|
کدخبر: 226096

معرفی بهترین شغل های دورکاری با بیشترین حقوق

همانطور که با شیوع همه گیری، دورکاری ها هم افزایش یافته است و بسیاری به دنبال این گزینه شغلی هستند، بنابراین در اینجا به معرفی برترین ها ی آنها در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

در گزارشی که در سایت «ریتیل تک اینویشین هاب» آمده است: با شیوع بیماری همه گیر، میلیون‌ها نفر در این سناریوی پس از همه‌گیری قصد تغییر شغل دارند. چراکه از مزایای دورکاری میتوان به انعطاف پذیری بهتر اشاره کرد.

 این درحالی است که اکنون که بیش از ۲۰ درصد از کارمندان انتظار یک گزینه کار کاملاً از راه دور را دارند و تقریباً ۷۰ درصد از کارمندان خواهان یک برنامه کاری انعطاف‌پذیرتر هستند، از این رو فرصت‌ها برای نقش‌های کاری از راه دور پررونق است. اگر قصد دارید شغل خود را تغییر دهید و علایق خود را دنبال کنید، برترین شغل های دورکار و پردرآمد را در زیر معرفی میکنیم.

مدرس زبان

مدارس شروع به بازگشایی کرده‌اند، اما دنیای آموزش به دلیل حوادثی که در طول همه‌گیری رخ داده است کاملاً مختل شده است. به همین دلیل است که انتظار می رود بازار تدریس آنلاین که در سال ۲۰۱۹، ۴.۸ میلیون دلار ارزش داشت، با رشد مرکب سالانه بیش از ۱۶ درصد رشد کند و در سال ۲۰۲۷ به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار برسد.

بنابراین، در حالی که زبان انگلیسی یکی از پرتقاضاترین زبان‌ها است، می‌توانید بستر مناسبی را برای به اشتراک گذاشتن مهارت‌هایی که دارید و آموزش دانشجویان بین‌المللی پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که الزامات مورد نظر را دارید برای مثال گواهینامه ESL یا TEFL را دریافت کرده اید.

توسعه دهنده نرم افزار

طی چند ماه گذشته، کل جهان به صورت آنلاین حرکت کرد و همه - از افراد گرفته تا شرکت‌های بزرگ - بیشتر به فناوری وابسته شده‌اند. اما برای حمایت از این تغییرات فرهنگی، فناوری باید با سرعت برق توسعه می یافت و برای انجام این کار، صنعت دائماً به دنبال توسعه‌دهندگان نرم‌افزار با استعدادی است که می‌توانند محصولات پیشرفته ایجاد کنند.

با توجه به کمبود متخصصان ماهر، توسعه دهندگان نرم افزار یکی از بهترین مشاغل آینده در ایالات متحده هستند که میانگین حقوق ۱۰۷ هزار و ۵۱۰ دلار را می توانند کسب کنند و در عین حال کاملاً از راه دور انجام می شود.

دانشمند داده

نقش دانشمند داده نسبتاً جدید است، اما محبوبیت و تقاضا در حال افزایش است. بر اساس آمار اداره آمار کار ایالات متحده، طی ۱۰ سال گذشته، این صنعت رشد ۶۵۰ درصدی را گزارش کرده است و تا سال ۲۰۲۶ رشدی ۲۷ درصدی خواهد داشت. در حالی که این شغل ممکن است به آموزش تخصصی نیاز داشته باشد، یادگیری مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده می تواند راهی موثر برای سرمایه گذاری در حرفه شما باشد.

مهندس نرم افزار

طی سال های گذشته، تقاضا برای مهندسان نرم افزار به طور سرسام آوری افزایش یافته است. این روند باعث علاقه به این حرفه از راه دور شده است، اما کمبود استعدادها هنوز بسیار زیاد است. به نوبه خود، مهندسان نرم افزار به عنوان پرتقاضاترین متخصصان در ایالات متحده در نظر گرفته شده اند! چه در حال حاضر مهارت های لازم برای شروع در این مسیر شغلی راه دور را داشته باشید و چه اینکه باید از صفر شروع کنید، تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار می تواند واقعاً نشان دهنده یک سرمایه گذاری برنده باشد.

نویسنده و مترجم آزاد

هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد و محتوا به عنوان پادشاه سایت قلمداد میشود. این به این معنی است که افراد حرفه ای که این محتوا را ایجاد می کنند بیش از گذشته مورد تقاضا هستند. دستمزد یک نویسنده، مترجم، ویراستار یا تصحیح کننده آزاد می تواند بسته به تجربه، نمونه کارها متفاوت باشد. با این حال، اگر استعداد خلاقیت دارید، این می تواند بهترین نقطه ورود شما به یک حرفه درخشان باشد.

تحلیلگر امنیت اطلاعات

تعداد نقض‌های امنیت سایبری فقط در سال ۲۰۲۱، ۱۴۸ درصد افزایش یافته است، افزایشی که توسط عوامل بسیاری از جمله:

 افزایش کار از راه دور

 استفاده شرکت ها از فناوری های جدید

 تغییر به سمت عملیات تجاری بیشتر مبتنی بر داده

برای سازمان‌های امروزی، داده‌ها یکی از دارایی‌های اصلی کسب‌وکار هستند و تنها درصد کمی از شرکت‌ها می‌توانند از نقض شدید داده جان سالم به در ببرند. بنابراین، جای تعجب نیست که تحلیلگران امنیت اطلاعات بیشتر از همیشه مورد تقاضا هستند! اگر در حال حاضر پیشینه ای در زمینه فناوری اطلاعات دارید، تغییر در این زمینه کاری می تواند به شما فرصتی دهد تا با مشتریان بین المللی کار کنید، سیاست های امنیت سایبری یک کسب و کار را حسابرسی کنید ودر عین حال تمام وظایف را از راه دور انجام دهید.

بازاریاب دیجیتال

اکثر کمپین های بازاریابی امروزه به صورت آنلاین یا از طریق ابزارهای دیجیتال انجام می شود. بازاریابان دیجیتال مسئول توسعه و به کارگیری این کمپین ها، درک اهداف یک کسب و کار و نیازهای مخاطب هستند. دستمزد بازاریابان دیجیتال بسته به تجربه و زمینه کاری بسیار متفاوت است. با این حال، با آموزش در این حرفه، می توانید در شبکه های اجتماعی، با همکاری طراحان وب و مشارکت با مشتریان بین المللی کار کنید.

برخی از مهارت های مورد نیاز برای شروع این سفر شغلی عبارتند از دانستن سئو (SEO)، بازاریابی ایمیلی، قیف فروش (روشی پرکاربرد در بازاریابی برای توصیف پویش کاربران در وبسایت‌هاست)، CRM، تجزیه و تحلیل داده ها، ارتباطات و مهارت های اولیه طراحی.

طراح وب و گرافیک

طراحان وب و گرافیک چهره های ضروری برای مشاغل در سراسر جهان هستند. دنیای آنلاین به طور مداوم در حال توسعه است و اکنون که حدود ۹۰ درصد از مشتریان قبل از خرید، وب را بررسی می کنند، برای کسب و کارها ضروری است که حضور آنلاین قوی داشته باشند. علاوه بر این، طبق گفته یک شرکت طراحی وب پیشرو، صنعت طراحی آنلاین به دنبال پذیرش کار از راه دور به عنوان یک روش استاندارد در تجارت، در حال رونق است. اگر همیشه عاشق طراحی بوده اید و استعدادی برای زنده کردن آنچه در ذهن مشتری است دارید، ممکن است این شغل دورکاری مناسب برای شما باشد.

دستیار مجازی

شرکت‌های بیشتر و بیشتری عملیات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، که به طور قابل توجهی فرآیندهای آنها و تعداد اعضای تیم داخلی مورد نیاز را ساده می‌کند. بنابراین، اگر مهارت‌های سازمانی و ارتباطی عالی دارید - و عاشق حمایت از دیگران هستید - تبدیل شدن به یک دستیار مجازی ممکن است یک حرکت شغلی عالی برای شما باشد. طبق یک مطالعه Glassdoor، میانگین دستمزد ساعتی یک دستیار مجازی بین ۱۲ تا ۲۰ دلار است، شما می توانید به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنید و تمام وظایف محول شده خود را به راحتی در خانه انجام دهید.

کسب و کار خودتو راه بینداز

در بالا، ما برخی از بهترین گزینه‌ها را برای شروع یک حرفه از راه دور در سال ۲۰۲۲ دیده‌ایم. بسته به اینکه عاشق کارهای فنی یا خلاقانه هستید، ممکن است به فکر تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل، طراح وب یا دستیار مجازی باشید.

با این حال، هنگام کار آنلاین، یافتن شغلی که واقعاً با علایق شما مطابقت دارد، نکته کلیدی است - و اگر چیزی که در بالا برای شما مناسب است پیدا نکردید، ممکن است به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید. تنها چیزی که برای این پروژه نیاز دارید چند قطعه سخت افزار ضروری، یک مکان و تمایل به ادامه یادگیری و توسعه است. چه بخواهید یک وبلاگ نویس، شخصیت رسانه های اجتماعی، صاحب فروشگاه، عکاس یا تاجر شوید، گزینه ها نامحدود هستند.


 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها