|
کدخبر: 273105

عمومی شدنِ لیستِ شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه

قبل از پرداختن به شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه، باید ذکر کنیم که اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم حتماً سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید. امروزه برای راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و پرسود می‌توانید از سایت‌های معتبری بهره ببرید. یکی از بهترین سایت‌­های مرتبط، وب‌سایت دانشگاه کسب و کار است که در ارتباط با این مجموعه باید بگوییم دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد.

images_1661625870.png

در دنیای امروز شما با راه‌اندازی و توسعه کارآفرینی می‌توانید به بهترین درآمد برسید. هم‌چنین می‌توانید از طریق شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه به درآمدهای دلخواهتان نزدیک شوید. در ادامه این مقاله به بررسی راه‌ها و شغل‌های پرسود بدون سرمایه خواهیم پرداخت.

معرفی شغلهای پردرآمد بدون سرمایه

سال‌هاست که دنیای امروز به‌صورت تدریجی به سمت دیجیتالی‌‌شدن ‌‌‌پیش‌می‌رود؛ بنابراین همه چیز از جمله پول‌سازی نیز به سمت دنیای آنلاین می­رود. در حال حاضر مشاغل زیادی به‌صورت آنلاین برای افراد از هر نژاد و جنسیت موجود است. البته این شغل‌های آنلاین اغلب بدون نیاز به سرمایه و در عین حال پول‌ساز هستند. در ادامه به بررسی برخی از این مشاغل خواهیم پرداخت.

ادیت عکس و فیلم

تدوینگران فیلم و عکس از مهارت‌های خلاقانه و فنی برای تبدیل مواد خام ضبط‌شده به محصول نهایی مناسب برای پخش استفاده می‌کنند. شما به‌عنوان یک ویرایشگر فیلم یا عکس، مطالبی مانند فیلم دوربین، دیالوگ، جلوه‌های صوتی، تصاویر خام، گرافیک و جلوه‌های ویژه را برای تولید یک فیلم یا ادیت یک عکس جهت تولید محصول نهایی مدیریت خواهید کرد. این یک نقش کلیدی در فرایند پس از تولید است و مهارت‌های شما می‌تواند کیفیت و ارائه نتیجه نهایی را تعیین کند. معمولاً برای دست‌یابی به نتیجه نهایی دلخواه، با کارگردان جهت تولید فیلم یا با آتلیه‌ها جهت ویرایش عکس کار می‌کنید. استخدام معمولاً به‌صورت مستقل است و شما به‌احتمال زیاد با قراردادهای کوتاه‌مدت برای استودیوهای پس از تولید، آتلیه­ها، شرکت‌های تلویزیونی و تبلیغاتی و کارفرمایان شرکتی کار خواهید کرد.

ادمین پیج اینستاگرام

یکی از راحت‌ترین شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه، شغل ادمین پیج اینستاگرام است. در واقع کلمه ادمین به معنای مدیر است و ادمین در اینستاگرام به شخصی گفته می‌شود که صفحه‌ای را در شبکه اجتماعی اینستاگرام مدیریت می‌کند. مدیر رسانه‌های اجتماعی (ادمین) به‌عنوان مغز پشت پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی یک سازمان عمل می‌کنند. وی در واقع محتوایی را می‌نویسد و مدیریت می‌کند که برای جذب فالوورها و تبلیغ برند به شیوه‌ای مثبت طراحی شده‌است. ترکیبی از مهارت‌های بازاریابی و تخصص رسانه‌های اجتماعی برای انجام این کار موردنیاز است.

فروش در اینستاگرام

با ظهور اینفلوئنسرهای اینستاگرام و افرادی که کالاها و خدمات برند را برای مخاطبان وفادار خود تبلیغ می‌کنند، فروش در اینستاگرام می‌تواند یکی از شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه محسوب شود. اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار فروش و تجارت الکترونیک دارای پتانسیل بسیار زیادی است. قبل از شروع به فروش در اینستاگرام باید بدانید که کدام کالاها در اینستاگرام بیشترین فروش را دارند. برخی از این اقلام پرفروش به شرح زیر هستند:

  • لباس‌ها

  • جواهر‌سازی

  • طراحی‌های داخلی منزل

  • محصولات بهداشتی

  • محصولات زیبایی

  • لوازم جانبی لباس (اکسسوری لباس)

  • محصولات تناسب‌اندام

  • لوازم‌خانگی

تولید فیلم آموزشی در یوتیوب

بسیاری از افراد عاشق تماشای ویدئوها در YouTube هستند که به آنها در یادگیری مفاهیم مختلف هم کمک می‌کند. از سوی دیگر، افراد می‌توانند در این پلتفرم به آموزش مهارت‌های خود مانند گل‌دوزی، زبان انگلیسی، زبان فرانسه و غیره بپردازند. تولید فیلم آموزشی در یوتیوب مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر می­‌شود.  

  • تولید محتوا در یوتیوب به شما کمک می‌کند در گوگل پیدا شوید.
  • محتوای شما هرگز از بین نمی‌رود.
  • مخاطبین خود را در سراسر جهان می‌توانید افزایش دهید.
  • مخاطبان شما را تبلیغ خواهند کرد و به‌راحتی می­توانند پکیج‌­های آموزشی‌تان را خریداری‌‌‌کنند.
  • در صورت جذب فالوور، افزایش لایک و ممبر در صفحه یوتیوب‌تان، این اپلیکیشن در ازای افزایش این موارد به شما مبلغی به‌عنوان سود پرداخت خواهد کرد. این مورد یکی از مزایای مهم یوتیوب علاوه بر فروش پکیج­‌های آموزشی است.images_1661664640.png

معلم خصوصی

اگر در تدریس یک موضوع خاص عالی هستید و این مهارت را دارید، می‌توانید به‌عنوان یک معلم خصوصی درآمد بسیار زیادی کسب کنید. اگر از کمک به دیگران و موضوعی که تدریس می‌کنید لذت ببرید، این کار می‌تواند یکی از آسان‌ترین شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه چه به‌صورت آنلاین یا حضوری باشد. تدریس به‌علاوه، یکی از انعطاف‌پذیرترین گزینه‌های موجود است. شما می‌توانید انتخاب کنید که آموزش چه تعداد شاگرد را به‌عهده بگیرید و ممکن است بتوانید برنامه زمانی خود را تنظیم کنید.

صداپیشگی

اگر صدایی دلپذیر یا متمایز دارید، یا توانایی تنظیم صدای خود را متناسب با موقعیت دارید، ممکن است به‌عنوان یک صداپیشه خوب عمل کنید. در این حرفه‌ افراد روز خود را با خواندن فیلمنامه می‌گذرانند که ممکن است برای تبلیغات، بازی‌های ویدئویی یا صداگذاری در تلویزیون یا فیلم باشد.

برای برخی از افراد، صداپیشگی از مشاغل سرگرم‌کننده ‌است که درآمد خوبی هم دارد. در‌حالی‌که به مقدار مشخصی استعداد یا مهارت نیاز دارد، ممکن است به آموزش رسمی بیش از حد نیاز نداشته‌باشید. به علاوه این نکته را هم ذکر کنیم که پتانسیل درآمد شما می‌تواند متفاوت باشد؛ چراکه این حرفه درآمدی متغیر دارد.

ماساژ درمانگر

علاوه بر شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه به شکل آنلاین، برخی از شغل‌ها مانند ماسور هم می‌تواند بسیار پرسود باشد. تبدیل‌شدن به یک ماساژ درمانگر نیازمند دریافت برخی آموزش‌های رسمی و مجوز است. با این حال، اگر از کمک به آرامش افراد یا کمک به افرادی که دارای شرایط فیزیکی خاص هستند لذت می‌برید، می‌تواند این حرفه یک گزینه عالی و شغلی پرسود برای شما باشد.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم شما را با شغل‌ های پردرآمد بدون سرمایه آشنا کنیم، اما با توجه به گسترده‌‌بودن این حوزه نمی‌توان تنها به مطالب موجود در این مقاله تکیه کرد؛ بنابراین اگر شما به حوزه کارآفرینی و استارتاپ علاقمند هستید و دوست دارید به گسترش شخصیت و مهارت‌های خود بپردازید، توصیه می‌کنیم به وب سایت دانشگاه کسب و کار به آدرس اینترنتی http: //businessuni.net/ مراجعه کنید، چراکه این وب سایت یک وب‌سایت محتوا محور است که سعی دارد به طور تخصصی شما را در زمینه کارآفرینی کسب و کار و استارتاپ راهنمایی کند و محتواهای روز دنیا را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. این سایت می‌تواند تمامی نیازهای شما را برای شروع یک کسب و کار پرسود مرتفع نماید.

رسانه تخصصی کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه گذاری

نویسنده: رپورتاژ
  • هلن راد ارسالی در

    شغل های بسیار جالبی بود ممنون از معرفیتو ن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها