|
کدخبر: 301613

تعمیر فیس آیدی آیفون | با گارانتی معتبر سیب شرق

فیس آیدی قطعه بسیار حساسی است که ممکن است اتفاقات مختلفی باعث خرابی آن بشود از جمله علل بسیار مهم خرابی فیس آیدی، وارد آمدن ضربه به گوشی و همچنین آب خوردگی است و همچنین تعمیرات فیس آیدی کاری کاملا تخصصی میباشد.

تعمیر فیس آیدی آیفون

تعمیر فیس آیدی آیفون | بدون نیاز به تعمیر گوشی

فیس آیدی چیست ؟ و چگونه کار میکند ؟

فیس آیدی یک قطعه سخت افزاری در گوشی های آیفون است که در واقع پروتوکل امنیتی اصلی تعیین شده در گوشی های آیفون از سری ایکس به بالا می باشد.

دقت و سرعت این پروتوکل برای باز کردن قفل گوشی از طریق اسکن صورت بسیار بالا می باشد.

گوشی های اپل معمولا از فناوری Touch ID برای قفل گشایی پشتیبانی می کردند. این در حالی است که تیم طراحی آیفون X این تکنولوژی را حذف کرده و به جای آن از یک تکنولوژی جدید به نام Face ID استفاده کردند. به سبب استفاده از این آپشن، گوشی می تواند چهره کاربر را تشخیص داده و قفل را باز کند.

همانطور که گفتیم عملکرد فیس آیدی اپل منوط به ایجاد هماهنگی بین چند برنامه و قطعه مختلف است. یکی از این بخش ها، سخت افزار پردازش گر همراه سیستم دوربین جدید TrueDepth می باشد. این دوربین نقشه ای از چهره شما ترسیم می کند و پس از اسکن، آن را به ابزاری برای باز کردن گوشی و پردازش پرداخت ها تبدیل می نماید. 

تعمیر فیس آیدی اپل

تعمیر فیس آیدی اپل

فیس آیدی قطعه بسیار حساسی است که ممکن است اتفاقات مختلفی باعث خرابی آن بشود از جمله علل بسیار مهم خرابی فیس آیدی، وارد آمدن ضربه به گوشی و همچنین آب خوردگی است به همین دلیل اگر گوشی شما اپل است باید بیشتر از آن در برابر ضربه و مایعات محافظت کنید زیرا فیس آیدی ، از آن بخش هایی است که احتمال تعمیر آن بسیار کم است و تنها به دست تعمیرکار حرفه ای آیفون آن هم در یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل در مشهد همچون سیب شرق امکان پذیر است.

تعمیر فیس آیدی آیفون در مجموعه سیب شرق در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام می گردد.

تمامی خدمات ما از جمله تعمیر فیس ای دی اپل با ضمانت یک ماهه انجام می گردد تا با خیالی آسوده اقدام به تعمیر کنید.

تماس با متخصصین سیب شرق برای تعمیر فیس آیدی

با ثبت درخواست تعمیرات موبایل یا تماس شما عزیزان با ما کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

یا می توانید با شماره 05138436001  داخلی 104 تماس حاصل فرمایید.

و یا با شماره 09150976001 ارتباط برقرار کنید.

سیب شرق با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی تلفن همراه توانسته اعتماد شما مشتریان عزیز  را کسب کند. تعمیرات تخصصی آیفون و سامسونگ و شیائومی در مجموعه سیب شرق انجام میشود. سیب شرق با قطعات اصلی و روکاری سعی دارد که اعتماد شما مشتریان عزیز را بدست آورد. تمامی محصولات دارای اصالت کالا هستند.

در مرکز تعمیرات موبایل خدمات تعمیرات موبایل با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و ماهر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر گوشی و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، می‌توانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

اگر فیس آیدی را تعمیر کنم گوشی هم باید تعمیر شود ؟

خیر ، دوستان و همکاران گرامی تعمیر فیس آیدی ربطی به تعمیر گوشی ندارد و فیس آیدی یک قطعه جداگانه میباشد و تعمیر آن کار فوق العاده سخت و حرفه ای میباشد واگر تعمیرکاری تسلط کافی روی این بخش نداشته باشد و شروع کند به تعمیر این بخش ممکن است این بخش دیگر تعمیر نشود پس از شما خواهشمندم که برای تعمیرات موبایل خود به مراکز مجاز مراجعه نمایید.

اگر فیس آیدی توسط شما تعمیر شود چقدر گارانتی برای تعمیرات آن وجود دارد؟

شرکت ها یا همکارانی که در عرصه تعمیرات حضور دارند معمولا برای تعمیر فیس آیدی یا اصلا گارانتی برای فیس آیدی نمی گزارند و یا میگویند همان جا تست کنید و بعضی ها هم یک هفته مهلت تست میگزارند. اما سیب شرق برای شما عزیزان به مدت یک ماه گارانتی برای تعمیر فیس آیدی شما قرار داده است که شما عزیزان هم خیالتان راحت باشد.

تعمیرات موبایل مشهد

نمایندگی های مجاز تعمیرات موبایل در مشهد

شرکت ها و نمایندگی های مجاز در مشهد شامل : تعمیرات موبایل عزیزی - تعمیرات موبایل سیب شرق - تعمیرات موبایل آباد - تعمیرات موبایل کاوش تیم - تعمیرات موبایل گاجره - تعمیرات موبایل سخی فر - تعمیرات موبایل مهدی زاده - تعمیرات موبایل آیفون دکتر این شرکت ها و نمایندگی ها از حرفه ای ترین تعمیرکاران مشهد هستند و شما به راحتی میتوانید به آن ها مراجعه کنید.

تعمیر فیس آیدی آیفون در مجموعه سیب شرق در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام می گردد.

تمامی خدمات ما از جمله تعمیر فیس ای دی اپل با ضمانت یک ماهه انجام می گردد تا با خیالی آسوده اقدام به تعمیر کنید.

در این مرکز برای کسانی که علاقه به آموزش تعمیرات دارند دوره آموزش تعمیر فیس آیدی به صورت تخصصی برگزار میشود.

چه مدل هایی از فیس آیدی در شرکت سیب شرق تعمیر میشود ؟

در سیب شرق تعمیر FACE ID مدل های زیر به طور کامل انجام می شود.

  1. تعمیر فیس ایدی ایفون ایکس iphone x
  2. تعمیر فیس ایدی ایفون ایکس اس iphone x
  3. تعمیر فیس آیدی ایفون ایکس اس مکس iphone xs max
  4. تعمیر فیس آیدی ایفون 11 – 11 پرو – 11 پرو مکس
  5. تعمیر فیس ایدی ایفون 12 – 12 پرو – 12 پرو مکس
  6. تعمیر فیس آیدی ایفون 13 – 13 پرو – 13 پرو مکس
  7. تعمیر فیس ایدی اپل آیفون 14 – 14 پرو – 14 پرو مکس

تعمیرات موبایل | تعمیر موبایل | تعمیر موبایل در مشهد

تعمیرات موبایل شیائومی – تعمیرات موبایل سخی فر در مشهد – نمایندگی تلفن همراه در مشهد – تعمیرات موبایل و تبلت – تعمیرات تخصصی گوشی موبایل – تعمیرات موبایل احمد آباد – تعمیرات موبایل سیب شرق – تعمیرات تخصصی سامسونگ سیب شرق – تعمیرات موبایل فوری – تعمیر فیس آیدی آیفون – تعمیرات موبایل سامسونگ – تعمیرات موبایل شیائومی – تعمیرات اپل – تعمیرات تخصصی ایفون – تعمیرات تخصصی شیائومی – تعمیرات تخصصی سامسونگ – تعمیر موبایل ویژه همکار – تعمیرات موبایل به قیمت همکاری – برآورد هزینه تعمیر موبایل – تعمیرات تخصصی تبلت سامسونگ – نمایندگی تبلت سامسونگ – نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش موبایل و تبلت سامسونگ – تعمیرات تخصصی ایرپاد – تعمیرات تخصصی ایرپاد اپل – تعمیرات تخصصی ایرپاد پرو – تعمیرات تخصصی ایرپاد – تعویض اسپیکر ایرپاد – تعویض باتری ایرپاد – تعمیر موبایل سامسونگ – تعمیر گوشی سامسونگ -تعمیرات موبایل آیفون –  تعویض باتری ایرپاد شیائومی – تعویض باتری کیس ایرپاد – لیست قیمت خرید انواع باتری ایرپاد – رفع ایراد تعمیرات موبایل برای همکار – تعمیرات موبایل چهارطبقه مشهد – تعمیرات موبایل سامسونگ  – تعمیر گوشی آیفون – تعمیر گوشی شیائومی – تعمیرات آیفون - تعمیرات موبایل با گارانتی سیب شرق

 

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها