|
کدخبر: 287767

بهترین آموزشگاه های حسابداری در تهران

بازارکار حسابداری شدیداً داغ شده و اگر قصد ورود به شغل حسابداری را دارید برترین آموزشگاه های حسابداری برای یادگیری دوره آموزش حسابداری را معرفی کرده ایم.

آموزشی بهترین آموزشگاه های حسابداری در تهران

بسیاری از دانشجویان گمان می‌کنند که صرف اخذ مدرک دانشگاهی حسابداری، برای ورود به بازار کار حسابداری کافی است، اما به محض ورود به بازار کار با دنیای جدیدی مواجه می‌شوند. با توجه به تخصصی ‌شدن مشاغل، اغلب کسب و کارها به دنبال استخدام نیروهای متخصص هستند؛ حسابداری هم از این قاعده مستثنی نیست. متاسفانه در بحث آکادمیک دانشگاهی، آموزش‌های کاربردی و ویژه بازار کار به دانشجویان ارائه نمی‌شود. به همین دلیل بعد از فارغ‌التحصیلی، باید به دنبال ارتقا سطح مهارت‌های خود باشید. آموزش حسابداری بهترین گزینه برای ارتقا سطح مهارت‌های فنی حسابداری محسوب می‌شوند، اما کدامیک از آموزشگاه‌ها معتبر و باکیفیت هستند؟

ضرورت انتخاب آموزشگاه مناسب در تهران

بهترین آموزشگاه حسابداری

با توجه به این که قرار است ماه‌ها انرژی و هزینه صرف یادگیری در آموزشگاه حسابداری بکنید، باید دقت و حساسیت زیادی در انتخاب آموزشگاه مناسب به خرج دهید. صرف اخذ مدرک حسابدار از آموزشگاه، تضمینی برای یادگیری و استخدام در بازار کار نیست. کیفیت آموزش و دوره‌های حسابداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اساسا اخذ مدرک تحصیلی دانشگاهی، برای تصدی شغل مناسب در بازار کار حسابداری کافی نیست. به همین دلیل بیشتر دانش‌آموختگان رشته حسابداری در دانشگاه‌ها، بعد از فارغ‌التحصیلی به آموزشگاه‌های معتبر حسابداری مراجعه می‌کنند. در آموزشگاه‌های حسابداری، دوره‌های حسابداری ویژه بازار کار آموزش داده می‌شوند.

10 مورد از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری در تهران

برترین آموزشگاه حسابداری در تهران

قدم اول برای انتخاب آموزشگاه مناسب، شناخت آموزشگاه‌های برتر است. لیستی از آموزشگاه‌های برتر تهران را آماده کرده‌ایم.

1. آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره

این مرکز توسط انجمن حسابداران خبره ایران تاسیس شده است. آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرد. این آموزشگاه مورد تایید انجمن حسابداران خبره انگلستان، انجمن حسابداران مدیریت خبره انگلستان و بسیاری از نهادهای مهم دیگر است. این موسسه اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت داخلی، بلندمدت داخلی، بین‌المللی و ... می‌کند.

2. آموزشگاه حسابداری عصر نخبگان

یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران است که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دوره‌های آموزش حسابداری را به صورت تخصصی برگزار می‌کند. این موسسه با نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر، تبدیل به یکی از آموزشگاه‌های معتبر در سطح تهران شده است. آموزشگاه حسابداری عصر نخبگان، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی هم دارد. همچنین اقدام به برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری و مجازی می‌کند. آموزشگاه حسابداری عصر نخبگان با بهترین اساتید این حوزه، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش حسابداری تخصصی می‌کند.

3. آموزشگاه حسابداری آگاه حساب کاردان

در این آموزشگاه معتبر، دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار برگزار می‌شوند. فعالیت اصلی این آموزشگاه، مربوط به حوزه خدمات مالی و مالیاتی می‌شود. همچنین آموزشگاه حسابداری آگاه حساب کاردان، انواع نرم‌افزارهای حسابداری را به فروش می‌رساند. با توجه به افزایش متقاضیان شغل حسابداری و نیاز بازار کار، این آموزشگاه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی حسابداری هم کرده است. در این دوره‌ها حقوق و دستمزد، حسابداری مقدماتی، تهیه گزارشات مالی، تهیه لیست بیمه و مالیات حقوق آموزش داده می‌شود. بعد از اتمام دوره‌ها، مدرک معتبر به حرفه‌جویان ارائه خواهد شد.

4. آموزشگاه حسابداری حسابداران برتر

یکی دیگر از آموزشگاه‌های برتر سطح تهران است که در این زمینه بیش از 15 سال سابقه فعالیت دارد. هدف اصلی این مجموعه، ارتقا سطح دانش حسابداری حرفه‌جویان با رویکردهای علمی است. تمرکز این آموزشگاه روی آموزش دوره‌های حسابداری کاربردی ویژه بازار کار است. تیم آموزشی حسابداران برتر، متشکل از بهترین اساتید این حوزه هستند. این آموزشگاه در زمینه حسابرسی، نرم‌افزارهای حسابداری، مشاوره مالیاتی و ... هم خدمات مناسبی ارائه می‌دهد.

5. آموزشگاه حسابداری بازرگانی

در سطح تهران آموزشگاه‌های کمی وجود دارند که سابقه طولانی در زمینه آموزش حسابداری داشته باشند. آموزشگاه حسابداری بازرگانی یکی از باسابقه‌ترین آموزشگاه‌های سطح تهران محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده است. این مرکز به عنوان زیرمجموعه موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی فعالیت می‌کند. در این آموزشگاه دوره‌های تخصصی حسابداری توسط بهترین و باتجربه‌ترین اساتید برگزار می‌شود. این آموزشگاه با پرورش حسابداران حرفه‌ای، نقش موثری در تامین نیازهای بازار کار دارد.

6. آموزشگاه حسابداری همکاران سیستم

احتمالا نام این موسسه را با نرم‌افزارهای معروف و باکیفیت آن در حوزه مدیریت و حسابداری می‌شناسید. این موسسه فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و هدف آن ارائه خدمات مناسب در زمینه نرم‌افزارهای حسابداری است. در سالیان گذشته آموزشگاه همکاران سیستم در زمینه آموزش دوره‌های مختلف حسابداری هم فعالیت داشته است. در حال حاضر افراد زیادی از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای این مجموعه در سراسر کشور بهره می‌برند.

7. آموزشگاه حسابداری امیران

در این آموزشگاه رویکردهای نوینی برای آموزش دوره‌های حسابداری اتخاذ شده است. آموزشگاه حسابداری امیران با تعریف جامع حسابداری، اقدام به آموزش این رشته در تمام جنبه‌های آن می‌کند. این آموزشگاه سابقه طولانی در این زمینه دارد و با برگزاری کلاس‌های باکیفیت آموزشی، نیروهای حرفه‌ای زیادی را به بازار کار معرفی کرده است. متقاضیان بعد از اتمام دوره‌های آموزشگاه حسابداری امیران، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهند کرد. دوره‌های آموزش حسابداری این مجموعه، زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص برگزار می‌شوند.

8. آموزشگاه حسابداری استعداد درخشان

یکی از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری در سطح تهران است که در لیست استعدادهای درخشان قرار می‌گیرد. در این آموزشگاه اساتید و تیم آموزشی مجرب، اقدام به ارائه خدمات آموزشی مناسب بازار کار به حرفه‌جویان می‌کنند. یکی از مزایای خوب این مجموعه، ارائه دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری است. تمامی دوره‌های آموزشی حسابداری استعداد درخشان با رعایت استانداردهای بین‌المللی و ارائه مدرک معتبر انجام می‌شوند.

9. آموزشگاه حسابداری سخن روز

این آموزشگاه هم یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های حسابداری در سطح کشور محسوب می‌شود که حرفه‌جویان زیادی را به بازار کار معرفی کرده است. هدف اصلی این مجموعه ایجاد تعادل و توازن بین نیازهای بازار و مهارت‌های فنی متقاضیان کار است. در این آموزشگاه اساتید متخصص و مجرب، اقدام به ارائه خدمات آموزشی می‌کنند. یکی از مزایای خوب این مجموعه، ارتباط موثر با صنعت، برای معرفی متقاضیان حسابداری است.

10. آموزشگاه حسابداری اندیشه ادبا

یکی دیگر از آموزشگاه‌های برتر در زمینه حسابداری است که فعالیت خود را با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای در سال 1386 آغاز کرده است. این مجموعه در ابتدا تمرکز فعالیت‌های خود را در حوزه فناوری گذاشته بود. در حال حاضر عمده فعالیت‌های این موسسه، آموزش دوره‌های کاربردی حسابداری به متقاضیان است. آموزشگاه حسابداری اندیشه ادبا، تیمی متشکل از اساتید متخصص و باتجربه در اختیار دارد.

کلام پایانی

بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، بعد از دریافت مدرک تحصیلی به دنبال ارتقا سطح مهارت‌های حسابداری هستند. دلیل این امر عدم آموزش کاربردی و متناسب با بازار کار در دانشگاه‌هاست. به همین دلیل دانش‌آموختگان این رشته به سراغ موسسات آموزشی معتبر، برای افزایش سطح مهارت‌های خود می‌روند. برای انتخاب آموزشگاه مناسب، باید فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید. در این مطلب 10 مورد از بهترین موسسات آموزشی حسابداری در سطح تهران را معرفی کردیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها