|
کدخبر: 298598

قالیشویی پاک مهر، استانداردترین قالیشویی تهران

قالیشویی پاک مهر از سال 1380 فعالیت خود را در تهران و حومه شروع کرده و در حال خدمات‌رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شاید شنیدن عبارت "قالیشویی آنلاین" برایتان عجیب باشد اما در ادامه با ما همراه باشید تا به شما توضیح بدهیم که چرا این عبارت زندگی شما را بسیار آسان می‌کند و چگونه تمیزی را با سریع‌ترین روش ممکن به خانه‌ی شما هدیه می‌دهد.

قالیشویی پاک مهر یک قالیشویی آنلاین است که تمامی مناطق 22گانه تهران اعم از شمال، شرق، غرب و مرکز را تحت پوشش دارد و به این مناطق خدمات ارائه می‌کند. روش ارائه خدمات مجموعه‌ی پاک مهر بسیار نوین است و امکان ثبت سفارش و پرداخت آنلاین تمامی هزینه‌ها برای شما عزیزان فراهم شده است.

چرا قالیشویی پاک مهر یک انتخاب هوشمندانه است؟

علاوه بر اینکه این قالیشویی آنلاین است و تمامی مناطق 22گانه تهران را پوشش می‌دهد، دیگر چه دلایلی وجود دارد که باعث شود شما قالیشویی‌های سنتی اطراف‌تان را ر‌ها کنید و این قالیشویی را انتخاب کنید؟

پاسخ به این سؤال بسیار ساده است: ویژگی‌های منحصر به فردی که در هیچ قالیشویی دیگری مشابه آن‌ها را پیدا نخواهید کرد! برای اینکه شما دست از عادت‌های قدیمی بکشید و به دنیای قالیشویی آنلاین وارد بشوید و این دنیای آنلاین را تجربه کنید نیاز دارید بدانید مجموعه‌ی پاک مهر دقیقاً چه خصوصیاتی دارد که موجب می‌شود شما بتوانید دست از روش سنتی بردارید. با ما همراه باشید تا این قالیشویی را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

قالیشویی

  • خدمات تماماً آنلاین

ثبت سفارش در قالیشویی پاک مهر به صورت تماماً آنلاین و به سه روش انجام می‌شود.

  1. روش اول: برای ثبت سفارش می‌توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید، تا فرش شما درب منزل تحویل گرفته شود و درب منزل تحویل داده شود. زمان پر کردن این فرم حتی می‌توانید روز موردنظر و بازه‌ی زمانی موردنظرتان جهت دریافت فرش را وارد کنید.
  2. روش دوم: می‌توانید به طور مستقیم با کارشناسان پاک مهر تماس حاصل کنید و اطلاعات‌تان را در اختیارشان قرار بدهید و یک نوبت جهت جمع‌آوری فرش‌هایتان بگیرید تا فرش‌هایتان درب منزل تحویل گرفته شوند و درب منزل خدمت‌تان تقدیم شوند. همچنین می‌توانید بر اساس منطقه‌ی زندگی‌تان با شماره‌های مختلف پشتیبانی تماس بگیرید و خدمات منطقه‌ی خودتان را دریافت کنید. برای مثال اگر به دنبال قالیشویی در شرق تهران هستید کافی ست مناطق موجود در سایت را چک کنید و شماره‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  3. روش سوم: در این مجموعه از نوین‌ترین روش‌ها برای ثبت سفارش استفاده می‌شود و جدیدترین روش ثبت سفارش از طریق نقشه در سایت پاک مهر است. برای ثبت سفارش به این صورت وارد سایت می‌شوید، در صفحه‌ی اصلی سایت از طریق نقشه لوکیشن دقیق محل دریافت فرش را مشخص می‌کنید و با وارد کردن جزئیات مانند شماره‌ی موبایل، روز جمع‌آوری، بازه‌ی زمانی جمع‌آوری و. . سفارش‌تان را ثبت می‌کنید.

این راحتی فقط و فقط در مجموعه‌ی پاک مهر در اختیار شما قرار می‌گیرد زیرا راحتی و رضایت شما در اولویت است.

  • بسته‌بندی مناسب

قالیشویی پاک مهر فرش شما را به جدیدترین و به روز‌ترین روش‌های روز دنیا به صورت لول شده از شما تحویل می‌گیرد و پس از پایان کار به صورت لول شده همراه با کاور مخصوص تقدیم حضورتان می‌شود.

  • سریع‌ترین زمان تحویل بین قالیشویی‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالیشویی زمان تحویل بسیار سریع است، به طوری که طولانی‌ترین زمان تحویل سفارش می‌تواند تا 48 ساعت طول بکشد و معمولاً در کمتر از این بازه‌ی زمانی سفارش‌تان تحویل داده می‌شود.

  • جدیدترین و به روز‌ترین دستگاه‌های دنیا و کارکنانی مجرب

در این قالیشویی برای ارائه‌ی انواع خدمات شستشو مانند معمولی، اعلاشور، شامپو شور و. . از دستگاه‌های مخصوص هر یک از روش‌ها استفاده می‌شود و دستگاه‌ها نیز جدیدترین و به روز‌ترین دستگاه‌های موجود در جهان هستند. نیروی متخصص در قالیشویی پاک مهر تماماً با عشق فعالیت می‌کنند به همین دلیل فرش‌های شما در دستانی پرعشق، زحمتکش و معتمد قرار دارند و نیازی به نگرانی برای حفظ سلامت کالا وجود ندارد.

  • رعایت نکات شستشو متناسب با موازین شرعی

در قالیشویی پاک مهر شستشو و آبکشی فرش‌های شما به طور کامل متناسب با موازین شرعی انجام می‌شود و فرش‌هایی که تحویل داده می‌شوند کاملاً مطابق با قوانین اسلامی شستشو داده شده‌اند.

  • بهداشتی بودن شسشتشو

پس از همه‌گیری ویروس کرونا، نگرانی‌های مردم در مورد باکتری‌ها و ویروس‌ها بسیار زیاد شد. ما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که در مجموعه‌ی پاک مهر تمامی فرش‌ها با مواد ضدعفونی‌کننده به طور کامل ضدعفونی می‌شوند و به صورت استریلیزه بسته‌بندی می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

خدمات قالیشویی پاک مهر در نقاط مختلف تهران

همانطور که گفتیم مجموعه پاک مهر در تمامی مناطق 22گانه تهران خدمات ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با سر زدن به سایت در صفحه‌ی اصلی لیست تمامی مناطق را ببینید که یک شماره تلفن مختص منطقه‌ی شما نیز کنار نام مناطق قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق تماس گرفتن با این شماره‌ها هرگونه انتقاد پیشنهاد یا پرسش را ارائه بفرمایید.

قالیشویی۱

مناطق تحت پوشش قالیشویی پاک مهر شامل شمال، غرب، شرق و مرکز است. در صورت نیاز به قالیشویی غرب تهران، شرق یا شمال تهران، تنها کافی ست با مجموعه پاک مهر تماس بگیرید یا اینکه از طریق سایت پاک مهر سفارشتان را ثبت بفرمایید.

قالیشویی پاک مهر، تنها قالیشویی آنلاین تهران

همانطور که می‌دانید قالیشویی پاک مهر تنها قالیشویی آنلاین شهر تهران است که به صورت گسترده در تمامی مناطق تهران فعالیت می‌کند و شما از هر نقطه‌ای از تهران می‌توانید هر نوع فرشی اعم از دست بافت، ماشینی، قالیچه، موکت یا تابلو فرش را به این مجموعه تحویل بدهید و یک نتیجه‌ی تمیز، استریل و بسته‌بندی شده را تحویل بگیرید. مهم نیست به دنبال قالیشویی شمال تهران هستید یا شرق، غرب و مرکز، مجموعه‌ی پاک مهر آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست.

در این مجموعه بازه زمانی و روز دریافت و تحویل فرش توسط شما مشخص می‌شود و به هیچ عنوان نیازی به نگرانی از این بابت ندارید. همچنین این مجموعه با شماره تماس‌های ثابت، پشتیبانی 24 ساعته دارد و در صورت بروز هرگونه پرسش یا مشکلی کافی ست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل بفرمایید تا پاسخ بگیرید.

در پاک مهر رضایت مشتری مهم‌ترین هدف ماست. تمامی کارکنان این مجموعه همواره می‌کوشند تا بهترین خدمت را به شما ارائه بدهند و لبخند رضایت شما را ببینند، بدون هرگونه نگرانی یا شکی فرش‌هایتان را به مجموعه‌ی پاک مهر بسپارید و از تمیزی آن‌ها لذت ببرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها