|
کدخبر: 296702

معرفی برترین نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

کسب و کار معرفی برترین نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس نام یکی از برنامه های حسابداری محبوب در ایران است که اکنون برای بیش از 60 کسب و کار مختلف، یک برنامه مدیریت مالی ارائه کرده است. در این مقاله می خواهیم با 2 برنامه مهم این برند یعنی نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار که برای کسب و کارها ساخته شده اند آشنا شویم. سپس به بررسی ویژگی ها و امکانات هرکدام اشاره خواهیم کرد.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس جزو 5 برنامه برتر مدیریت مالی و حسابداری در ایران است. بنابراین در هر صنفی که هستید، می توانید یک نسخه از نرم افزار پارمیس مخصوص شغل خود را پیدا کنید.

  • تعریف پورسانت و اشخاص در نرم افزار شرکتی.
  • مرور اسناد و تجمیع ردیف های سند.
  • تعیین قیمت تمام شده برای کالاها و مدیریت سفارشات آنها.
  • صدور سند در نسخه های مختلف نرم افزار پارمیس.

 

پارمیس۱

مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

صاحبین کسب و کارها می توانند برای رهایی از محاسبات پیچیده و زمان بر حقوق کارکنان خود، از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استفاده کنند.

یکی از دغدغه های مهم بسیاری از کسب و کارها، محاسبه حقوق کارکنان است. امروزه حقوق کسانی که در شرکت ها و کسب و کارهای متوسط و بزرگ فعالیت می کنند از چندین بخش تشکیل می شود که می تواند محاسبات آن را پیچیده کند. از آن جمله می توان به دستمزد روزانه، عیدی، پاداش، مزایا، سنوات و غیره اشاره کرد.

این برنامه دارای مزیت های مختلفی است که از آن جمله باید گفت:

  • قابلیت فرمول نویسی و ثبت آیتم حقوقی بدون محدودیت تعداد.
  • امکان ارائه دمو و مشاوره رایگان برای کسانی که قصد دارند این برنامه را امتحان کنند.
  • بهره مندی از زیر سیستم پویا و داینامیک در نرم افزار حقوق و دستمزد برای ارائه امکانات مختلف.
  • امکان پشتیبانی از دستگاه های ساعت زنی است که خروجی آنها در نرم افزار حقوق و دستمزد پشتیبانی می شود. همچنین شما می توانید فایل های اکسل را برای مدیریت کارکرد کارکنان با تعداد بالا در این برنامه استفاده کنید.

پارمیس۲

 

امکانات نرم افزار انبار پارمیس

کاربران می توانند از نرم افزار انبار پارمیس برای مدیریت انبار، کالا، گزارشات مربوط به آنها استفاده کنند. همچنین امکان وارد کردن کالاها با استفاده از نرم افزار اکسل برای کاربران قرار داده شده است.

امروزه واحد انبار یک بخش مستقل در هر کسب و کاری به حساب می آید که مدیریت آن به یک دغدغه مهم برای صاحبین کسب و کار تبدیل شده است. از این رو برای رفع نگرانی ها در این بخش، ما برای شما نرم افزار انبار پارمیس را پیشنهاد می کنیم. فرقی نمی کند صاحب یک مغازه کوچک هستید یا به عنوان یک کسب و کار بزرگ فعالیت دارید، همه شما می توانید از امکانات این برنامه برای مدیریت حجم ورودی و خروجی انبار و وضعیت کالاهای خود استفاده کنید.

به طور خلاصه راجع به امکانات نرم افزار انبار پارمیس می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • انبارگردانی.
  • تعریف و گروه بندی کالاها.
  • تعریف و دسته بندی انبارها.
  • صدور رسید های تصحیح و حواله تاسیس.
  • صدور انواع رسیدها و حواله ها برای واحد انبار.
  • صدور و ارائه گزارشات جامع از وضعیت کالاها و انبارها.
  • ثبت اطلاعات فنی از جمله تاریخ های مصرف و انقضا در نرم افزار انبار.

معرفی نرم افزار مالی و حسابداری پارمیس

پارمیس، یک شرکت فناور است که فعالیت خود را به عنوان یک مجموعه دانش بنیان از سال 1383 شروع کرده است. این شرکت امروزه به عنوان یک موسسه پیشرو در بخش طراحی و تولید برنامه های حسابداری بوده که طیف وسیعی نرم افزار مناسب برای کسب و کارها و مشاغل مختلف ارائه نموده است. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس بپردازیم و با ویژگی ها و امکانات آن بیشتر آشنا شویم.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می تواند به شما کمک کند تا به صورت کاملا مکانیزه عملیات های مختلف را انجام دهید که این کار می تواند از ایجاد اشتباه در محاسبات جلوگیری کند. از جمله می توان به پروسه تهیه فایل بیمه، دارایی و بانک، صدور فیش حقوقی و غیره اشاره کرد. بنابراین با تکیه بر نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید به طور قطع در کاهش حجم کاری حسابداران و نیز افزایش بهره وری تیم مالی به طور موثر عمل کنید.

همچنین راجع به امکانات این نسخه از نرم افزار حسابداری می توان به موارد پیش رو اشاره کرد که عبارتند از: امکان صدور حکم کارگزینی، ثبت کارکرد پرسنل، صدور فیش حقوقی و صدور اتوماتیک سند، ارائه لیست بیمه و گزارش دارایی و دستور پرداخت بانکی و لیست بیمه.

مزیت های نرم افزار حسابداری پارمیس کدامند؟

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار حسابداری با امکانات کامل و دقیقا مطابق با نیاز کسب و کارتان هستید، پارمیس انتخاب اصلی شما خواهد بود. در این خصوص اجازه دهید برخی از مزیت های کلی مدل های مختلف نرم افزار حسابداری پارمیس را برای شما بیان کنیم که عبارتند از:

  • مهلت تست و دمو: شما می توانید برای انواع محصولات این برنامه مانند نرم افزار انبار یا نرم افزار حقوق و دستمزد، مهلت تست دریافت کرده و آن را امتحان نمایید.
  • مشاوره رایگان: کاربران می توانند در صورت وجود ابهام در هر بخش، از پشتیبانی قدرتمند تیم پارمیس برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.
  • تنوع محصولات: یکی از مهم ترین نقاط قوت در مجموعه نرم افزار حسابداری پارمیس امکان تهیه نسخه ای از این برنامه مطابق با کسب و کار شما است. در این خصوص همانطور که گفتیم برای بیش از 60 صنف مختلف، نسخه های خاص آنها طراحی و ارائه شده سات.
  • قیمت های متنوع: به طور کلی، نرم افزارهای حسابداری پارمیس در 3 مدل پرو، استار و 360 با قیمت های مختلف ارائه شده اند. در نتیجه شما می توانید از امکانات هر نرم افزار متناسب با نیاز کسب و کار خود بهره برده و هزینه آن را پرداخت کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله از پارمیس به طور کامل در مورد مزایا و امکانات نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس صحبت کردیم. برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای یکپارچه مالی و مدیریتی پارمیس با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها