است، به همین دلیل هرکسی که محیط مناسبی برای شستن فرش‌های خانه‌اش داشته باشد، در اثر کثیفی آن سریعا اقدام به شستشوی آن می‌نماید. اما برخی از افراد جامعه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی دیگر فضای مناسبی برای شستشوی قالی خود در اختیار ندارند. به همین دلیل شستشوی فرش های شان را به قالیشویی‌ها می‌سپارند. اما نکاتی وجود دارد که قبل از تحویل فرش به قالیشویی باید آن را رعایت کنید.

جارو کشیدن فرش قبل از سپردن به قالیشویی

یکی از کارهایی که قبل از تحویل فرش به قالیشویی باید انجام دهید، جارو کشیدن و غبارروبی آن است. به این دلیل که گرد و غبار خواه یا ناخواه همواره روی فرش نشسته و باعث کثیف شدن آن می‌شوند. قطعا با این مسئله روبه‌رو شده‌اید که پس از چند ساعت گردگیری لوازم منزل دوباره شاهد لایه نازکی از خاک روی وسایل هستید. این مشکل برای کلان‌شهرهایی مانند مشهد امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود؛ زیرا آلودگی در این شهرها بسیار بالاتر از بقیه شهر‌ها است. علاوه بر آن گاها پیش می آید اشیاء قیمتی از قبل روی فرش زیر کمد ها یا وسایلی که روی فرش برای مدت طولانی قرار دارند مانده باشد که با جارو کشی قبل سپردن فرش به قالیشویی میتوانید این مشکلات را رفع کنید. اگر در مشهد زندگی میکنید و می‌خواهید فرش خود را به بهترین قالیشویی مشهد بسپارید ما این قالیشویی را به شما معرفی میکنیم: https://ghalishoeimashhad.com/

قطعا برای شما هم پیش آمده که در کوچه شما ساخت و ساز باشد، این ساختمان سازی‌ها بدون شک باعث ایجاد گرد و غبار در همان محله می‌شود که به ناچار در منازل اطراف آن خانه هم ورود پیدا می‌کنند. به همین دلیل دیده‌شدن آلودگی و گرد و غبار در منازل امری طبیعی است، اما تمیز کردن و نکردن آن مسئله ایجاد می‌کند که شما باید آن را رعایت کنید. به همین دلیل لازم است تا هر از گاهی روی فرش خود را جاروبرقی بکشید.

همچنین برای تحویل فرش به قالیشویی بهتر است قیمت قالیشویی مشهد را بپرسید، بعد از استعلام قیمت و تایید قالیشویی میتوانید یک نوبت فرش را جاروبرقی بکشید، به این دلیل که ممکن است هنگام شستشو فرش در قالیشویی فرش به خوبی تمیز نشود؛ زیرا خاک در میان تاروپود فرش جای گرفته و هنگام تماس با آب تبدیل به گل شود. همچنین علاوه بر خاک ممکن است که آشغال‌های ریزی در میان تار و پود فرش وجود داشته باشد که شما از آن غافل باشید. همین آشغال‌ها باعث می‌شوند که فرش شما به خوبی هنگام شسته شدن تمیز نشود. از همین رو بهتر است که قبل از تحویل فرش به قالیشویی یک مرتبه آن را جاروبرقی بکشید.

یکی از موارد عمده دیده شده روی فرش آشغال مو است

در کنار آشغال‌هایی که در مطلب بالا خدمت شما عرض شد، مو یکی از عمده مواردی است که روی فرش‌های ارسالی دیده شده است. بهتر است بدانید که پس از شستشو مو همچنان روی فرش باقیمانده و باز هم از بین نمی‌رود. به همین دلیل لازم است که قبل از تحویل فرش به قالیشویی آن را حسابی جارو برقی کشیده و تمام آشغال‌ها از جمله مو را از روی آن پاک نمایید.

منبع: سایت قالیشویی تمام اتوماتیک مشهد

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها