|
کدخبر: 299689

چاپ بنر فوری تهران و کرج با ارسال سریع در تیم گرافیک

بنرها جز محصولاتی هستند که برای انجام کارهای تبلیغاتی به فور از آن‌ها استفاده می‌شود. در این بین افرادی که قصد دارند تا برای انجام کارهای مختلف از بنر استفاده کنند، همواره به دنبال مجموعه‌هایی هستند که فرآیند چاپ بنر را به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین برای این دسته از افراد کیفیت چاپ بنر فوری در کنار قیمت مناسب اهمیت دارد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه یعنی تیم گرافیک آشنا کنیم.

Indoor & Outdoor Banners - Custom PVC Vinyl Banner Printing Services

معرفی تیم گرافیک

اگر بخواهیم شما را تیم گرافیک آشنا کنیم باید گفت که این مجموعه بیش از 15 سال است که در حوزه چاپ فعال است. با رشد فضا مجازی، این مجموعه اقدام به ایجاد یک وب سایت پیشرفته کرده که نوعی چاپخانه آنلاین است که در آن شما می‌توانید سفارشات خود را به سرعت ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به چاپ بنر فوری کنید.

یکی از نکات جالبی که در مورد مجموعه تیم گرافیک باید به آن توجه داشته باشید این است که تیم گرافیک تنها مجموعه ایران در حوزه چاپ است که محصولات خود را با ضمانت کمترین قیمت به فروش می‌رساند.

چاپ بنر فوری تهران و کرج در انواع مختلف

شما می‌توانید چاپ بنر فوری تهران و کرج را در انواع مختلف به مجموعه تیم گرافیک بسپارید. اگر بخواهیم شما را با انواع بنرهایی که توسط این مجموعه چاپ آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بنر تسلیت

یکی از انواع بنرهایی که می‌توانید چاپ فوری آن را به مجموعه تیم گرافیک بسپارید، بنر تسلیت است. این مدل از بنرها به نشانه همدردی و عرض تسلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه تیم گرافیک این مدل از بنرها را در دو مدل افقی و عمودی و با سایزهای مختلف چاپ می‌کند.

بنر حج

اگر عزیزان شما از سفر حج برگشتند، می‌توانید با چاپ بنر مکه و حج به استقبال عزیزان خود بروید. شما می‌توانید با این بنرها حس خوبی را به آن‌ها بدهید و بازگشت آن‌ها را از سرزمین وحی تبریک بگویید. تیم گرافیک در حوزه چاپ بند حج انواع مختلفی از بنرها را با طرح‌های گوناگون به فروش می‌رسانند.

بنر کربلا

یکی دیگر از انواع بنرهایی که می‌توانید چاپ کنید، بنر کربلا است. اگر دوستان و آشنایان شما از سفر کربلا بازگشته اند، می‌تواند با چاپ این بنر آن‌ها را خوشحال و زیارت کربلا و نجف را به آن‌ها تبریک بگویید.

بنر خیر مقدم

در صورتی که قصد میزبانی در همایش یا مراسمات خاص دارید، می‌توانید برای خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمان‌های خود از بنر خیر استفاده کنید. شما می‌توانید از مجموعه تیم گرافیک انواع بنرهای عرض تبریک و خیر مقدم را سفارش دهید.

بنر تولد

مجموعه تیم گرافیک، در حوزه چاپ بنر تولد نیز خدمات گوناگونی را به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید انواع بنر تولد را از طریق این مجموعه خریداری کنید.

بنر تبلیغاتی

اولین و اصلی ترین کاربرد بنرها برای انجام فرآیند تبلیغات است و تیم گرافیک نیز برای صدها شغل مختلف اقدام به طرح‌های و چاپ بنرهای گرافیکی جذاب کرده است. شما می‌توانید برای تبلیغ کار خود، از طریق این مجموعه اقدام به چاپ بنر تبلیغاتی کرده و از مزایا این بنرها استفاده کنید.

بنر مناسبتی

در کشور ما مناسبت‌های مختلفی در روزهای گوناگون سال وجود دارد. این مناسبت‌ها شامل شهادت‌ها و میلاد ائمه و امامان، روزهای ملی نظیر 13 آبان، عید نوروز، روز پزشک و ... را شامل می‌شوند. اگر برای تبریک یا تسلیت این مناسبت‌ها نیز قصد چاپ بنر دارید، می‌توانید سفارشات خود را به تیم گرافیک بسپارید و مطابق با میل خود اقدام به خرید بنر کنید.

بنر استندی

یکی از بنرهای جدیدی که امکان خرید آن از مجموعه تیم گرافیک نیز فراهم شده، بنر استندی است. این بنرها با کمک سازه‌هایی که دارند به صورت ایستاده در محیط قرار می‌گیرد و نیازی به نصب آن بر روی دیوار نیست. شما می‌توانید بنرهای استندی را در سایزهای 200 * 90 سانتی متری و 60 * 170 سانتی متر خریداری کنید.

Poster Printing Newcastle | Posters Printed Newcastle | Metro Repro

مزایا خرید بنر از مجموعه تیم گرافیک

خرید بنر از مجموعه تیم گرافیک مزایا گوناگونی دارد. اگر بخواهیم شما را با این مزایا آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چاپ بنر با کمترین قیمت در ایران

مجموعه تیم گرافیک انواع بنر را با کمترین قیمت چاپ می‌کند. این مجموعه ضمانت قیمت دارد و تضمین می‌کند که با کمترین قیمت ممکن انجام بنر را برای شما چاپ می‌کند.

ارسال سریع بنر

چاپ بنر فوری و ارسال سریع یکی دیگر از مزایا مجموعه تیم گرافیک است. در واقع اگر در شهر تهران و کرج باشید، می‌توانید در کوتاه تری زمان ممکن بنرهای مورد نظر خود را سفارش داده و به سریع ترین شکل ممکن آن را دریافت کنید. مجموعه تیم گرافیک با داشتن دستگاه اختصاصی چاپ بنر به شکل فوری اقدام به چاپ بنرهای شما می‌کند.

گارانتی کیفیت

محصولات چاپی تیم گرافیک دارای گارانتی کیفیت است. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیال آسوده فرآیند چاپ بنرهای خود را به این تیم سپرده و با بالاترین کیفیت ممکن، محصولات نهایی را دریافت کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با مجموعه تیم گرافیک، به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه چاپ بنر در کشور آشنا کرده و در مورد خدمات و مزایا این مجموعه صحبت کردیم. اگر برای شما کیفیت بالا، سرعت بالا ارسال، قیمت پایین و... اهمیت دارد، می‌توانید از خدمات مجموعه تیم گرافیک استفاده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها