|
کدخبر: 291637

آموزش مدیریت کسب و کار

مربی کسب و کار کیست و دقیقا چه کاری انجام می­دهد؟ چرا ما به آموزش مدیریت کسب و کار نیاز داریم؟ سوالاتی که ممکن است مدام ذهن صاحبان کسب را مشغول کند و آنها هم راه­حلی برای آن نداشته باشند.

اما امروز می­خواهیم یک راه­حل قطعی به شما ارائه دهیم. راه­حلی که با استفاده از آن می­توانید کسب­وکار خود را توسعه دهید و زمان خود را مدیریت کنید.

در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم برای رشد یک کسب­وکار باید چه کار­هایی انجام داد و ما چه چه مهارت­هایی نیاز پیدا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

چرا برای یک کسب­وکار به دوره آموزشی نیاز داریم؟

کسب و کاردر طول حیات خود مراحل مختلفی را طی می‌کند. زمانی که ما یک بیزینس را شروع می­کنیم ممکن است با چالش­های خاصی روبه‌­رو شویم.

حل این چالش­ها تنها نقطه شروع ما خواهند بود. پس از حل این چالش­ها ما با مشکلات بزرگ­تری در کسب­وکارمان مواجه می­شویم که حل آنها نیازمند مدیریت است.

یک ورزشکار خوب زمانی می­تواند به موفقیت برسد و مدال طلای مسابقات را برای خود کند که یک مربی خوب داشته باشد.

او با عمل­کردن به برنامه مربی به موفقیت خواهد رسید. کسب‌­وکار نیز با همین الگوریتم کار می‌کند.

ما برای موفقیت در کارمان و رسیدن به اهداف به مربی کسب و کار و برنامه جامع او نیاز داریم.

کسب-و-کار

مربی کسب و کار چه کسی است؟

بیزینس کوچینگ در سال­های اخیر رشد زیادی داشته و در کشور ما نیز بیزینس کوچ­های زیادی وجود دارند. اما پیش از اینکه بخواهیم وارد هر بحثی بشویم باید توضیح داده شود که مربی کسب و کار دقیقا چه کسی است و چه کاری انجام می­دهد؟

در یک عبارت مربی کسب و کار کسی است که به صاحبان کسب­‌وکار کمک می­کند تا به اهداف استراتژیک خود برسند.

مربی از ترکیب ابزار و تخصص خود استفاده می­کند تا بهترین فیدبک­ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین­ شده ارائه دهد.

کسب-و-کار۱

وظیفه بیزینس کوچ چیست؟

بیزینس کوچ باید نقاط قوت و ضعف یک کسب­وکار را تشخیص بدهد و سپس کارآفرین را برای رسیدن به هدفش هدایت کند. هر فردی زمانی قابلیت رشد خواهد داشت که بتواند نقاط قوت و ضعفش را به­درستی تشخیص بدهد. عادت­های بد تنها مختص به زندگی ما نیستند. گاهی ما در کسب­وکار نیز عادت­های بد داریم و همین موضوع جلوی پیشرفت و رشد ما را خواهد گرفت. یک مربی خوب عادت­های بد کسب­وکار شما را شناسایی خواهد کرد و به شما خواهد گفت که چگونه می­توانید از شر آنها رهایی بیابید.

چرا برون­سپاری رشد، یک استراتژی موفق است؟

یکی از سوالاتی که مدیران و صاحبان یک کسب و کار مدام از خود می­پرسند این است که چرا باید برای رشد خود به سراغ مربی برویم؛ زمانی که خودمان می­توانیم مشکلات و عوامل مختلف را تشخیص دهیم؟

نکته قابل توجه این است که رشد یک کسب و کار دشوار است و مدیران با تجربه به­خوبی این موضوع را می­دانند. صاحبان بیزینس در مرحله­ای از کار ممکن است که خسته شوند و دیگر توان ادامه مسیر را نداشته باشند.

بهترین دوره آموزش مدیریت کسب و کار موجود کدام است؟

دوره­های مختلفی در طول سال برگزار می­شوند و افراد مختلف می­توانند در آنها شرکت کنند. درحال حاضر نیز دوره اورانیوم جامع‌ترین دوره کسب‌وکار از نگاه مدیران و کارآفرینان برتر است.

این دوره از سال 1397 مشغول برگزاری است و تنها در سال 1401 تعداد شرکت­کنندگان آن به 241 نفر رسید. این دوره جامع دارای سرفصل­های زیادی است که در ادامه مقاله درباره آنها توضیح خواهیم داد.

دوره اورانیوم توسط بیزنس مستر حسین طاهری برگزار خواهد شد و او سرفصل­های مختلف را پیش خواهد برد. به کمک این دوره صاحبان کسب­وکار می­توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای رشد بیزینس برنامه­‌ریزی کنند.

سرفصل­های دوره شامل چه مواردی هستند؟

سرفصل­های این دوره شامل 5 زیرشاخه:

  • توسعه فردی
  • توسعه سازمانی
  • کمپین بازاریابی
  • برند­سازی شخصی و سازمانی
  • کمپین افزایش فروش

دوره اورانیوم چه دستاوردی برای ما خواهد داشت؟

شما با شرکت در این دوره می­توانید خط تولید مشتری خود را داشته باشد. مشتریان به­شکل اتوماتیک برای کسب­وکار شما تولید می­شوند و تولید سود خواهند کرد.

با استفاده از آموزش­های این دوره شما می­توانید مشتریانی وفادار بسازید و سود بیشتری برای خود رقم بزنید. می­توانید نرخ ساعتی سازمان را بالا ببرید و راندمان بیشتری داشته باشید.

با کمپین­های بازاریابی موفق هزینه کمتری صرف بازاریابی کنید و این مسیر را به­شکلی هدفمند ادامه دهید.

مربی کسب و کار می­تواند ایده­هایی ناب برای طراحی کمپین فروش به­شما ارائه کند که منجر به تسهیل روند فروش خواهند شد. یکی از مشکلات سازمان­های بزرگ پرورش افراد متخصص است که در این دوره آن را یاد خواهند گرفت.

چه مشاغلی می­توانند در این دوره شرکت کنند؟

تا به امروز مشاغل رستوران، چاپ و بسته­بندی، کیک، اپتیک، لوستر و کالای برق، سیستم حفاظتی، شرکت تبلیغاتی، صنایع شیمیایی، سلامت و تندرستی، پلاستیک، صادرات و واردات، بازرگانی، موبایل، خدمات درمانی و پزشکی، لوازم دیجیتال، چوب، خدمات خودرو، مبلمان، مسکن ساختمان، مالی و مالیاتی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، آموزش، ریسندگی و بافندگی، پوشاک، لوازم خانگی، فرش و ماشین آلات صنعتی اشاره کرد که در دوره اورانیوم شرکت داشته­اند.

حسین طاهری، بیزینس کوچ دوره را بیشتر بشناسیم

حسین طاهری به­عنوان بیزنس کُوچ، هکر رشد و نویسنده و مترجم حوزه توسعه کسب‌وکار در 19 سال سابقه اجرایی خود توانسته در بیش از 436 شرکت مشاوره و مدیریت کمپین­های عظیم بازاریابی را داشته باشد. حسین طاهری دانش­آموخته مدیریت کسب­وکار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و مدیریت اجرایی و علمی بیش از 40 کنفرانس معتبر در حوزه کسب­وکار بر عهده داشته است. دوره آموزشی اورانیوم چکیده تجربه و دانش چندین ساله حسین طاهری به­عنوان یک مدرس کسب و کار در حوزه رشد بیزینس­های مختلف است.

کسب-و-کار۲

چگونه می­توانیم در دوره آموزش مدیریت کسب و کار اورانیوم نام­نویسی کنیم؟

در وبسایت حسین طاهری شما می­توانید در دوره جامع اورانیوم نام­نویسی کنید و اطلاعات لازم درباره این دوره را به­راحتی به­دست بیاورید.

در این وبسایت مطالب بسیار زیادی از جمله ویدیو­های آموزشی مختلف، پادکست­ها، مطالب آموزشی و دیگر موارد برای شما فراهم آمده تا پیش از خرید دوره و نام­نویسی در آن از آنها استفاده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها