|
کدخبر: 269573

لوکس ترین تفریحات آبی در کیش را بهتر بشناسید!

جزیره کیش یکی از جاذبه‌های ایران برای گردشگران است. قطعا برای شما جذاب خواهد بود که لوکس‌ترین تفریحات آبی در کیش را بشناسید.

کسب و کار لوکس ترین تفریحات آبی در کیش را بهتر بشناسید!

سرگرمی‌هایی که هر کدام هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه می‌دهند. ورزش‌های آبی کیش مانند جت اسکی، پارک آبی، غواصی و غیره از بهترین‌های خلیج فارس هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این تفریحات آشنا شویم.

شاتل

یکی از خلاقیت‌های سرگرم کننده و هیجان‌انگیز شاتل کیش این است که در دو گروه به صورت فردی و جمعی انجام می‌شود. اینگونه است که فرد روی لوله‌ها سوار می شود و توسط قایق‌های تندرو با سرعت بالا کشیده می‌شود. برای سوار شدن به شاتل، باید عضلات قوی داشته باشید تا در هنگام عبور قایق‌ها وارد آب نشوید.

فلای بورد

فلای بورد یکی از تجهیزات ورزشی است که به شما امکان می‌دهد تا ارتفاع ۲ متری از سطح دریا پرواز کنید و بر فراز دریا پرواز کنید و شیرجه بزنید. این یکی از هیجان‌انگیزترین انتخاب‌هاست؛ البته کمی گران‌تر از سایر تفریحات است. فلای برد یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های تور کیش است. البته می‌توانید هزینه بالای آن را از طریق خرید بلیط کیش با جست‌وجو در سفرمارکت جبران کنید.

پارک آبی

پارک‌های آبی نوعی مجموعه‌های تفریحی هستند که همه تفریحات را در یک مکان کنار هم قرار می‌دهند. پارک‌های آبی محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی در جهان هستند زیرا برای افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند شادی و نشاط را به ارمغان می‌آورند. جزیره کیش که یکی از بهترین مکان‌های گردشگری ایران است اولین پارک اقیانوسی و اولین پارک آبی بدون سقف را دارد که بسیار جذاب است.

تفریحات-آبی 1

اگر به دنبال مکانی برای به دست آوردن آرامش هستید، می‌توانید از آهسته سواری در پارک آبی اقیانوسی کیش دیدن کنید. می‌توانید با لوله‌های رنگارنگ در رودخانه مصنوعی، پارک آبی اقیانوس را دور بزنید. در این قسمت موارد دیگری مانند جکوزی، سرسره، استخر و ابزار مخصوص کودکان و جکوزی مخصوص وجود دارد. اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید، باید به سراغ تند سواری بروید. در قسمت آناکوندا می‌توانید سوار تیوپ سه نفره شوید و از سواری در تیوپی به طول ۱۷۰ متر لذت ببرید. همچنین باید موج سواری را در قسمت مجاب با آخرین تکنولوژی تجربه کنید. گردابی وجود دارد که می‌توانید از ساحل مصنوعی آن لذت ببرید و در فضای رنده‌ای با آب تمیز و شفاف در دریاچه سونامی موج بزنید. آیا به آدرنالین بیشتری نیاز دارید؟ قسمت سواری هیجان انگیز را انتخاب کنید. سواری را در سقوط آزاد تجربه کنید، جایی که می‌توانید بلندترین برج را در پارک آبی اقیانوسی کیش با منظره‌ای چشم نواز از آسمان خلیج فارس پیدا کنید. داستان پارک آبی اقیانوس بر اساس راز قلعه خورشید است که دزدان دریایی با علامت کاپیتان به جزیره حمله می‌کنند و به دنبال گرفتن بخشی از خورشید هستند، اما پولاد، ماهان و باشو که سه برادر بودند در مقابل آن‌ها ایستاده و مقابله می‌کنند. در این پارک چند رستوران و کافه وجود دارد که می توانید از آن‌ها لذت ببرید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این پارک دیدن کنید. شما می‌توانید انواع تورکیش را با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت تهیه کنید.

غواصی

همانطور که می‌دانید غواصی یکی از محبوب‌ترین تفریحات در جزیره کیش است. علاوه بر این در جزیره کیش کلاس‌های غواصی وجود دارد که جزیره کیش را به مرکز غواصی ایران تبدیل کرده است. غواصی در کیش در تمام فصول امکان پذیر است.

اسکوتر زیردریایی کیش

برای کسانی که شنا یا غواصی بلد نیستند، اسکوتر زیردریایی در نظر گرفته شده است. با کمک این دستگاه می‌توان به راحتی در زیر دریا غواصی کرد. این دستگاه غواصی را برای افراد بالای ۲ سال هم فراهم می‌کند. برای استفاده از این دستگاه، حوله و دمپایی را فراموش نکنید.

تفریحات-آبی2

قایق تندرو

ساحل کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح در کیش است. سوار یک قایق تندرو شوید و برای لذت بردن از طبیعت به آب‌های خلیج فارس بروید. علاوه بر این، سوار شدن بر یک قایق تندرو هیجان انگیز است. شما همچنین می‌توانید این سرگرمی را به صورت گروهی تجربه کنید. برای تجربه این تفریحات که ممکن است چند روز طول بکشد، نگران محل اقامت خود نیز نباشید. اجاره سوئیت در کیش با مراجعه به سفرمارکت به سادگی امکان‌پذیر است و شما امکان مقایسه قیمت‌ها و بهترین انتخاب را دارید.

 

جت اسکی

اکثر ما با جت اسکی آشنایی داریم. یک تفریح هیجان انگیز که همه چیز در دستان شماست که می‌توانید رانندگی کنید یا سوار شوید. اما شما باید در مورد آن تحصیل کرده باشید. همچنین قوانین و مقررات آن را رعایت کنید، زیرا در صورت بروز مشکل باید جریمه بپردازید.

 

چترسواری

برای چترسواری می‌توانید با خانواده سوار چتر شوید و با قایق حرکت کنید تا یک صعود خوب و لذت بخش داشته باشید. ارتفاعی که با چتر می‌توان به آن رسید بین ۴-5 متر است و از بالا می‌توان منظره زیبایی از کیش را مشاهده کرد.

 

گلایدر

سر خوردن در آسمان کیش یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات جزیره کیش است. برای افرادی که علاقه‌مند به پرواز هستند و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می‌کنند عالی است. این سرگرمی در نظرسنجی سایت tripadvisor بسیار محبوب است و توصیه شده است.

در پایان باید بگوییم که تفریحات آبی کیش محدود به این موارد نمی‌شوند و تفریحات زیاد دیگری هستند که می‌توانید انجام دهید. با رزرو آنلاین تور، سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها