|
کدخبر: 192137 رویا رئیسی

اختصاصی گسترش نیوز:

با این بازی‌ ها پول پارو کنید!

کسب درآمد از بازی رایانه‌ای واقعیتی انکارناپذیر هست. در فضای اینترنت می‌توانیم هر توانایی و مهارتی را منجر به کسب درآمد کنیم.

کسب و کار با این بازی‌ ها پول پارو کنید!

بازی بهترین سرگرمی برای کودکان و حتی بزرگ‌سالان هست. با ظهور بازی‌های رایانه‌ای این سرگرمی به صنعت تبدیل شد و سازنده‌ها به سود خوبی رسیدند اما زمانی موضوع جالب شد که بازیکنان با بازی‌ها درآمدزایی داشته باشند. اگر این موضوع و بازی‌های پول‌ساز برای شما حائز اهمیت هست، این گزارش را از دست ندهید.

چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

به بازیکنان در بازی‌های آنلاین گیم استریمر گفته می‌شود. برای درآمدزایی ابزارها و دستگاه‌های سخت‌افزاری مختلفی وجود دارد. شرکت‌های سازنده بازی‌ها بیشتر از طریق پی پال در برابر بازی به شما پول می‌دهند. برای کسب درآمد از بازی‌های رایانه‌ای باید بازی‌هایی که پول‌ساز هستند را بشناسید.

راهکارهایی برای کسب درآمد از بازی

برای درآمدزایی از بازی‌ها راهکارهای متعددی هست. راه برای کسب درآمد از بازی‌های رایانه‌ای راهکارهای زیادی هست. به طور مثال شما می‌توانید تستر بازی‌های ویدیویی شوید، مسابقه دهید و درآمد کسب کنید، کالا یا محصولی الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی بسازید، مربی بازی‌های ویدیویی شوید. در ادامه با چند بازی پول‌ساز معروف آشنا می‌شویم.

Paid Game Player

بازی4

در Paid Game Player بیش از ۶۰۰ بازی وجود دارد و مدعی هستند که به بازیکنان ۲۵۰۰۰۰ دلار پول نقد می‌دهند.

World Winner

بازی3

World Winner، یک بستر بازی هست که هم مبتنی بر وب است و هم مبتنی بر برنامه است. این بازی پول نقد به شما می‌دهد. در این بازی مسابقات مختلفی مثل Spades، Super Plinko و Angry Birds وجود دارد. نکته مهم این هست که هزینه ورود ۰٫۲۵ دلار است.

بازی Twitch

بازی2

Twitch Interactive یک بازی ویدیویی است که بازیکنان می‌توانند در این سرویس مسابقات ورزشی، ویدیوهای موسیقی را تماشا کنند. برای بازی شما می‌توانید از کنسول‌هایی مثل Xbox ۳۶۰، Xbox One، Sony PlayStation ۳ و دستگاه‌هایی مانند Amazon Fire TV و Google Chromecast استفاده کنید.

Swagbucks

بازی

بعد از بازی در Swagbucks می‌توانید مبلغ درآمد خود را به صورت کارت هدیه آمازون یا جایزه‌های موجود در Swagbucks بگیرید. البته امکان دریافت نقدی اعتبار در حساب پی پال نیز برای شما وجود دارد.

Mistplay

میست

 Mistplay بابت بازی در پلتفرم اندروید به شما پول می‌دهد. برای یک بازی ۲ تا ۱۰ دقیقه‌ای حدود ۰٫۶۶ دلار پاداش خواهید گرفت. با رسیدن پاداش به ۵ دلار شما می‌توانید، پول خود را دریافت کنید.

زولا بازی پول‌ساز ایرانی

زولا

ایرانی‌ها هم بازی پول‌ساز دارند. این بازی جهانی به شما درآمد دلاری می‌دهد. برای کسب درآمد در این بازی باید یک روش را انتخاب کنید. روش‌هایی مثل فروش آیتم، فروش اکانت، فروش ترفندها و تجربیات خود و شرکت در مسابقات جام جهانی زولا در این بازی وجود دارد.

Exodus۳۰۰۰

اکسداکس

این بازی با درآمد دلاری شما را به آینده می‌برد، حدوداً به ۱۰۰۰ سال بعد می‌روید. در آن زمان شما بر سطح مریخ هستید. بعد از ثبت‌نام شما ۵٫۰۰۰ دلار مریخ رایگان دریافت خواهید کرد. این بازی نیز به کیف پول‌های الکترونیکی مثل پی پال متصل هست.

بازی فیفا

فیفا

حتماً نام بازی فیفا را شنیده‌اید. بله با این بازی شما می‌توانید کسب درآمد کنید. فیفا بازی محبوبی هست که اکانت شما در این بازی قیمت دارد. اگر تنها ۴۰ هزار سکه داشته باشید، اکانت شما حدود ۱۰ دلار قیمت دارد.

بازی Play Rummy

رامی

این بازی حسابی هوای هواداران خود را دارد و در پلتفرم وب، اندروید و آی او اس ارائه شده است. در نتیجه با ورود به وب سایت بازی یا ورود به Google Play و فروشگاه برنامه iPhone بازی را نصب خواهید کرد. این سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته دارد.

مراقب کلاه‌برداری‌ها باشید

اگر چه کسب درآمد از طریق بازی‌های آنلاین حقیقت دارد اما فراموش نکنید که باید دقت کنید تا گرفتار کلاه‌برداری نشوید. جوانان و نوجوان از بازی‌های آنلاین و  اینترنتی در فضای مجازی استقبال کرده‌اند، این قشر کم تجربه‌اند و نباید در فضای بازی‌های آنلاین تنها باشند. کلاه‌برداران با سوء‌استفاده از خرید و فروش اکانت بازی و هزاران ترفند در فضای مجازی کودکان و نوجوانان را به دام می‌اندازند. 

 

  • admin7030 ارسالی در

    سلام. برای کسب درآمد از طریق بازی اپلیکی شن هفتاد سی رو هم می تونید امتحان کنید . کد ثبتنام 30077 می باشد. دانلود از سایت ir.7030

  • جلال سواعدی ارسالی در

    میشه کمکم کنید پدرم مریض به پول احتیاج دارم

  • ناشناس ارسالی در

    خوب

    • ناشناس ارسالی در

      دلت رو به این چیزا خوش نکن برو دنبال کار

  • بهرام اعتمادیفر ارسالی در

    سلام

ارسال نظر